Zdrava ‘Banana Split’ za doručak ili međuobrok

Da, dobro ste pogodili, sastojke poput sladoleda zamijenit ćete zdravim verzijama!

Iako je sada pravi izazov odoljeti sladoledu, svoj um možete zavarati na više načina, a jedan je svakako zdrava verzija popularne slastice poznate pod imenom Banana Split.

Za ovaj desertni doručak ili međuobrok potrebna vam je:

  • jedna banana
  • grčki jogurt
  • muesli
  • ekstrakt vanilije
  • svježe voće po izboru

Prije pripreme, grčki jogurt pomiješajte s malo ekstrakta vanilije, ubacite u zamrzivač i pripazite da se u potpunosti ne zamrzne – potrebna vam je koznistencija sladoleda. Bananu prerežite, u sredinu stavite 3 kuglice grčkog jogurta. Pospite mueslijem i po želji stavite na vrh voće kao što su jagode i šumsko voće. Za one koji obožavaju čokoladu, predlažemo da naribaju kockicu do dvije tamne čokolade.

Dodatan savjet: jagode usitnite s vilicom i pomiješajte s grčkim jogurtom prije nego što ga ubacite u zamrzivač i napravite svoju verziju sladoleda od jagode

GastroGreen healthyZdrava ‘Banana Split’ za doručak ili međuobrok

Facebook

88,138FanovaLajkaj

instagram