Jana Dužanec: “Instinkt mi često pomaže da prepoznam kada je nešto ‘ispravno’ ili kada nešto ne odgovara mojoj viziji”

Intervju je objavljen u sklopu projekta Jolie Atelier i lansiranja drugog Jolie Boxa te limitiranog tiskanog izdanja koji je u fokus stavio ženske poduzetničke priče.

Jana Dužanec nije samo osnivačica uspješnog brenda Jana Nails, već i žena koja je svoju strast prema nail artu pretvorila u međunarodno prepoznatljiv biznis. Još tijekom studentskih dana, dok je studirala ekonomiju, crtanje i kreativnost bili su njezin način izražavanja, a ova kombinacija talenata odvela ju je na put stvaranja vlastitog brenda. Ono što je započelo kao hobi, danas je prisutno u 25 zemalja s tisućama proizvoda i stalnim inovacijama koje pomiču granice beauty industrije. Uz Jana Nails, razvila je i JN Beauty, liniju dekorativne kozmetike koja odražava njezin perfekcionizam i želju za kvalitetom u svakom segmentu beauty svijeta.

  • Kada se rodila ideja o pokretanju brenda Jana Nails i jesi li od početka znala da će prerasti u ozbiljan biznis?

Mogu reći da se ideja rodila još u studentskim danima. Iako sam tada studirala ekonomiju, uvijek je kod mene bila prisutna ljubav prema umjetnosti i crtanju. Moj tadašnji hobi bio je nail art, u vrijeme kada su umjetni nokti i njihova izrada još bili na svojim počecima. Živjela sam u Puli i sjećam se da smo mama i ja redovito išle u Italiju po materijal za nokte kojeg tada nije bilo kod nas.

Nakon sedam godina putovanja, edukacija i usavršavanja, došla je odluka – odlučila sam osnovati svoj brend. Iskreno, nisam odmah znala da će to postati ozbiljan biznis. Na početku je sve bilo više kao hobi i način izražavanja, a sve je polako raslo i razvijalo se u ovo što je Jana Nails danas – brend s više od 5000 proizvoda, prisutan u 25 zemalja, koji nastavlja rasti.

  • Koji je bio najveći izazov na tvom poduzetničkom putu i kako si ga prevladala?

Počeci su uvijek teški, a ni moji nisu bili iznimka, posebno kada je riječ o financijama i pronalaženju ravnoteže između privatnog i poslovnog života. Na početku je sav teret bio na mojim leđima jer sam većinu toga radila sama. Međutim, uz ogromnu podršku obitelji i prijatelja, te pronalazak odličnog tima, uspjela sam prevladati te početne izazove. Danas mi je najveći izazov balansirati privatni i poslovni život, osobito jer sam i mama.

Posao je važan, ali balans i uživanje u malim trenucima također čine život ljepšim. Kada osjetiš potrebu za odmorom uzmi ga, jer svijet i posao neće propasti zbog nekoliko dana odmora ili čak samo sat vremena posvećenog sebi.

 

  • Upravljaju li tvojim odlukama emocije, i ako da – u kakvim situacijama?

Emocije i instinkti uvijek su me vodili i vode me u svemu što radim, pa tako i u poslu. U situacijama kada se donose odluke koje se tiču kreativnih aspekata brenda, poput dizajna ili smjera koji želim da brend prati, moja intuicija često preuzme vodstvo. Također, kada moram donijeti odluku o suradnjama ili partnerstvima, instinkt mi često pomaže da prepoznam kada je nešto “ispravno” ili kada nešto ne odgovara mojoj viziji.

  • Što misliš da je ključno za dugovječnost i prepoznatljivost brenda u beauty industriji?

Moje mišljenje je da su fokus na kvalitetu i inovativnost iznimno bitni za dugovječnost i prepoznatljivost brenda. Budući da je konkurencija u današnje vrijeme sve veća, ono što brend drži izvan granica repetitivnosti je upravo da se trudiš stvarati trendove, a ne ih slijepo pratiti. Mogu reći da moj tim i ja zaista živimo za trenutke kada ideja iz glave postane stvarnost, to nas uistinu veseli i ispunjava – bilo da je to nova kolekcija boja, beauty proizvod ili cijela kampanja. Smatram da su kreativnost i vrhunska kvaliteta temelj cijelog Jana Nails brenda i razlog zašto nas ljudi vole.

  • Kako balansiraš poslovni i privatni život s obzirom na dinamičnost poduzetništva?

Ovo mi je definitivno jedan od najvećih izazova, baš zato što radim svoj posao sa strašću i to je nešto što me u životu veseli i ispunjava iz dana u dan. S druge strane, moj sin je ono što mi je najvažnije u životu, i uvijek pod svaku cijenu pronalazim vremena za njega. Iako je posao moj prioritet, voljela bih da mogu posvetiti više vremena prijateljima i uživati u jednostavnim stvarima poput zajedničke kave. Balansirati sve te aspekte života je izazovno, ali moj sin i moja strast prema poslu čine da to sve ima smisla.

  • Kada pogledaš unatrag, što bi poručila Jani koja je tek ulazila u svijet poduzetništva?

Kada pogledam unatrag, rekla bih joj: “Bravo za sav trud, odricanja i neprospavane noći koje provodiš gradeći ovaj put.” Ali također bih joj poručila da se s vremena na vrijeme opusti i ode na onu kavu za koju nikada nije imala vremena. Posao je važan, ali balans i uživanje u malim trenucima također čine život ljepšim. Kada osjetiš potrebu za odmorom uzmi ga, jer svijet i posao neće propasti zbog nekoliko dana odmora ili čak samo sat vremena posvećenog sebi.

  • Koja je najveća lekcija koju te poduzetništvo naučilo?

Ima tu jako puno lekcija, no najbitnije su strpljenje, red, rad i disciplina te fleksibilnost i brza reakcija na probleme. U poslu će uvijek biti nepredviđenih situacija s kojima jednostavno moramo go with the flow. U tu sliku ulaze i međuljudski odnosi koji su iznimno bitni te i diplomacija bez koje ne postoji zdrava i lagana suradnja. Trudim se uvijek ostati smirena i pristupiti situacijama razumno.

Također, ne treba previše brinuti o tome što drugi kažu, već se treba usredotočiti na kompetentna mišljenja i stručne savjete. Još jedna od ključnih lekcija je ta da nikad ne smijemo stati s proširenjem svojih horizonta na području znanja i kreativnosti. Inovacija i kreativnost su po meni jedini načini za podići ljestvicu u poslovanju, no kvalitetu nikada ne smijemo zanemariti te uvijek moramo držati zadovoljstvo kupaca u fokusu.

 

U poslu će uvijek biti nepredviđenih situacija s kojima jednostavno moramo go with the flow. U tu sliku ulaze i međuljudski odnosi koji su iznimno bitni te i diplomacija bez koje ne postoji zdrava i lagana suradnja.

 

  • Što je za tebe uspjeh?

Za mene,kao tipičnu Vagu – uspjeh znači uspješno usklađivanje privatnog i poslovnog života. Težim harmoniji i ravnoteži, kako u svom svakodnevnom životu, tako i u odnosu prema sebi. Ključ je u tome da ostanem u skladu sa svojom prirodom i potrebama, balansirajući obaveze i osobne trenutke. Kad uspijem održati tu ravnotežu, osjećam se ispunjeno, jer mogu uživati u obitelji, prijateljima i svom poslu, a istovremeno se razvijati i rasti na svim poljima.

Hvala našim klijentima i partnerima na podršci: SkintegraSkinlickNikelKallosBeauty Garden,JN Beauty,VichyJN Medical GroupSchwarzkopf TaftSchwarzkopf GlissKiehl’sAvèneRemescarFemmenessenceGhetalduslunilouLancôme.

 

Više o Jolie Boxu Vol. 2 pronađite ovdje.

Više o proizvodima koji se nalaze u drugom Jolie Boxu pronađite ovdje.

Hvala svim ženama  s kojima smo razgovarali, ali i ženama koje su podržale lansiranje Boxa i koje nas također svojim djelovanjem svakodnevno inspiriraju.

Jolie AtelierJana Dužanec: "Instinkt mi često pomaže da prepoznam kada je nešto 'ispravno'...

Obnovljeni Atelijer Meštrović novim postavom otvara vrata sredinom prosinca

Nakon dugotrajne obnove uzrokovane potresima, zagrebački Atelijer Meštrović ponovno se otvara sredinom prosinca s novim stalnim postavom. Projekt je vodila ravnateljica Muzeja Ivana Meštrovića...

Facebook

100,860FanovaLajkaj