Poznate Hrvatice okupile se u Salonu Franić kako bi isprobale kultni britanski brend ghd – good hair day

Sinoć je u Salonu Franić predstavljen kultni britanski brend ghd – good hair day, koji svojim vrhunskim uređajima za stiliziranje kose oduševljava celebrityje i influensere diljem svijeta.

Ambasador ovog cijenjenog brenda postao je Zvonimir Franić, jedan od naših najboljih i najpoznatijih stručnjaka za kosu, koji je povodom predstavljanja ghd-a u svom salonu okupio naše poznate dame. Jelena Rozga, Franka Batelić, Antonija Stupar Jurkin, Tia Mamić, Ana Miščević i Pamela Ramljak uživale su stiliziranju kose luksuznim ghd peglama i četkama za kosu. Večer je prošla u ugodnom druženju i veseloj atmosferi te u znaku zlatne i crne boje, bojama ghd-a.

Jedan od najboljih hrvatskih frizera Zvonimir Franić već godinama brine o kosi naših brojnih poznatih ljepotica. S obzirom na to da je ghd pravi celebrity brend, kojeg koriste zvijezde diljem svijeta, za svojeg ambasadora u Hrvatskoj izabrali su upravo Zvonimira. U njegovom salonu poznato je da je njega kose na prvome mjestu, a to je upravo ono čime se i ghd ponosi. Naime, njihove pegle za kosu imaju patentiranu tehnologiju koja omogućuje optimalnu temperaturu od 185°C, čime je oštećenje kose 50% manje, a boja 20% postojanija.

Zvonimir Franić, Josipa Vidaković, voditelj odjela Salon Professional i Karlo Rusan, vizažist

„Do sada sam uvijek izbjegavao koristiti pegle za kosu jer su mi njega i izgled kose na prvom mjestu. Vrhunska frizura i boja mogu se dobiti tek onda kad je kosa zdrava i njegovana. Ali s ghd-om je potpuno drugačija priča jer se radi o vrhunskim proizvodima koji imaju jedinstvenu tehnologiju i dizajn. Tako da sam napokon otkrio peglu koju želim koristiti i koja mi daje vrhunski izgled kose, a ne oštećuje je. S obzirom na to da se radi o najjačem brendu za stiliziranje kose u svijetu, čast mi je biti njihov ambasador. Filozofija brenda ghd poklapa se s filozofijom Salona Franić i rekao bih da je to početak jedne izvrsne suradnje“, izjavio je Zvonimir Franić.

Kada su tri britanska stilista 2001. godine lansirala originalnu keramičku peglu za kosu, zauvijek su promijenila svijet ravnanja kose. Danas je ghd fantastičan, kultni britanski brend, koji obožavaju stilisti, slavne osobe, influenseri iz svijeta ljepote te žene diljem svijeta. Svake se minute u svijetu prodaju čak 4 ghd-pegle za kosu, a ghd je brend koji je osvojio preko 100 svjetskih nagrada i stekao mnoge obožavateljice, među kojima su Victoria Beckham, Little Mix i Jessica Alba.

Pamela Ramljak, Ana Mišćević, Antonija Stupar Jurkin, Zvonimir Franić, Jelena Rozga, Tia Mamić i Franka Batelić

Brend ghd vole i koriste vrhunski svjetski stilisti poput Sama McKnighta, Guida Jamesa Pecisa i Adama Reeda, a široka ponuda uređaja za sušenje, ravnanje, uvijanje i zaštitu kose zadovoljava najviše standarde kvalitete. Kombinirajući najbolju tehnologiju i ekspertizu frizera, ghd je u suradnji sa znanstvenicima i stilistima razvio jedinstvenu tehnologiju i dizajn.

Njihove pegle za kosu imaju patentiranu tehnologiju koja omogućuje optimalnu temperaturu od 185°C, što je dovoljno toplo da kosa uz jedan potez bude ravna, a opet dovoljno hladno da ne utječe na oštećenje i ispiranje boje kose, što se zna dogoditi kod tretiranja kose uređajima ekstremno visoke temperature. Kako djeluje? Šest preciznih senzora pušta manje topline na kosu, te je čini zdravijom, sjajnijom i jačom. Pegla za kosu ghd platinum održava optimalnu temperaturu, jednoliko ravna kosu u jednom potezu od korijena do vrhova, a rezultat je 50% manje oštećenje kose i 20% postojanija boja (u odnosu na pegle za kosu koje se zagrijavaju na temperaturu višu od 185°C).

Zvonimir Franić i Jelena Rozga
Franka Batelić
Antonija Stupar Jurkin
Marina Horvatinec, direktor Orbico Beauty Hrvatska, Boris Ban, direktor financija Orbico Beauty, Biljana Gošev, brand manager GHD i Wella Professional Hrvatska, Zvonimir Franić i Josipa Vidaković, voditelj odjela Salon Professional
Zvonimir Franić i Tia Mamić
Zvonimir Franić i ekipa Orbico Beauty Hrvatska
Zvonimir Franić i Ana Mišćević
Jelena Rozga
CelebuzzEventiPoznate Hrvatice okupile se u Salonu Franić kako bi isprobale kultni britanski...

BIPA Pharma novi je prodajni koncept na tržištu

BIPA Pharma novi je prodajni koncept kojeg austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska uvodi u svoje poslovnice na hrvatsko tržište, a namijenjen je prodaji specijaliziranih...

Počinje vladavina proljetnih mirisa iz L’Erbolaria

Dok hladni zimski mjeseci traže "utješne", toplije mirise s drvenim notama, proljeće nas mami s laganijim mirisima koji osvježavaju i osnažuju. Cvjetni mirisi su jedna...

Omiljeni likovi ‘Oni’ Tisje Kljaković Braić dobivaju svoju izložbu!

Jedna od naših najpoznatijih likovnih umjetnica, Tisja Kljaković Braić, ovog travnja otvara svoju izložbu u Etnografskom muzeju, a bit će kompletno posvećena njezinim karikaturama...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram