U svega 26 kvadrata radi se najbolji burger u Splitu, ali i pašticada u sendviču, brujet u sendviču ili tingul u sendviču

'MISTO' – MJESTO U SPLITU KOJE NOSI TITULU JEDINOG DALMATINSKOG STREET FOOD-A

Po mnogima ‘najlipši grad na svitu’, Split, mjesto je koje nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Jedna od omiljenih hrvatskih, ali i europskih destinacija za ljetovanje, predstavlja idealnu kombinaciju ležerne i opuštene atmosfere – ponajprije zahvaljujući svojim stanovnicima, zatim bogate kulturne i povijesne baštine te prekrasnih prirodnih ljepota. Ne čudi, stoga, što je turistička ponuda grada u posljednjih nekoliko godina doživjela pravi ‘boom’. Novi hoteli, klubovi, ali i sjajni restorani te barovi konstantno obogaćuju splitsku turističku scenu pa je pronaći način kako privući goste baš u svoj objekt, za ugostitelje postao pravi izazov.

Jedan od provjerenih načina za rješavanje tog izazova svakako je onaj u kojem se gostima ponudi jedinstveni sadržaj, odnosno u ovom slučaju – gastro doživljaj. Upravo time su se rukovodili Vedran Sučić i Silvana Tvrdić, vlasnici splitskog ‘Misto – Street Food Factory’-ja, koji su osmislili jedinstveni projekt – ‘Misto’ je postalo jedini dalmatinski street food. Koncept je, naime, vrlo jednostavan – prilagođavanje dalmatinskog jela street foodu, pa tako u ovom simpatičnom, svega 26 kvadrata velikom lokalu možete pojesti pašticadu u sendviču, brujet u sendviču, tingul u sendviču, a od nedavno po jednom istraživanju i – najbolji burger u Splitu! Osmislila ga je chefica Venera Grgić, koja male tajne velikih majstora čuva samo za sebe, no otkriva kako im je ”moto” u svemu, pa tako i po pitanju burgera, servirati gostu ono što bi i oni sami voljeli pojesti, a to, prije svega, uključuje lokalne svježe namirnice. Upravo one koriste se i prilikom pravljenja još jednog specijaliteta kuće, tzv. street food experience-a.

Ukoliko želite doživjeti dalmatinski street food u samo jednom menu-ju, tu su full experience, fast and furious experience i let’s do it experience. Prava mala rapsodija okusa, boja i mirisa krije se iza svakog od njih, stoga ne čudi kako su, uz standardni menu, postali omiljeni zalogaji kako domaćim, tako i stranim gostima, koji su svoju gastro oazu pronašli na adresi Bosanska ulica 11.

FotoPR
GastroJolie apetiteU svega 26 kvadrata radi se najbolji burger u Splitu, ali i...

Prvi program prevencije rizičnog ponašanja u virtualnom okruženju u osnovnim školama

Hrvatski Telekom je u suradnji s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom (ERF) Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo projekt „Alati za moderno doba“, prvi strukturirani i znanstveno utemeljeni program...

Predstavljen branding otoka Hvara

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji...

Pitali smo stručnjaka kako riješiti problem osjetljivosti zuba

Ovaj neugodan osjećaj može značajno utjecati na svakodnevni život, ometajući uživanje u hrani i piću te čak izazivajući nelagodu prilikom obavljanja osnovnih oralnih higijenskih...

Joker Out imaju novi singl! Dobro došli u „Sunny Side Of London“!

Brza, rasplesana i, posebno, raspjevana nova pjesma Jokera obraća se svima, bez obzira tko su i što su, pozivajući ih da viču iz sveg glasa! „Breaking news,...

Rujanski ‘must-see’: Netflix uskoro postaje bogatiji za 4 kratka filma Wesa Andersona

Jedan od najpoznatijih i najcjenjenijih redatelja današnjice, genijalni Wes Anderson, ove je godine pun filmskih noviteta. Naime, nakon što je u kinima završilo prikazivanje...

Predstavljen branding otoka Hvara

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji...

Facebook

91,192FanovaLajkaj

instagram