Povodom Denim Dayja, Lara Demarin objavila singl “JEANS”

“Pristaješ mi kao dobar jeans” – stih je refrena pjesme “Jeans”, pop-pjevačice Lare Demarin, autorice glazbe i teksta novog singla prožetom slojevima pop-kulture.

“Jeans” objavljen je uoči Međunarodnoga dana traperica (Denim Day) kao čvrsto emocionalno sidro singla i generacije mlade pulske pjevačice.

Od rudarskih šavova do modnih pista, jeans je prešao put dug gotovo stoljeće i pol, ali nikad nije izašao iz mode. Nosili su ga svi – od vojnika i punkera do supermodela i pop zvijezda. Jeans je postao univerzalni odjevni predmet, simbol otpora, stila, i osjećaja koji ne blijedi.

A sad ga je opjevala i Lara Demarin, pulska kantautorica koja u svom novom singlu Jeans koristi ovaj materijal kao metaforu odnosa, identiteta i sredstvo solidarizacije za drugim ženama.

Nastao u 19. stoljeću kao radna odjeća za rudare i farmere, traper je brzo prerastao svoju praktičnu svrhu. Prvi par traperica dizajniran je 1873. godine, a do sredine 20. stoljeća postao je simbol bunta, mladenačke slobode i autentičnosti.

Danas je jeans najrašireniji odjevni predmet na planetu, prisutan u svim stilovima, generacijama i klasama – od ulične mode do haute couture piste. Postao je modni jezik koji svi razumijemo – i koji glazba već desetljećima rado govori. Opjevali su ga ikone od Davida Bowieja, preko Stevie Nicks, a kod nas do Neki to vole vruće.

Sama autorica glazbe i teksta, Lara u ovom singlu ne gradi samo pjesmu, nego cijeli svijet slojevit kao i sam naslovni materijal.

I glazbeno i vizualno, Jeans priziva duh 2000-ih – Y2K estetike, niskih traperica, zvuka koji je balansirao između R&B-ja, popa i neopisive mladenačke energije. Lara se ne skriva iza nostalgije – ona to vrijeme reinterpretira. Lara Demarin snimila je spot bez klasične forme i narativa, fokusiran upravo na različite kontekste nošenja trperica. Vrlo modni spot koji nosi i suradnju s dizajnericom Šargi, koja radi isključivo sa jeansom, prikazuje Laru ponovo u nostalgičnom modusu kao što je to bilo u vrijeme estetike rnb-ja i popa 2000ih.

Singl dolazi kao njezin doprinos za Međunarodni dan traperica (Denim Day) – dan koji se globalno obilježava posljednje srijede u travnju kao čin solidarnosti sa ženama žrtvama seksualnog nasilja. Pjeva o intimnoj privlačnosti, o fizičkoj i emocionalnoj vezi, ali ne kroz prizmu podložnosti, nego kroz žensko iskustvo želje, slabosti, ali i moći izbora. Lara je naratorica – nosi jeans jer hoće, jer se u njemu osjeća samouvjereno i dobro. Jeans je simbol borbe, ali i stila. Jeans je pjesma o ljubavi i o slobodi da odlučimo što s tim.

CelebuzzCelebuzz vijestiPovodom Denim Dayja, Lara Demarin objavila singl “JEANS”

Facebook

100,860FanovaLajkaj