Josipa Skoblar: “Volim svoj posao i neizmjerno uživam u njemu, ali ga ipak smatram radom”

Intervju je objavljen je u sklopu projekta Jolie Atelier i lansiranja prvog Jolie Boxa te limitiranog tiskanog izdanja koji je u fokus stavio poslovne žene i žene poduzetnice. Cilj projekta je naglasiti kako je svačiji poslovni put drugačiji i bez iznimke pun izazova. Želimo demistificirati sve ono što sačinjava dio poduzetničkog i poslovnog puta te naglasiti da je uspjeh subjektivna i osobna kategorija koja za svakoga znači različitu stvar.

Poduzetnica i kreativka Josipa Skoblar vlasnica je JS Ateliera, studija koji se na svojim počecima bavio organizacijom vjenčanja, no svoj brend proširila je i na usluge organizacije evenata, radionica i izradu cvjetnih aranžmana. Atelier je prepoznatljivost stekao po sofisticiranoj eleganciji i besprijekornoj estetici.

  • Koje su centralne vrijednosti tvog poslovanja? Po kojim kriterijima biraš klijente s kojima surađuješ?

Centralne vrijednosti kojima se vodim u poslovanju su autentičnost, točnost i individualni pristup. U fokusu je klijent i njegove specifične želje i potrebe. Svaki klijent priča neku svoju priču, a na meni je da prepoznam i ostvarim njegove zamisli. Klijenti su ti koji biraju mene, mogu se prilagoditi različitim konceptima i izazovima, uživam u tome. Kreativnost za mene ne poznaje barijeru, ona govori svoj vlastiti jezik. Poslovni suradnici s kojima surađujem pomno su odabrani i poklanjam im svoje povjerenje otkako sam ušla u ovaj posao. Dobar poslovni suradnik danas je zlata vrijedan i te odnose njegujem godinama. 

  • Jesi li zadovoljna sa statusom svog brenda, misliš li da je tvoj cilj većinski postignut ili smatraš da si tek zagrebala površinu svega onoga što planiraš napraviti? Koliko se mijenjala vizija brenda s godinama?

Smatram da iza sebe imam respektabilan portfelj radova, a gornju granicu teško je postaviti. Imam puno ideja, budućih projekata i planova. Najviše mi nedostaje vremena da se svakom segmentu maksimalno posvetim i dovedem ih do razine realizacije s kojom sam zadovoljna. Ponekad mislim da mi je najteže ugoditi samoj sebi i da sam sama sebi najveći kritičar. S druge strane, to me svakako gura naprijed. Brend koji gradim godinama evoluirao je sa mnom. Kako sam se mijenjala, možemo reći odrastala, tako je i moj brend pratio taj put. Otkrila sam nova područja u kojima se želim okušati, a posljednji primjer su tematske radionice na kojima svoje vještine rado prenosim drugima i pritom se svi izvrsno zabavljamo.

“Sama priroda mog posla dopušta mi da neprestano smišljam i koristim nove tehnike i nalazim nova rješenja. Za mene je usavršavanje nešto svakodnevno, trudim se nikada ne stajati na mjestu.“

 

  • Što bi izdvojila kao najveće izazove s kojima si se susrela na početku poduzetništva i ulasku u samostalne vode? Kako se općenito odnosiš prema izazovima koji se javljaju u poslovanju?

Tko god je zaplivao poduzetničkim vodama svjedok je da nije jednostavno. Od toga da sam se morala korak po korak upoznati s birokratskim zahtjevima, zakonskim odredbama, računovodstvenim okvirima do toga da sam paralelno htjela očuvati i razvijati kreativnost. Potrebna je prilagodljivost tržišnim zahtjevima, ali i zahtjevima koji se tiču unutarnje logistike. Izazovi u poslovanju su tu da nas svaki put malo testiraju i poljuljaju. Potrebna je velika doza upornosti i hrabrosti kako bi se tim izazovima odgovorilo. 

  • Često se kaže da smo prosjek pet ljudi s kojima smo okruženi. Koliko je okolina utjecala na tvoj poslovni put? Tko ti je najveća podrška?

Najveća podrška na mom putu su bili i još uvijek jesu moja obitelj i najbliži prijatelji. Najbolje su upoznati sa svim događajima na mom profesionalnom putu. Na jedan način, dio tog puta su prošli sa mnom. Kad god sam trebala podršku imala sam skupinu bliskih ljudi koji su stajali uz mene. Smatram se sretnom zbog toga. Moji najbliži su prvi koji će uskočiti kada trebam pomoć i znam da se uvijek mogu na njih osloniti. 

  • Je li bitno pratiti trendove u industriji ili ih prema vlastitim vizijama stvarati kako bi se industrija mijenjala? Na koje načine se neprestano usavršavati u poslu u kojem djelujemo?

U trendovima nalazim inspiraciju. Mislim da nema ništa loše u tome jer konačna ideja će uvijek biti rezultat mojeg rada i promišljanja. Trendovi su tu da se prate i da se stvaraju. Ovo drugo mi je draže i zato stalno kreiram nove proizvode ili radim na reinterpretaciji postojećih. Projekte koje radim u tom trenutku mi je najvažniji i najdraži, na svakom nešto novo učim i stvaram. Sama priroda mog posla dopušta mi da neprestano smišljam i koristim nove tehnike i nalazim nova rješenja. Za mene je usavršavanje nešto svakodnevno, trudim se nikada ne stajati na mjestu.

  • Koje bi svoje vještine istaknula kao one koje su se pokazale kao ključne za vođenje poslovanja? Na čemu si dodatno trebala raditi kako bi bolje vodila poslovanje?

Ključne vještine koje su mi potrebne za vođenje poslovanja su komunikativnost, upravljanje vremenom i resursima te razumijevanje potreba klijenata. To bi bio nekakav kostur na koji se onda nadograđuje suradnja s poslovnim suradnicima, odnosno moć timskog rada

Ponosna sam što sam tijekom godina u ovom poslu uspjela učiti i profesionalno se razvijati, a pritom ostati vjerna sama sebi i estetici koja karakterizira moj brend. 

 

Ponekad mislim da mi je najteže ugoditi samoj sebi i da sam sama sebi najveći kritičar. S druge strane, to me svakako gura naprijed.

 

  • Imaš li radno vrijeme ili se vodiš rečenicom da ako volimo posao koji radimo zapravo – ne radimo? Kako se odvajaš od posla kada se želiš odmoriti i resetirati?

Imam radno vrijeme, ali si ga mogu prilagoditi. Projekti od mene traže određenu količinu vremena, koncentracije i posvećenosti. Kada radim, maksimalno sam usredotočena na rad. Volim svoj posao i neizmjerno uživam u njemu, ali ga ipak smatram radom. Moji klijenti zaslužuju moju punu i nepodijeljenu pažnju. Za odmor imam prilike kada završim dnevne obaveze. Tada se u potpunosti mogu opustiti i napuniti baterije za novi radni dan. A kad se veći projekti uspješno privedu kraju volim se nagraditi putovanjem. 

  • Što je za tebe uspjeh?

Uspjeh je za mene ostati u današnjem svijetu vjerna sebi i svojim principima, moći se pogledati u ogledalo i biti zadovoljna osobom koja jesam i radom koji je iza mene. Zasad mi se čini da sam na dobrom putu.

 

Hvala našim klijentima i partnerima na podršci u ostvarenju projekta; L’Erbolario, Beauty Garden, Kallos, Answear.hr, Jordan, Ghetaldus, Skintegra, lunilou, Tvornica Zdrave hrane, Kiehl’s, Silmari.

Jolie AtelierJosipa Skoblar: "Volim svoj posao i neizmjerno uživam u njemu, ali ga...

Što nam treba za njegu tijekom jesenskih mjeseci?

Hidratacija za zdravu i otpornu kožu Kada biramo jesensku kozmetiku, prvi korak je uvijek hidratacija. Dubinski hidratantni proizvodi poput bogatih krema s hijaluronskom kiselinom nužni...

Eurospin i ove godine donacijom podržao udrugu Marra Altrui

Nadolazeći blagdanski period podsjeća nas na važnost solidarnosti, empatije i zajedništva. Poznati diskontni lanac Eurospin iznimnu pažnju posvećuje društveno odgovornom poslovanju pa tako već...

Facebook

99,687FanovaLajkaj