• Jolie
  • Celebuzz

Brojne poznate dame podržale hvalevrijednu kampanju Borbolete i UNICEF-a

Jučer je u društvu prijatelja i predstavnika medija predstavljena hvalevrijedna kampanja Borbolete i Unicef-a zajedno za djecu ##HAPPYTOGIVE. Ovu kampanju podržale su i brojne dame društvenog života poput Unicef ambasadorice Bojane Gregorić Vejzović, Mirne Zidarić, Helene Šopar, Ane Maras Harmander, Ive Radić i brojnih drugih.

Poznati brend nakita Borboleta i UNICEF udružili su snage u kampanji #HAPPYTOGIVE kako bi djeci koja žive u otežanim životnim okolnostima pružili priliku za ispunjeno i sretno djetinjstvo. Danas je u Zagrebu predstavljena posebna kolekcija narukvica #HAPPYTOGIVE s kojima Borboleta želi podržati UNICEF-ove programe za najranjivije skupine djece.

#HAPPYTOGIVE prva je kolekcija u Borboletinoj ponudi koja uključuje dvije narukvice u jednom pakiranju. Elegantna crna narukvica na svilenom koncu ukrašena je malim srcem od srebra dok narukvica od sivog konca uključuje dva mini srca od pleksiglasa. Obje narukvice su ukrašene decentnim srebrnim logo leptirom. Dvije narukvice i dva srca simboliziraju bliskost, zajedništvo i osjećaj sreće na iskazanoj solidarnosti s djecom. U sklopu ove akcije, Borboleta će u sljedećih godinu dana donirati 50 posto iznosa od svake prodane #HAPPYTOGIVE narukvice UNICEF-ovim programima za djecu.

„U Hrvatskoj, šanse za kvalitetan život djece ovise o mjestu u kojem je rođeno te odrasta li u obiteljskom okruženju ili instituciji. Biti dijete u Zagrebu, Petrinji ili u malom selu u Slavoniji često nije isto. UNICEF u Hrvatskoj radi na promjenama koje će omogućiti bolji život za najranjivije skupine djece i u tome nam pomažu naši partneri i donatori. Sretni smo što se Borboleta pridružila našoj obitelji korporativnih partnera koji prepoznaju važnost ulaganja u djecu. Vjerujemo da će kupci #HAPPYTOGIVE narukvice biti posebno sretni jer osim što će razveselili sebe, iskazat će svoju solidarnost s djecom i pomoći djeci koja trebaju podršku.“, izjavila je Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj.

Takodjer se iz odjela veleprodaje u Borboleti nadovezala Nicole Kuharić, voditeljica projekta #HAPPYTOGIVE : ‘Izuzetno smo ponosni što je UNICEF odabrao upravo Borboletu kao svog prvog kolaboracijakog partnera u Hrvatskoj te što nam je pružio priliku da svim našim kupcima omogućimo sudjelovanje u ovom plemenitom cilju darivanja najpotrebitijih i najranjivijih, djece. Borboleta narednih godinu dana od svake kupnje #HAPPYTOGIVE paketa narukvica donira 50 posto UNICEFU, a mi tu donaciju ne vidimo samo kroz sebe već kroz svakog svojeg kupca.’

Borboleta je hrvatski brand narukvica od konca koji je pokrenut prije šest godina i osvojio svijet svojim dizajnom. Danas je Borboleta brand koji broji preko 170 prodajnih mjesta diljem svijeta, a samo u Hrvatskoj zapošljava stotinjak ljudi.

Tamara i Helena Šopar

Tajana Lisičar

Nika Matić i Rita Rumora

Mirna Zidarić

Maša Zibar

Karla Zelić i Izabela Rakonić

Iva Radić

Bojana Gregorić Vejzović

Anamarija Brkić

Ana Maras Haramander

Ana Kricković

Aleksandra Milinković

#HAPPYTOGIVE narukvice dostupne su na Broboletinim prodajnim mjestima u Hrvatskoj te putem službenog web shopa https://www.borboleta.co/ po cijeni od 235,00 kuna.

Celebuzz Eventi Brojne poznate dame podržale hvalevrijednu kampanju Borbolete i UNICEF-a

povezano

Trending

Raskošni modeli vladaju novom kolekcijom brenda Hippy Garden

Na glavnom ulazu uzvanike je dočekala atraktivna majstorica koja je virtuoznim pokretima motala šećernu vunu. Na sveopće zadovoljstvo uzvanici su znali da ova večer...

Zara Home ima bajkovite ukrase za božićno uređenje...

Ne toliko davno svi smo se čudili suviše ranom spominjaju Božića, ukrasa i dekoracija, a sada je to skoro pa postalo sasvim normalno. Uostalom,...

Osam zanimljivih kolekcija predstavljeno na prvom danu Zagreb...

Upravo su to sinoć, u zagrebačkoj Tvornici kulture dokazali svi koji su pred mnogobrojnom publikom prikazali svoje kolekcije. Ovogodišnja tema i misao vodilja same...

Pogledajte trailer za film “Dama i Skitnica” i...

Animirani klasik "Dama i skitnica" koji je prvi put svjetlo dana ugledao 1955. godine već je desetljećima crtani film koji se uvijek iznova gleda....

“Prijatelji” se još uvijek druže u stvarnom životu!

Kultna serija "Friends" u trajanju od 10 sezona obilježila je 90-e i početak 2000-ih i malo tko prepoznatljivu ekipu ne smatra "prijateljima". Serija koja...

Bijeli džemper je savršen zimski komad

Džemperi u svim bojama i krojevima su zavladali ulicama te se tako i ove jeseni nametnuli kao jedan od vodećih trendova. Najčešće ih viđamo...

Facebook

75,758ObožavateljiLajkaj

instagram

31,9k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke