Poslovnicu u Grazu posjetili predstavnici medija i influenceri.
Na hrvatsko tržište stiže #nestonovo – brend Mömax koji, pod sloganom „i svijet je odmah ljepši!“, nudi odličan i bogat asortiman za uređenje doma po povoljnim cijenama. Mömaxov koncept ponude zasniva se na kreativnom dizajnu, jednostavnosti i udobnosti te praćenju svjetskih trendova.
„Mömax kupcima nudi pristupačna i moderna rješenja za uređenje prostora, u skladu s njihovim individualnim potrebama i životnim stilom. Sretni smo što ćemo kupcima ponuditi više mogućnosti, fantastičan izbor i povoljne cijene koje omogućavaju da svoj dom transformirate za čas! Pristupačna i atraktivna rješenja koja Mömax nudi obuhvaćaju proizvode za uređenje dnevnih i spavaćih soba, kuhinja, kupaonica, blagovaonica, ureda, predsoblja, soba za bebe, djecu i mlade, za uređenje vrta, širok izbor svjetiljki, razne komade namještaja, ukrasne i tekstilne proizvode, kao i one za kućanstvo.“ – izjavila je Martina Perić, Voditeljica marketinga Mömaxa.
Kao najavu dolaska u Hrvatsku, Mömax je u organizaciji i vodstvu Voditeljice marketinga, Martine Perić, organizirao put u Graz na kojem su odabrani novinari, influenceri i blogeri bili u posjetu poslovnici, kako bi se bolje upoznali s brendom i onime što on nudi. Osim ugodnog druženja na izletu, u poslovnici u Grazu upoznali su se s čarima ponude austrijskog Mömaxa i dobili dojam što ih uskoro očekuje u Zagrebu.
„Poslovnica u Zagrebu otvara se 13. lipnja na lokaciji Slavonska avenija 106 i to je 66. poslovnica Mömaxa koji ove godine slavi 15. godina postojanja. Kupce na dan otvorenja očekuju posebne pogodnosti i veselimo se njihovom dolasku u što većem broju jer smo sigurni da će se oduševiti. U sljedeće dvije godine planiramo otvoriti još jednu poslovnicu u Zagrebu i u nekoliko većih gradova u Hrvatskoj.“ – dodala je Martina Perić.
Mömax je pokrenut 2002. godine, a u vlasništvu je austrijske grupacije XXXLutz. Jedinstven austrijski koncept trgovine namještaja od samog početka za cilj ima oduševiti kupce i unijeti novitete – tada na početku na austrijsko tržište, a ubrzo se koncept pokazao iznimno uspješnim i proširio se na okolna tržišta. Svaka od poslovnica prostire se na 5.000 – 8000 m2 i nudi rješenja za sve one koji žele biti u trendu i koji žele zanimljive novitete za uređenje doma i vrta. Ono što kupce očekuje također su i diskontne cijene, timovi prodavača koji za kupce rade kreativno savjetovanje i planiranje, a 3D program za izradu po mjeri pomaže u izradi i dizajniranju kuhinja. Više na moemax.com, a od 12.6. i na moemax.hr!