Otkriven razlog zbog kojeg u Hrvatskoj nema Starbucksa – i mogao bi vas jako iznenaditi

Zapravo se moramo složiti s njima.

Starbucks je od malog, lokalnog kafića iz Seattlea tijekom godina svog postojanja prerastao u simbol ‘coffee rutine’, odnosno simbol prepoznavanja među ljubiteljima kave diljem svijeta. Zeleni Starbucks znak tako se danas može pronaći diljem kugle zemaljske – ali na Balkanu ne. Zašto je tomu tako?

Starbucks je definitivno prepoznat kao kafić, odnosno franšiza kafića koji oduševljavaju posjetitelje svojim finim pićima, ponudom snackova i kolača, ali i predivno uređenim prostorima. Od raskošnih palača u kojima se danas nalazi Starbucks, pa sve do njihovog megapopularnog Pumpkin Spice Lattea – ovom lancu kafića ne može se reći da nema svoje adute u rukavu kojima oduševljava internacionalno tržište, pa zašto onda s niti jednom poslovnicom nije prisutan na našim prostorima? Sad znamo odgovor i na to pitanje.

Naime, prema riječima Starbucks uprave kada su bili upitani kada će se proširiti na Balkan i Izrael, bilo je rečeno da neće – jer sumnjaju da se njihova ponuda može mjeriti s onom lokalnom, pa zapravo sumnjaju u uspjeh svojim kafića na tim prostorima!

Kako kava u Europi i na Bliskom Istoku neosporno ima jako veliki kulturološki značaj, Starbucks misli da još uvijek postoje zemlje gdje lokalci preferiraju domaće – te neće posjećivati njihove poslovnice. Jedan od važnijih segmenata ovog razmišljanja je i način na koji ljudi na Balkanu ispijaju kavu – a to može trajati satima. Takav koncept sjedenja i ispijanja jedne ili dvije male šalice kave kosi se sa Starbucksovom filozofijom – a to je da je coffee time vrijeme za rad ili pak kratku pauzu, ako ne i samo za preuzimanje šalice kave za van.

Razlika u navikama, uz veliku ponudu kafića koji konkretno Hrvatima nude specialty coffee napitke vrhunske kvalitete nagnali su Starbucks da prestane razmatrati Zagreb kao svoju sljedeću destinaciju za širenje – pa ćemo njihove verzije kave i dalje piti samo u inozemstvu.

GastroJolie apetiteOtkriven razlog zbog kojeg u Hrvatskoj nema Starbucksa - i mogao bi...

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Tommy Hilfiger ljetno sniženje do -50% – stil za sezonu koja traje!

Kolekcija donosi lagane i sofisticirane komade u prepoznatljivom Hilfiger duhu: profinjene lanene košulje, polo majice, chino hlače, lepršave haljine i ljetne jakne – idealne za sezonsku...

Fantom objavio novi singl “Hoću s tobom na more”


Kao glazbeni pseudonim producenta, autora i glazbenika Petra Wagnera, Fantom spaja suvremeni zvuk s nostalgijom za prošlim vremenima. Njegov jedinstveni glazbeni i vizualni pečat...

Facebook

100,860FanovaLajkaj