Trešnjevka je bogatija za dućan u koji će se zaljubiti svi pobornici zdravih, lokalnih namirnica

Obožavate domaće i svježe proizvode? Onda morate posjetiti novi dućan "Kao nekad" na Trešnjevci koji okuplja samo najbolje od hrvatskih OPG-ova.

Svijest o zdravoj prehrani sve je izraženija, a sve više ljudi želi kupovati lokalne namirnice malih i domaćih proizvođača. Nakon što smo prošle godine svjedočili rapidnom širenju trenda online naručivanja proizvoda od hrvatskih OPG-ova, postalo je jasno da Hrvati itekako žele kupovati i uživati u domaćim, neprerađenim i lokalnim proizvodima. Upravo se tako se rodila ideja o otvaranju specijaliziranog dućana koji će na jednom mjestu okupiti mnoge hrvatske OPG-ove i građanima ponuditi preglednu ponudu svega onoga što se u našoj zemlji proizvodi.

“Kao nekad” novi je dućan na Trešnjevci, u ulici Trakošćanska 7 u Zagrebu, gdje se na jednom mjesu mogu naći namirnice lokalnih proizvođača. Vlasnici surađuju s njih više od 100, a cilj im je, kažu, kupcima ponuditi nešto novo i svježe te istovremeno potaknuti daljnji razvoj hrvatske poljoprivrede. Proizvodi koji su u ponudi u simpatičnom “Kao nekad” nabavljaju se direktno od OPG-ova tako da se točno zna odakle dolazi svaka namirnica.

Tako se u ovom dućančiću mogu pronaći omiljeni proizvodi poput ajvara, domaćih pekmeza i džemova, meda, sokova, raznih namaza, ulja, ali i svježe voće i povrće koje domaći OPG-ovi direktno dostavljaju u “Kao nekad”. Osim bogate ponude namirnica, kupce će zasigurno privući i šarmantno uređen prostor koji kombinira suvremenu minimalističku estetiku s rustikalnim detaljima. Drvene bačve i košare, stari alat i jednostavne čiste linije kombinirane su s neutralnim bojama i obiljem zelenila pa je sveukupan dojam vrlo privlačan te vas zove da uđete u trgovinu.

Radno vrijeme “Kao nekad” je od ponedjeljka do subote od 7 do 20 sati, dok nedjeljom rade od 7 do 13 sati. Možete ih pratiti i na društvenim mrežama odnosno na Instagramu i Facebooku. U budućnosti se očekuje da će uspostaviti i direktnu dostavu iz dućana na kućni prag kupaca, što će u sadašnjim vremenima sigurno razveseliti mnoge ljude.

GastroJolie apetiteTrešnjevka je bogatija za dućan u koji će se zaljubiti svi pobornici...

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost...

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj