McDonald’sovo piće osvaja društvene mreže

Trudimo se oduprijeti, ali ovaj lanac brze prehrane uvijek nađe put do nas…

Sezona cvata trešnjinog cvijeta u punom je jeku, a ovisno o mjestu gdje živite to može značiti različite stvari. Za naše područje to uključuje obaveznu fotografiju na Instagramu koja slavi proljeće, no za Japance ta sezona znači i brojne gastronomske užitke. Japanski McDonald’s odlučio je proslaviti sakuru (kako Japanci nazivaju sezonu cvata trešnje) prigodnim pićem koje je kao stvoreno za naslikavanje.

Takozvani Sakura McFloat rozo je piće s mjehurićima i naravno s okusom trešnje, a dolazi s dodatkom sladoleda od vanilije na vrhu. Plastična čaša ukrašena je sa cvjetovima trešnje i logom McDonald’sa u rozoj boji – jasno nam je zašto se fotografije ovog pića gomilaju na Instagramu!

Objavu dijeli @cookingnoona

Objavu dijeli Emily Heap (@emilypheap)

First meal in Fukuoka #sakurafloat #mcdonalds #sakuradrink #cherryblossomdrink #sakuracherrymcfizz

Objavu dijeli Rhoda Lalin (@rowthelalean)

GastroJolie apetiteMcDonald'sovo piće osvaja društvene mreže

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost...

Facebook

100,860FanovaLajkaj