U Zagreb napokon stigao Tunaholic fish bar! Saznajte sve o novoj street food oazi

Zagrebačka gastro scena postala je bogatija za jedinstveno mjesto smješteno u Petrinjskoj ulici, čija je ponuda bazirana na pomno odabranim svježim morskim namirnicama.

Izlasci u grad petkom dobili su sasvim novo značenje otvorenjem prvog Tunaholic fish bara u Petrinjskoj 47. Samim time, zagrebačka gastro scena postala je bogatija za jedinstveno mjesto čija se ponuda bazira na pomno odabranim morskim namirnicama pripremljenim na sasvim jedinstven način. Tako će zaljubljenici u morske plodove od sada moći uživati u slasnim zalogajima i rapsodiji bogatih okusa za svako nepce.

Moderno osmišljena gastro priča

Franšiza koja je s ciljem da ponudi nešto sasvim novo, 2020. godine pokrenuta u Poreču od strane obitelji Finderle. Ubrzo nakon toga otvoren je Tunaholic fish bar Rovinj, zatim poslovnica u Ljubljani, Trogir u lipnju ove godine, a sada je na red došao i dugo očekivani fish bar Zagreb. Priča je osmišljena do najsitnijih detalja; od lokacija u starim jezgrama spomenutih gradova, identičnog jelovnika, pripreme hrane i naziva jela, ambalaže, promocije brenda, do dizajnerskog uređenja objekata. Upravo zbog autohtone ideje pretvorene u moderno osmišljenu gastro priču, u kratkom vremenskom razdoblju, postao je prepoznatljiv  i drugačiji te zaštićen u Hrvatskoj i raznim europskim zemljama.

”Ideja Tunaholic priče došla je odavno. Obitelj smo sa preko 30. godina iskustva u ribolovu, poznavanju ribljih namirnica, uživanju u ribljim gastro delicijama. Volimo more, autohtona jela, ribu  kao namirnicu. Šteta je da u ribarskim mjestima nikada nije bilo opcije pojesti burger od tune, najjednostavnije jelo kao girice i sardele, lignje ili salatu od hobotnice, onako ”s nogu””, izjavio je vlasnik Tunaholic brenda, Patrik Finderle.

Riblja jela na drugačiji i originalan način

Osmišljen kao jednostavan koncept, vođen je time da se osnovna svježih i odabranih namirnica iz mora uklopi u jednostavan i zdravi  meni,  brze pripreme, modernog izgleda, te da se sve zajedno ponudi gostima u take away ambalaži. Jela od tune, sabljarke, morskog psa, lososa, girica, lignji, sardela i muzgavca osmišljena na drugačiji i originalan način ovaj street food koncept čini vrlo atraktivnim. U Tunaholicu se traže Pusterla, Peškera, Parentino, Decumanus i Rivetta, originalno osmišljena jela, koja su dobila naziv po starim ulicama i dijelovima grada Poreča. Osim dosadašnjih tuna burgera, sardela burgera, burgera od morskog psa i lososa, na bogatom meniju mogu se pronaći i delicije od sabljarke. U opciji fish&chipsa nudi basic fish – sardele, lignje i girice u simpatičnim kornetima „to go“, kao i fantastične Tunaholic krumpiriće. Za one koji preferiraju laganije obroke, ponuda jela sadrži i razne salate poput: salate Zuccato ili 2 Saints, te gluten free jela, Pjat Sv. Eleuterije i Pjat Sv. Eufemija. Novitet za 2023 je svakako Tunistra burger koji će po prvi puta biti predstavljen baš u Tunaholic Fish Bar Zagreb. Eco friendly fish bar je između ostalog, posvetio pažnju i ambalaži, koja je personalizirana, biorazgradiva te izrađena od recikliranih materijala.

Tunaholic fish bar širi se izvan Hrvatske

U fokus su stavljene i razne kampanje, nastale u želji da se koncept Tunaholica podigne na višu razinu. Točnije, sa željom da se Tunaholic ne brendira samo kao riblji street food, već kao lifestyle brend – hipster i rock, healty, easy living, art lover i eco friendly. Zagrebačka lokacija, Petrinjska 47, postaje novo omiljeno okupljalište gastro entuzijasta i zaljubljenika u morske delicije pripremljene na originalan način. Uskoro će se otvoriti i objekt u Beogradu, što ujedno znači da Tunaholic fish bar nastavlja osvajati globalni gastro svijet. Više informacija dostupno je na: službenoj web straniciFacebook i Instagram profilu brenda Tunaholic.

GastroJolie apetiteU Zagreb napokon stigao Tunaholic fish bar! Saznajte sve o novoj street food...

Na što obratiti pažnju pri odabiru online parfumerije?

Provjerena reputacija Jedan od ključnih koraka pri odabiru online parfumerije jest istražiti njenu reputaciju. Kvalitetna parfumerija ima prepoznatljivo ime, dugu prisutnost na tržištu i velik...

MIAMIA – novi hrvatski brend koji donosi slow summer estetiku i bezvremenski stil

Hrvatska modna scena bogatija je za novo ime – MIAMIA, brend iza kojeg stoji mlada dizajnerica Mia Bakunić, magistrica inženjerstva modnog dizajna s Tekstilno-tehnološkog fakulteta u...

Facebook

100,860FanovaLajkaj