Zagrebački Muzej Iluzija na jednu noć postao epicentar seksualne revolucije

Legendarni lik Samanthe Jones u popularnoj seriji devedesetih Seks i grad, bio je oličenje žene koja govori, razmišlja i ponaša se poput muškarca – bez ograničenja i straha od tuđih mišljenja, a ujedno i idol djevojkama koje su težile potpunoj neovisnosti. Četvrtim valom feminizma svijet se u teoriji okrenuo potpunom liberalizmu te odbacivanju rodne i spolne stigmatizacije. Je li doista tako i u praksi?

Da je ženski orgazam i dalje tabu tema pokazuju rezultati istraživanja Kinsey Instituta koji govore da 40 do 60% žena masturbira, dok je postotak muškaraca koji masturbiraju između 95 do 99%. Mnoge žene navode kako je glavni razlog zbog kojeg ne razgovaraju  o orgazmu najčešće sram. Čak i na kavama s prijateljicama o ovoj temi se i dalje šuti. Rezultati istraživanja dokaz su da društvo ipak nije toliko liberalno koliko se činilo bez obzira na aktivno poticanje djevojaka da se osjećaju samopouzdano i slobodno te medijsko slavljenje različitosti, prirodnosti i inkluzivnosti.

Kako bi teorija napokon postala svakodnevna praksa, popularni zagrebački Muzej Iluzija je na jednu noć postao epicentar seksualne revolucije ugostivši LELO, švedski brend svjetskog renomea. Tematski uređene prostorije prigodnih naziva poput „HEX room“ i „Smokin’ hot“ dale su uvid u osvježeni vizualni identitet i smjer kojem je brend odlučno krenuo.

Ovom prigodom ekskluzivno je predstavljena SONA 2, redizajnirani sonični gadget koji pripada modernoj generaciji intimnih proizvoda. Tehnološki gadgeti poput ovog predstavljaju najveću prekretnicu u spektru erotskih uređaja tijekom proteklog desetljeća. SONA 2 još uvijek ima sva obilježja zbog kojih je originalna SONA bila bestseller, ne samo među obožavateljima brenda već i u cijeloj industriji. Zadržavši svoju prepoznatljivu elegantnu siluetu, nagrađivani vodootporni dizajn uz dodatak dubljeg i većeg soničnog “jastučića” za blaže pulsacije te nježnije sonične valove i širi raspon soničnih intenziteta, višestruki orgazmi postaju stvarnost. Ovaj proizvod definitivno ne spada u beauty kategoriju, ali žene će se složiti da ih čini ljepšima.

LELO Global Team

Fascinantni svijet iluzija poljuljao je povjerenje u osjetila posjetitelja ponudivši im intrigantno, vizualno, osjetilno i edukativno iskustvo otkrivanja nove ere užitka. Za LELO novo doba seksualnosti nema rod, spol ni rasu – svi su pozvani da kreiraju modernu revoluciju intime predvođenu neograničenim uživanjem i slobodom izražavanja.

Suvremena tehnologija koja je u službi ženskog orgazma jasno poručuje kako ženski orgazmi više nisu fantazija.

FotoPR
CelebuzzEventiZagrebački Muzej Iluzija na jednu noć postao epicentar seksualne revolucije

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Tommy Hilfiger ljetno sniženje do -50% – stil za sezonu koja traje!

Kolekcija donosi lagane i sofisticirane komade u prepoznatljivom Hilfiger duhu: profinjene lanene košulje, polo majice, chino hlače, lepršave haljine i ljetne jakne – idealne za sezonsku...

Počeo je modni val ljeta – do 50% popusta u Fashion&Friends trgovinama i online!

Fashion&Friends i Fashion Company trgovine pokrenuli su najatraktivniji sezonski shopping val – popusti do nevjerojatnih -50% čekaju vas upravo sada u trgovinama diljem Hrvatske i na fashionandfriends.com! Ljeto je...

Facebook

100,860FanovaLajkaj