McDonald’sovo piće osvaja društvene mreže

Trudimo se oduprijeti, ali ovaj lanac brze prehrane uvijek nađe put do nas…

Sezona cvata trešnjinog cvijeta u punom je jeku, a ovisno o mjestu gdje živite to može značiti različite stvari. Za naše područje to uključuje obaveznu fotografiju na Instagramu koja slavi proljeće, no za Japance ta sezona znači i brojne gastronomske užitke. Japanski McDonald’s odlučio je proslaviti sakuru (kako Japanci nazivaju sezonu cvata trešnje) prigodnim pićem koje je kao stvoreno za naslikavanje.

Takozvani Sakura McFloat rozo je piće s mjehurićima i naravno s okusom trešnje, a dolazi s dodatkom sladoleda od vanilije na vrhu. Plastična čaša ukrašena je sa cvjetovima trešnje i logom McDonald’sa u rozoj boji – jasno nam je zašto se fotografije ovog pića gomilaju na Instagramu!

Objavu dijeli @cookingnoona

Objavu dijeli Emily Heap (@emilypheap)

First meal in Fukuoka #sakurafloat #mcdonalds #sakuradrink #cherryblossomdrink #sakuracherrymcfizz

Objavu dijeli Rhoda Lalin (@rowthelalean)

GastroJolie apetiteMcDonald'sovo piće osvaja društvene mreže

BIPA Pharma novi je prodajni koncept na tržištu

BIPA Pharma novi je prodajni koncept kojeg austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska uvodi u svoje poslovnice na hrvatsko tržište, a namijenjen je prodaji specijaliziranih...

Počinje vladavina proljetnih mirisa iz L’Erbolaria

Dok hladni zimski mjeseci traže "utješne", toplije mirise s drvenim notama, proljeće nas mami s laganijim mirisima koji osvježavaju i osnažuju. Cvjetni mirisi su jedna...

Omiljeni likovi ‘Oni’ Tisje Kljaković Braić dobivaju svoju izložbu!

Jedna od naših najpoznatijih likovnih umjetnica, Tisja Kljaković Braić, ovog travnja otvara svoju izložbu u Etnografskom muzeju, a bit će kompletno posvećena njezinim karikaturama...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram