• Jolie
  • Celebuzz

Brojne poznate dame podržale hvalevrijednu kampanju Borbolete i UNICEF-a

Jučer je u društvu prijatelja i predstavnika medija predstavljena hvalevrijedna kampanja Borbolete i Unicef-a zajedno za djecu ##HAPPYTOGIVE. Ovu kampanju podržale su i brojne dame društvenog života poput Unicef ambasadorice Bojane Gregorić Vejzović, Mirne Zidarić, Helene Šopar, Ane Maras Harmander, Ive Radić i brojnih drugih.

Poznati brend nakita Borboleta i UNICEF udružili su snage u kampanji #HAPPYTOGIVE kako bi djeci koja žive u otežanim životnim okolnostima pružili priliku za ispunjeno i sretno djetinjstvo. Danas je u Zagrebu predstavljena posebna kolekcija narukvica #HAPPYTOGIVE s kojima Borboleta želi podržati UNICEF-ove programe za najranjivije skupine djece.

#HAPPYTOGIVE prva je kolekcija u Borboletinoj ponudi koja uključuje dvije narukvice u jednom pakiranju. Elegantna crna narukvica na svilenom koncu ukrašena je malim srcem od srebra dok narukvica od sivog konca uključuje dva mini srca od pleksiglasa. Obje narukvice su ukrašene decentnim srebrnim logo leptirom. Dvije narukvice i dva srca simboliziraju bliskost, zajedništvo i osjećaj sreće na iskazanoj solidarnosti s djecom. U sklopu ove akcije, Borboleta će u sljedećih godinu dana donirati 50 posto iznosa od svake prodane #HAPPYTOGIVE narukvice UNICEF-ovim programima za djecu.

„U Hrvatskoj, šanse za kvalitetan život djece ovise o mjestu u kojem je rođeno te odrasta li u obiteljskom okruženju ili instituciji. Biti dijete u Zagrebu, Petrinji ili u malom selu u Slavoniji često nije isto. UNICEF u Hrvatskoj radi na promjenama koje će omogućiti bolji život za najranjivije skupine djece i u tome nam pomažu naši partneri i donatori. Sretni smo što se Borboleta pridružila našoj obitelji korporativnih partnera koji prepoznaju važnost ulaganja u djecu. Vjerujemo da će kupci #HAPPYTOGIVE narukvice biti posebno sretni jer osim što će razveselili sebe, iskazat će svoju solidarnost s djecom i pomoći djeci koja trebaju podršku.“, izjavila je Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj.

Takodjer se iz odjela veleprodaje u Borboleti nadovezala Nicole Kuharić, voditeljica projekta #HAPPYTOGIVE : ‘Izuzetno smo ponosni što je UNICEF odabrao upravo Borboletu kao svog prvog kolaboracijakog partnera u Hrvatskoj te što nam je pružio priliku da svim našim kupcima omogućimo sudjelovanje u ovom plemenitom cilju darivanja najpotrebitijih i najranjivijih, djece. Borboleta narednih godinu dana od svake kupnje #HAPPYTOGIVE paketa narukvica donira 50 posto UNICEFU, a mi tu donaciju ne vidimo samo kroz sebe već kroz svakog svojeg kupca.’

Borboleta je hrvatski brand narukvica od konca koji je pokrenut prije šest godina i osvojio svijet svojim dizajnom. Danas je Borboleta brand koji broji preko 170 prodajnih mjesta diljem svijeta, a samo u Hrvatskoj zapošljava stotinjak ljudi.

Tamara i Helena Šopar

Tajana Lisičar

Nika Matić i Rita Rumora

Mirna Zidarić

Maša Zibar

Karla Zelić i Izabela Rakonić

Iva Radić

Bojana Gregorić Vejzović

Anamarija Brkić

Ana Maras Haramander

Ana Kricković

Aleksandra Milinković

#HAPPYTOGIVE narukvice dostupne su na Broboletinim prodajnim mjestima u Hrvatskoj te putem službenog web shopa https://www.borboleta.co/ po cijeni od 235,00 kuna.

Celebuzz Eventi Brojne poznate dame podržale hvalevrijednu kampanju Borbolete i UNICEF-a

povezano

[]
1 Step 1

POPUST -60%

ZA IZBJELJIVANJE ZUBI I ČIŠĆENJE KAMENCA

Ime
Prezime
fingerprint
Kontakt telefon
phone
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Trending

Koje high street parfeme vrijedi isprobati?

Kada se priča o izboru parfema, često ćete čuti savjete kako to nije jednostavna odluka i zaista je potrebno dobro razmisliti koji parfem izabrati...

Što morate imati na umu pri izboru nakita...

Hrana, glazba, fotograf, vjenčanica...  ...samo su neki od većih detalja koje je potrebno na vrijeme osigurati da bi sve proteklo u najboljem redu. Zasigurno...

Je li vam zaista potrebna odvojena krema za...

Je li krema za područje oko očiju zapravo "obična" krema pakirana u manju i redovito skuplju ambalažu? Kozmetičke kompanije tvrde da vam je potrebna odvojena...

Grižnja savjesti ako ne radimo dok ne umremo...

Čitajte kolumnu Tipkovnicom razlivene misli naše kolumnistice Andree Tintor koju pratite i na blogu Razlivena Tinta, kao i na Facebooku i Instagramu. Moderna filozofija kaže kako radne navike čine...

Ljetni komadi na sniženju! Što je pametno uhvatiti...

Temperature su već tolike da se skoro čini logično izbjeći vanjska druženja i povući se u prostore s klima uređajima, makar dok ne padne...

Dočekajte ljeto preplanuli! Ovo su najbolji pekmezi za...

Prije kupovine pekmeza morate na umu imati par činjenica; pekmez vas neće zaštiti od štetnog sunčevog zračenja tako da uz njega svakako koristite kremu...

Facebook

74,011ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

jolie preporuke