Popularni splitski restoran ZOI kao kulisa snimanja svjetske reklame

Posljednja u nizu kampanja jednog od najpoznatijih brendova na svijetu, Johnny Walker, snimljena je na nekoliko različitih lokacija, a među probranim društvom, našao se i jedan hrvatski restoran. Najnovija kampanja dio je nagrađivane serije “Keep Walking”, koja sadrži niz malih filmova koji ukazuju kako nije bitno samo gdje idemo, već s kim idemo, skladu s dugogodišnjom filozofijom brenda.

Radnja najnovijeg filmića, pod nazivom „The Walk“ počinje u Škotskoj, koja je i zemlja porijekla Johnny Walker-a, na njezinim pašnjacima, u pubovima i klubovima, a zatim prelazi na prelijepu terasu splitskog restorana ZOI, da bi završila ponovno u tipičnom škotskom pubu. Glavna nit vodilja koja se provlači kroz samu radnju jest kako je svaki dan, pa i onaj naizgled najobičniji, prilika za slavlje. Slavlje života, malih stvari te ljudi koji su uvijek uz nas, koji nam pružaju podršku i s kojima zajedno uživamo u ovoj avanturi koju nazivamo život.

ZOI, jedan od najpopularnijih splitskih restorana, poslužio je tako kao idealna kulisa za reklamu „The Walk“. Smješten na jednoj od najboljih lokacija u gradu – u južnom zidu Dioklecijanove palače, s pogledom na rivu i more, ZOI je koncipiran kao fine dining restoran čiji je adut svakako njegova prekrasna terasa, na kojoj je i snimana reklama. ZOI je svoja vrata otvorio početkom prošlog ljeta i u vrlo kratkom roku prometnuo kao jedna od najpopularnijih gastronomskih destinacija u Hrvatskoj. Stepenice iz restorana vode na terasu, koja ostavlja bez daha svojim jedinstvenim pogledom na splitsku rivu, Dioklecijanov zid i palme. Interijer je iznimno elegantan i pun svjetlosti zbog brojnih prozora koji gledaju prema rivi, a u opuštajućem ambijentu prevladavaju zagasite boje, drvo i kamen.

Jelovnik je nadahnut raznolikošću mediteranske kuhinje i njezine bogate povijesti. Doživljaj je to mješavine kultura, fuzija nespojivih kuhinja, a s obzirom da se velika pažnja pridaje sezonalnosti namirnica, meni se mijenja svakih nekoliko mjeseci. Potvrdu svoje izvrsnosti ZOI je i službeno dobio svega nekoliko mjeseci nakon otvaranja, kada je zaslužio Michelinovu preporuku za 2018. godinu te se tako našao među hrvatskom gastronomskom elitom. Michelinov vodič svjetski je sinonim za izvrsnost u gastronomiji i jedan od najcjenjenijih specijaliziranih gastronomskih vodiča u svijetu, a postati njegovim dijelom znači biti u samom vrhu svjetske gastronomije te stati uz bok najboljima od najboljih.

ZOI je savršeno mjesto za istraživanje svijeta čula. Mjesto gdje se glazba, razgovor i zvukovi grada savršeno stapaju dok udobno uživate na terasi, sa čašom vina u ruci i uz svoje najmilije. Jer baš kao u reklami, nije važno samo gdje idemo, već s kim. A ZOI je idealno mjesto upravo za to, slavlje života u njegovoj istinskoj ljepoti.

Gastro Jolie apetite Popularni splitski restoran ZOI kao kulisa snimanja svjetske reklame

povezano

jolie preporuke

Dva savršena high street izdanja naših modnih influencerica

Preksinoć je prostor Muzeja Mimare i Café Gymnasiuma bio ispunjen sa gotovo 300 uzvanika koji su među prvima imali prilike otkritii isprobati novi YSL...

Torbice iz Parfoisa koje su nam privukle pažnju

Zgodni modeli za proljeće. Ako ste u potrazi za lijepom i posebnom torbicom za proljetne dane, svakako zavirite u ponudu brenda Parfois jer se na...

Juha od bundeve idealan je jesenski obrok

Stigli su nam hladni dani pa je juha odličan izbor kao predjelo ili samostalno jelo. Ukusne i zasitne, krem juhe su jednostavne za pripremu,...

Počelo je sezonsko sniženje u Mangu!

Iako sniženja službeno kreću iza Božića, točnije 27. prosinca, high street brend Mango s prvim krugom rasprodaje krenuo je nešto ranije. Sniženje se odnosi...

Trending

Keune Care Sun Shield linija neizostavan je beauty ljetni saveznik

Ljeto je i razdoblje kada koristimo manje beauty preparata i nanosimo minimalnu količinu make-upa, puštajući kožu i kosu da dišu. Tek koji premaz maskare,...

“Uradi sam” mirisni sprej za osvježavanje prostora

Bez obzira koju metodu koristite kada želite osvježiti svoj dom, složit ćete se da kupovni osvježivači prostora, a pogotovo razni sprejevi, redovito znaju mirisati...

Minimalističke sandale iz Manga imaju jako zanimljiv prednji dio

Minimalističke sandale s tankim remenjem polako su se vratile na modnu scenu i postale jedan od najprominentnijih modela koji ćemo nositi tijekom vrućih ljetnih...

Uskoro počinje prvi zagrebački post-corona festival

 „GASTRO MUSIC by Staropramen“ tako će se održati četvrtu godinu zaredom, od 19.6. do 28.6. u prirodnom ambijentu, tradicionalno u najljepšem gradskom parku Zrinjevcu,...

Osvojili su nas kupaći kostimi iz nove Reserved kolekcije

Iako ljeto još nije kalendarski stiglo, a ni temperatura mora još uvijek nije privlačna za kupanje, nije rano zaviriti u ponudu kupaćih kostima jer...

Ilica se zatvara 7. lipnja zbog fantastičnog razloga

Projekt Ilica: Q'art 2020. odvija se u dramatičnim okolnostima u kojima Zagreb još živi po pravilima koja mu određuje korona virus, dok se paralelno...

Facebook

82,636ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

Keune Care Sun Shield linija neizostavan je beauty ljetni saveznik

Ljeto je i razdoblje kada koristimo manje beauty preparata i nanosimo minimalnu količinu make-upa, puštajući kožu i kosu da dišu. Tek koji premaz maskare,...

“Uradi sam” mirisni sprej za osvježavanje prostora

Bez obzira koju metodu koristite kada želite osvježiti svoj dom, složit ćete se da kupovni osvježivači prostora, a pogotovo razni sprejevi, redovito znaju mirisati...

Minimalističke sandale iz Manga imaju jako zanimljiv prednji dio

Minimalističke sandale s tankim remenjem polako su se vratile na modnu scenu i postale jedan od najprominentnijih modela koji ćemo nositi tijekom vrućih ljetnih...

Uskoro počinje prvi zagrebački post-corona festival

 „GASTRO MUSIC by Staropramen“ tako će se održati četvrtu godinu zaredom, od 19.6. do 28.6. u prirodnom ambijentu, tradicionalno u najljepšem gradskom parku Zrinjevcu,...

Osvojili su nas kupaći kostimi iz nove Reserved kolekcije

Iako ljeto još nije kalendarski stiglo, a ni temperatura mora još uvijek nije privlačna za kupanje, nije rano zaviriti u ponudu kupaćih kostima jer...

Ilica se zatvara 7. lipnja zbog fantastičnog razloga

Projekt Ilica: Q'art 2020. odvija se u dramatičnim okolnostima u kojima Zagreb još živi po pravilima koja mu određuje korona virus, dok se paralelno...