Nakon pisma gradonačelnika Kyota, Kim ipak odustala od riječi “kimono”

Kim je izazvala lavinu komentara kada je odlučila lansirati kolekciju steznika i donjeg rublja za oblikovanje tijela pod nazivom "kimono".

Kada je Kim Kardashian prije nekoliko dana lansirala liniju donjeg rublja za oblikovanje tijela pod nazivom “Kimono” vjerojatno nije očekivala koliku će “buru” izazvati na društvenim mrežama. Nakon peticije, hashtaga #KimOhNo te pisma gradonačelnika Kyota u kojem je upozorava kako će njen potez desenzibilirati riječ “kimono” i utjecati na poimanje tradicionalne japanske nošnje tijekom godina, Kim je obznanila svojim pratiteljima da odustaje od spomenutog imena.

“Podzetništvo je jedno od izazova u mom životu koje mi donosi ogromne nagrade i zadovoljstvo, a ono zbog čega sam tu već godinama je direktna linija komunikacije s mojim obožavateljima i javnosti. Uvijek slušam, učim i rastem tako da cijenim različite perspektive koje mi ljudi otkrivaju. Kada sam objavila ime svog brenda, imala sam najbolje namjere. Moji brendovi i proizvodi napravljeni su s idejama inkluzivnosti i raznolikosti i nakon promišljanja, lansirat ću svoj “Solutionwear” pod drugim imenom”, rekla je Kim nakon tolike količine publiciteta da se logično nameće pitanje je li ovo sve iscenirala ili je toliko “cijepljena” od zdravorazumskog razmišljanja da joj stvarno nije palo na pamet što će se dogoditi…

 

CelebuzzCelebuzz vijestiNakon pisma gradonačelnika Kyota, Kim ipak odustala od riječi "kimono"

Nikad bogatiji listopad u Baby Centru

Tradicionalno, u listopadu je Baby Center odlično mjesto zabave za klince i klinceze. Ovog listopada slavi posebne godišnjice - 30 godina u Sloveniji i...

Revolucionarna linija za noćnu njegu inspirirana epigenetikom

Naš životni stil je svakim danom dinamičniji, stresniji, izazovniji. Odmor i kvalitetan san neophodni su za normalno funkcioniranje svakog čovjeka. Dok spavamo, naše stanice se...

Facebook

88,138FanovaLajkaj

instagram