Otkriven razlog zbog kojeg u Hrvatskoj nema Starbucksa – i mogao bi vas jako iznenaditi

Zapravo se moramo složiti s njima.

Starbucks je od malog, lokalnog kafića iz Seattlea tijekom godina svog postojanja prerastao u simbol ‘coffee rutine’, odnosno simbol prepoznavanja među ljubiteljima kave diljem svijeta. Zeleni Starbucks znak tako se danas može pronaći diljem kugle zemaljske – ali na Balkanu ne. Zašto je tomu tako?

Starbucks je definitivno prepoznat kao kafić, odnosno franšiza kafića koji oduševljavaju posjetitelje svojim finim pićima, ponudom snackova i kolača, ali i predivno uređenim prostorima. Od raskošnih palača u kojima se danas nalazi Starbucks, pa sve do njihovog megapopularnog Pumpkin Spice Lattea – ovom lancu kafića ne može se reći da nema svoje adute u rukavu kojima oduševljava internacionalno tržište, pa zašto onda s niti jednom poslovnicom nije prisutan na našim prostorima? Sad znamo odgovor i na to pitanje.

Naime, prema riječima Starbucks uprave kada su bili upitani kada će se proširiti na Balkan i Izrael, bilo je rečeno da neće – jer sumnjaju da se njihova ponuda može mjeriti s onom lokalnom, pa zapravo sumnjaju u uspjeh svojim kafića na tim prostorima!

Kako kava u Europi i na Bliskom Istoku neosporno ima jako veliki kulturološki značaj, Starbucks misli da još uvijek postoje zemlje gdje lokalci preferiraju domaće – te neće posjećivati njihove poslovnice. Jedan od važnijih segmenata ovog razmišljanja je i način na koji ljudi na Balkanu ispijaju kavu – a to može trajati satima. Takav koncept sjedenja i ispijanja jedne ili dvije male šalice kave kosi se sa Starbucksovom filozofijom – a to je da je coffee time vrijeme za rad ili pak kratku pauzu, ako ne i samo za preuzimanje šalice kave za van.

Razlika u navikama, uz veliku ponudu kafića koji konkretno Hrvatima nude specialty coffee napitke vrhunske kvalitete nagnali su Starbucks da prestane razmatrati Zagreb kao svoju sljedeću destinaciju za širenje – pa ćemo njihove verzije kave i dalje piti samo u inozemstvu.

GastroJolie apetiteOtkriven razlog zbog kojeg u Hrvatskoj nema Starbucksa - i mogao bi...

Novo Wonderlux Swarovski prodajno mjesto u Arena centru zrači čarolijom

Obitelj Swarovski, još od pokretanja poslovanja, svojim kupcima nudi jedinstvene komade nakita koji pričaju posebnu priču. Kroz sve ove godine obitelj je nastavila njegovati...

Francuski brend Mixa predstavio novitete za njegu suhe i osjetljive kože

Jučer je u divnom ambijentu hotela Amadria u središtu Zagreba održan panel brenda Mixa - “Koža bira #LabProvenLifeProven”. Panel je moderirala glumica i voditeljica...

Opet moramo prekinuti dijetu, Bread Club je izbacio novu blagdansku slasticu

Bread Club, po našem mišljenju najbolja zanatska pekara, često nas oduševljava svojim kreacijama. Od savršenog sourdough kruha, kroasana od badema o kojem razmišljamo svakodnevno...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram