Američko sportsko natjecanje Super Bowl održano je u jutarnjim satima prema našem vremenu. Ovaj događaj koji se masovno prati diljem SAD-a privlači i veliku pozornost oglašivača koji su za nekoliko sekundi reklame spremni izdvojiti milijunske iznose u dolarima. Reklame su uglavnom humorističnog karaktera i skoro pa obavezno u njima se pojavljuju slavne face.
U ovogodišnjim Super Bowl reklamama pojavio se cijeli niz poznatih faca, ali posebnu pažnju izazvala je ona za električni Cadillac u kojoj je glavnu ulogu preuzeo Timothée Chalamet. Naime, mladi glumac je za ovu prigodu postao sin Edwarda Škarorukog dok je uloga majke pripala Winoni Ryder iz originalne postave kultnog filma.
Baš kao i u filmu, reklama ukratko pokazuje Edgara koji kao otac ima poprilično problema sa svakodnevnim životom koji uključuje vožnju autobusom, odlazak u školu, igru… Edgar zbog oštrica na rukama ne može voziti auto, ali majka ga iznenadi autom koji ima samoupravljanje!
Timothée je rekao da mu je ova mini uloga bila ostvarenje svih snova i da bi se rado pojavio u nastavku ovog filma ako ikada dođe do snimanja.
Pogledajte: