Brojne poznate dame na otvorenju Bisou nakita inspiriranog stilom Francuskinja

Sestrinski brend svjetski poznatog Borboleta nakita otvara prvo prodajno mjesto u najužem središtu Zagreba, a za sljedeću godinu planira još dvadesetak trgovina diljem Hrvatske

Dok popularnost Borboleta nakita ne jenjava a nove prodajne lokacije otvaraju se u središtu ni više ni manje nego New Yorka, lijepe vijesti stižu i iz Zagreba. Marljivi stručnjaci iz kreativnog tima Borbolete predstavili su novi brend Bisou, što na francuskom znači poljubac. Iza neodoljivog imena i slogana „my magic moments“ krije se bogata ponuda ručno izrađenog nakita i modnih dodataka koji će zasigurno slijediti put Borbolete.

Otvorenju prve Bisou trgovine prisustvovale su broje trendseterice poput Nevene Rendeli, Mirne Zidarić, Iris Androšević, Lune Valas, Mije Matić, Aleksandre Dojčinović, Anamarije Brkić i brojnih drugih.

Osim lančića, narukvica i prstenja izrađenih u srebru s pozlatama roza i žutog zlata tu su i „Small Leather Goods“ – accessories od kože (privjesci za ključeve, novčanici, etui za putovnice, nesesseri, čak i mali praščić za kovanice), mirisne svijeće, Be Candy linija nakita, kreativne čestitke i bookmarksi po još povoljnijim cijenama. Sve ovo može se pronaći u novoj trgovini na adresi Ilica 19, čiji dizajn interijera potpisuje poznata zagrebačka arhitektica Vlatka Čizmić a božićno uređenje prepušteno je svestranom dizajneru interijera i cvjetnih aranžmana Saši Šekoranji, koji su zajedničkim snagama prostor pretvorili u pravi mali raj Instagram blogova.

„Iza nas je uzbudljiva godina puna napornog rada, no sav trud se isplatio i pred nama je novi brend koji će osvojiti srca diljem svijeta. Oduševljeni nazivima objava na novom instagram profilu my_bisou iz prve ruke smo saznali da su spomenute objave: my beatuiful heart, my sparkling unicorn, my shiny crown, my Mickey i ostali primamljivi nazivi, ustvari nazivi proizvoda – a kojih to proizvoda, možete vidjeti u našoj zagrebačkoj trgovini, prvoj od dvadesetak koje planiramo otvoriti diljem Hrvatske u sljedećoj godini“ – Lejla Sertović, voditeljica marketinga i razvoja.

CelebuzzEventiBrojne poznate dame na otvorenju Bisou nakita inspiriranog stilom Francuskinja

Novo Wonderlux Swarovski prodajno mjesto u Arena centru zrači čarolijom

Obitelj Swarovski, još od pokretanja poslovanja, svojim kupcima nudi jedinstvene komade nakita koji pričaju posebnu priču. Kroz sve ove godine obitelj je nastavila njegovati...

Francuski brend Mixa predstavio novitete za njegu suhe i osjetljive kože

Jučer je u divnom ambijentu hotela Amadria u središtu Zagreba održan panel brenda Mixa - “Koža bira #LabProvenLifeProven”. Panel je moderirala glumica i voditeljica...

Opet moramo prekinuti dijetu, Bread Club je izbacio novu blagdansku slasticu

Bread Club, po našem mišljenju najbolja zanatska pekara, često nas oduševljava svojim kreacijama. Od savršenog sourdough kruha, kroasana od badema o kojem razmišljamo svakodnevno...

Čeka nas jako dobra koncertna godina! Lenny Kravitz stiže u pulski Amfiteatar

Nakon punih 13 godina, jedan od najdugovječnijih glazbenika današnjice vraća se pred hrvatsku publiku! Riječ je o američkoj rock zvijezdi Lennyju Kravitzu koji će...

Sandro Užila osvaja Manhattan: redizajniranje legendarnog restorana Delmonico’s

Od malenih početaka u Istri do svjetske pozornice u srcu Manhattana, putovanje hrvatskog dizajnera interijera postalo je predmetom divljenja i inspiracije. Restoran Delmonico's, s...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram