Kad hrvatski dizajn oduševi: Jeste li čuli za Svijeche, najljepše dodatke domu?

Razgovarali smo s pokretačicom domaćeg brenda čije su nas mirisne svijeće kompletno oduševile.

Nema nam dražeg nego podržati odličan hrvatski proizvod, a najveća ‘tražilica’ brendova s domaćim potpisom i njihovih unikatnih rukotvorina definitivno je Instagram. Ta društvena mreža godinama nam služi za pronalaženje genijalnih modnih marki, keramičkih studija, kreativnih radionica te domaćih brendova čijim proizvodima ne možemo pronaći dizajnersku manu. Jedan od njih je i brend mirisnih svijeća Svijecha, iza kojeg stoji Ivana s kojom smo o njezinom brendu napravili i intervju.

Svijecha je, podsjetimo se, predivan brend ručno rađenih svijeća od sojinog voska, a koje dolaze u cijelom spektru divnih oblika – od školjaka, ruža, pa preko medvjedića i raznih figura i ljudskih lica. S obzirom na to da su mirisne svijeće veliki hit u uređenju interijera i stvaranju cozy ugođaja u domu, saznali smo sve o njima u nastavku kroz razgovor s Ivanom, pokretačicom brenda.

Kako ste došli na ideju pokretanja brenda ukrasnih svijeća? Kako je tekao Vaš put do stvaranja brenda Svijecha?

Brend Svijecha ove godine službeno će proslaviti svoj drugi rođendan, dok je neslužbeno on daleko stariji. Prvotna ideja rodila se prije par godina i nije uopće bila ono što danas primarno izrađujemo. Tada sam htjela kreirati svijeće u posudama koje danas još uvijek nemamo u ponudi (stižu ove godine). Razlog zašto sam htjela proizvoditi uopće bilo kakve svijeće jest činjenica da ja svijeće oduvijek obožavam. I dan-danas kada uđem u bilo koju trgovinu dekora, pogled mi prvo ide k svijećama i kupila bih ih sve.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Svijecha (@svijecha)

Ono što je prethodilo cijeloj ovoj priči jest organizacija moga vjenčanja. Tijekom tog procesa shvatila sam da obožavam dekoraciju te da imam oko za detalje. Tu je do izražaja došla moja kreativnost i ogromna količina ideja koje su iz nje proizašle. Također, za uzvanike na svojoj svadbi htjela sam poseban poklon, te je to zapravo i bio ključni trenutak u kojem sam se odlučila za kreiranje samostojećih dekorativnih Svijecha. Tada ih još nisam uspjela napraviti budući da uz organizaciju vjenčanja za to u tom trenutku nažalost nije bilo dovoljno vremena. No ubrzo nakon vjenčanja moja mama i ja čvrsto smo odlučile istražiti i razviti proces izrade današnjih Svijecha i donijeti nešto novo i drugačije na naše područje. Pomno smo istražile tržište i shvatile da ova mala priča ima veliki potencijal da se razvije u nešto značajno.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Svijecha (@svijecha)

Period od rođenja ideje do pokretanja brenda bio je poprilično dug. Pregršt vremena i energije uloženo je u proučavanje i usavršavanje procesa izrade Svijecha. Bilo je tu mnogo pokušaja i pogrešaka i upravo zahvaljujući njima danas jesmo tu gdje jesmo.

Po čemu su Vaši proizvodi posebni, po čemu se izdvajaju od ostatka konkurencije?

Osim po svom jedinstvenom imenu i estetičnom profilu, brend Svijecha poseban je još po mnogočemu. Prvenstveno ga krasi originalnost, inovativnost, količina ulaganja i želja za riskiranjem. Jako puno ulažemo u kreiranje novih, drugačijih proizvoda koji se ne mogu nigdje drugo naći. Tako smo primjerice prošle godine kreirali buket Svijecha (Svijecha Flowers) koji je ove godine preplavio cijelo tržište, a prošlog Božića adventski kalendar (Svijecha Advent Calendar) za koji očekujemo isto u ovoj godini. Također, tu su i naše zahvalnice koje su danas postale pravi trend svih svečanosti. Nadalje, brend je poseban i po svojoj pouzdanosti i efikasnosti, trudimo se ugoditi svim željama i sve traženo osigurati na vrijeme.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Svijecha (@svijecha)

Ono najbitnije u ovoj cijeloj priči zasigurno su ljudi, podjednako oni iza svega i oni ispred svega. Neizmjerno smo zahvalni što imamo priliku raditi s mnoštvom divnih ljudi koji svakoga dana omogućuju razvoj našeg malog/velikog brenda, a i naš osobni. Oni su zapravo najveći ukras ovoga brenda i nevjerojatno je to da ih je danas čak nešto više od 10.000.

Koje materijale koristite za svoje svijeće?

Temeljni cilj bio nam je pokazati da prirodno može biti jako lijepo i inspirativno, stoga su naše Svijeche rađene isključivo od prirodnih materijala. Zamijenili smo tradicionalni parafin i fitilje s olovom prirodnim (sojinim) voskom i pamučnim fitiljima. Sojin je vosak biorazgradiv (dobiva se iz obnovljivih izvora) i kao takav predstavlja izvrsnu alternativu tradicionalnim voskovima koji su se pokazali izrazito toksičnim po ljude i prirodu. Zbog prirode sojinog voska, naše Svijeche postupno otpuštaju miris i kada ne gore, a kada gore, gore čisto i ne otpuštaju toksine. Odnos s prirodom njegujemo i kroz naša poklon-pakiranja. Svijeche pažljivo umatamo u ekološka poklon-pakiranja koja uključuju i razne personalizirane detalje.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Svijecha (@svijecha)

Koji su motivi i oblici najpopularniji među kupcima?

Svijeche se izrađuju u potpunosti ručno, stoga je proces izrade dug, zahtjevan te iziskuje mnogo vremena, truda i prvenstveno ljubavi. Po prirodi smo mali perfekcionisti, stoga se trudimo da iz naše radione izađe samo ono najbolje.

Danas je naša ponuda jako bogata, točan broj dostupnih oblika više ni sami ne znamo. U konačnici, trudimo se da za svakoga imamo ponešto. Svijeche su dostupne u šest različitih boja (bijela, bež, smeđa, karamel, roza i siva) i u tri različita, opuštajuća i umirujuća mirisa koje dobivamo miješanjem eteričnih ulja. Inspiraciju za trenutne oblike, kao i za one buduće, dobivamo upravo od naših kupaca pažljivo osluškujući njihove želje, potrebe i sugestije.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Svijecha (@svijecha)

Svijecha je prepoznatljiva po svojim poklon-paketima te su oni i najpopularniji među našim kupcima. Svatko može sam odabrati sadržaj poklon-paketa, a zbog velikog broja različitih oblika i boja naši kupci često tu odluku prepuste nama. Upravo su ti poklon-paketi postali neizostavni dio mnogih poslovnih poklona te ih različite tvrtke poklanjaju svojim zaposlenicima. Tako smo, primjerice, izradili poslovne poklon-pakete za Telemach Hrvatska, Jana Nails, Prima namještaj i mnoge druge. Također, ovdje ne možemo izostaviti ni Svijecha Flowers koji je od samoga početka naša najprodavanija Svijecha, kao ni Svijecha Advent Calendar koji je bio pravi hit prošloga Božića. Kada smo kod Božića, već drugu godinu zaredom naše su se Svijeche našle u divnim božićnim aranžmanima cvjećare Magnolija Grude koji su zaista oduševili naše kupce.

Naravno tu su i naše poznate zahvalnice, danas naše mladenke mogu birati između pregršt različitih Svijecha, divno zapakiranih za uzvanike na svojim svadbama.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Svijecha (@svijecha)

Gdje se sve Vaše svijeće mogu kupiti/naručiti i po kojoj cijeni?

Svijeche se mogu naručiti direktno putem našeg Instagram profila, a uskoro i u određenim trgovinama diljem Hrvatske, a o tome ćemo više na našem profilu u skorije vrijeme. Svijecha studio trebao je biti otvoren prošle godine, no zbog velike količine posla taj smo prostor prenamijenili u radni. Trenutno tražimo alternativu za njega i vjerujemo da će uskoro biti otvoren jedan od ljepših studija u Hrvatskoj i da ćemo uživo moći vidjeti osmijehe naših klijenata.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Svijecha (@svijecha)

Jolie domJolie biraKad hrvatski dizajn oduševi: Jeste li čuli za Svijeche, najljepše dodatke domu?

Nova kolekcija donjeg rublja brenda SKINY donosi čarobnu igru boja i senzualnosti

Lijepo donje rublje ima moć. Pruža nam osjećaj posebnosti, zavodljivosti i privlačnosti. Ono nije samo komad tkanine, to je i osjećaj samopouzdanja i senzualnosti...

Donna Vekić u rodnom Osijeku nastavlja misiju izgradnje javnih teniskih terena

Nakon dva uspješno održana turnira, 2020. i 2022. godine, Premier Tennis Tournament i ove se godine održava u Osijeku. O uspješnosti prethodnih turnira govore i dva, već...

Nikolina i Sonja obožavaju odvažne okvire naočala

Naše oči su naš prozor u svijet. Omogućuju nam da istražujemo, čitamo, vozimo, obavljamo poslove i sudjelujemo u mnogim drugim svakodnevnim aktivnostima. No, često zaboravljamo...

Zabranjeno pušenje ovog ljeta na KulaKula festivalu!

Nakon što su najavljeni Urban&4, Buč Kesidi, mladi izvođači Dani i Nika Turković, hip hop legenda Edo Maajka i trap diva Senidah - došlo...

U Hrvatsku stigao najveći hollywoodski hit: dermatolozi i nutricionisti oduševljeni suplementom koji usporava starenje

Svjetski poznati brend spermidineLIFE® napokon je stigao u Hrvatsku, a na predstavljanju u Zagrebu uživali su ugledni hrvatski dermatolozi, nutricionisti i farmaceuti. Autofagija – usporite process biološkog...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram