IKEA predstavila novu kolekciju kojom istražuje granicu između umjetnosti i funkcionalnosti

IKEA predstavlja kolekciju IKEA Art Event 2021 s ciljem istraživanja granice između umjetnosti i funkcije – i propitkujući što s umjetničkim djelom koje ima funkciju svakodnevnog predmeta. Za ovu ograničenu kolekciju od deset predmeta IKEA je surađivala s nekim od najaktualnijih umjetnika današnjice: Danielom Arshamom, Gelchopom, Humans since 1982, Sabinom Marcelis i Stefanom Marxom.

Od 2015. godine IKEA surađuje s umjetnicima iz cijelog svijeta na stvaranju kolekcija Art Event, slaveći različite izraze umjetnosti pomoću različitih žanrova i zanata. Tako ručno tkani umjetnički sagovi, figurice u kristalnom staklu i zidne umjetnosti poput fotografije, ulične umjetnosti i ilustracija postaju dijelom ovih kolekcija, čija je svrha ostala ista tijekom godina – demokratizirati umjetnost i učiniti je dostupnom i pristupačnom svima.

Uz to, šestim izdanjem kolekcije IKEA Art Event, IKEA želi dovesti umjetnost u domove što više ljudi – ovaj put brišući tanku granicu između umjetnosti i dizajna. Kako bi se otisnula na ovo putovanje, IKEA je pozvala umjetnike različitih profila iz svih dijelova svijeta: Daniela Arshama (New York), Gelchop (Tokio), Humans since 1982 (Stockholm), Sabinu Marcelis (Rotterdam) i Stefana Marxa (Berlin).

Odlučili smo surađivati s različitim umjetnicima iz cijelog svijeta kako bismo pokazali raznolikost umjetnosti i dizajna na jednome mjestu“, istaknuo je Henrik Most, kreativni lider kolekcije IKEA Art Event. „Želimo pokazati da biti umjetnik ili biti dizajner ne znači da morate ostati ograničeni i raditi samo na jednom području, već da možete raditi na različitim poljima te da je ovaj novi pokret imao dubok utjecaj na današnju scenu dizajna i umjetnosti”, zaključio je.

Kolekcija se sastoji od 10 predmeta za uređenje doma koji propitkuju perspektivu svakodnevnih predmeta, istodobno odajući počast kreativnosti. Kolekciju tako čine zidna lampa Sabine Marcelis, zidni sat Daniela Arshama, stolna svjetiljka i lampa u obliku imbus ključa koje je dizajnirao Gelchop, vaza i lagana deka Stefana Marxa te zidni ukrasi koje potpisuju Humans since 1982.

„Svaki proizvod u ovoj kolekciji ima praktičnu funkciju, a istovremeno je i umjetnički predmet. Tradicionalna ideja da je umjetnost vrhunska a dizajn dio masovne kulture – jednostavno više ne vrijedi. To dvoje se fantastično nadopunjuju – tu se događa čarolija”, kaže Henrik Most.

Kako bi se dodatno slavila demokratizacija umjetnosti i kreativnosti kod kuće, osobito u vremenima poput trenutnog kada je mnogim ljudima pristup umjetnosti ograničen zbog pandemije – kolekciju možete iskusiti i poigrati se od kuće uz pomoć prilagođenih AR efekata koji su na raspolaganju putem IKEA Instagrama. Svi zainteresirani dobrodošli su pridružiti se #IKEAARTEVENT i stvoriti svoje kućne galerije.

Kolekcija će biti dostupna u robnoj kući IKEA Hrvatska i internetskoj trgovini od travnja 2021. godine.

FotoPromo
Jolie domJolie biraIKEA predstavila novu kolekciju kojom istražuje granicu između umjetnosti i funkcionalnosti

Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer...

Zadarska tržnica dobila je prvi gradski vinski vrt! Evo što je u ponudi

Tržnice su mjesta živosti, strujanja energije grada, kupovine, smišljanja recepta i druženja, a postoji nešto posebno šarmantno u istraživanju onih lokalnih, diljem svijeta, ali...

eNVy room slavi 20 godina! Što je obilježilo njihovo modno putovanje?

Na isti taj datum, samo dva desetljeća kasnije, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović će u Rimac Campusu održati eNVy room reviju powered by 1664...

Zelene slavonska oaza: Park šuma Jankovac zove vas u posjet

Hrvatska se zazelenila, a prolistala drveće, svježa trava i visoke proljetne temperature zovu nas da svaki slobodan trenutak provodimo u prirodi. Osim očitih opcija,...

Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer...

HELLO! Hrvatska obilježio prvi rođendan elegantnom proslavom u Laubi

Nakon prošlogodišnjeg tuluma, o čijoj izvedbi, atmosferi i dojmovima se pričalo još danima, HELLO! Magazin ponovno je održao proslavu za pamćenje i to povodom svog prvog...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram