Obožavate ‘Domaćicu’? Počastite se ovom preslatkom keramikom inspiriranom najdražim keksima!

Dekoracija za sve ljubitelje Kraševog gastro hita.

Vjerujemo da znate za već mnoge proslavljene hrvatske brendove keramike, no vrijeme je da upoznate i splitski Uručak, brend iza kojeg stoji dizajner i keramičar Miljenko Dujić koji je prošlog mjeseca održao svoju prvu samostalnu izložbu glinenih rukotvorina. Tom je izložbom naglo popularizirao svoj rad i brend, a nama su posebno zapeli za oko artikli inspirirani mnogima najdražim keksom iz djetinjstva – Kraševom ‘Domaćicom‘!

@_urucak
@_urucak

Preslatki keks od čokolade i slatkog tijesta sada se od omiljene poslastice pretvorio u slatki dekorativni predmet koji zrači retro estetikom te podsjeća na dane djetinjstva, a osim njega u ponudi ovog brenda možete pronaći i druge nostalgične artikle – recimo tanjure s uzorkom igre ‘Čovječe, ne ljuti se’ ili pak neobičnim kasicama-prasicama koje kombiniraju elemente klasične svinjice i velike crvene jabuke.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli uručak (@_urucak)

Inače je Miljenko Dujić po struci programer, a keramikom se počeo baviti iz hobija, no uskoro je postala njegova velika ljubav te se pretvorila u brend čiji naziv Uručak zapravo označava predmet koji se uručuje, daruje. Sam Uručak je osnovan prije tri godine, a sve je započelo s pokretanjem profila na Instagramu. Kada je javnost prepoznala Miljenkovu originalnost i kreativnost radova, uslijedile su i narudžbe te se tako malo po malo izgradio brend. Sve narudžbe primaju se u inbox profila.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli uručak (@_urucak)

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli uručak (@_urucak)

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli uručak (@_urucak)

Jolie domJolie biraObožavate 'Domaćicu'? Počastite se ovom preslatkom keramikom inspiriranom najdražim keksima!

Prvi program prevencije rizičnog ponašanja u virtualnom okruženju u osnovnim školama

Hrvatski Telekom je u suradnji s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom (ERF) Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo projekt „Alati za moderno doba“, prvi strukturirani i znanstveno utemeljeni program...

Predstavljen branding otoka Hvara

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji...

Pitali smo stručnjaka kako riješiti problem osjetljivosti zuba

Ovaj neugodan osjećaj može značajno utjecati na svakodnevni život, ometajući uživanje u hrani i piću te čak izazivajući nelagodu prilikom obavljanja osnovnih oralnih higijenskih...

Joker Out imaju novi singl! Dobro došli u „Sunny Side Of London“!

Brza, rasplesana i, posebno, raspjevana nova pjesma Jokera obraća se svima, bez obzira tko su i što su, pozivajući ih da viču iz sveg glasa! „Breaking news,...

Joker Out imaju novi singl! Dobro došli u „Sunny Side Of London“!

Brza, rasplesana i, posebno, raspjevana nova pjesma Jokera obraća se svima, bez obzira tko su i što su, pozivajući ih da viču iz sveg glasa! „Breaking news,...

Na zagrebačku premijeru stigla ekipa kaskadera i dvojnika iz filma PLAĆENICI 4

Četvrti nastavak kultne franšize s najviše glumačkih zvijezda u povijesti, eksplozivnih kaskaderskih akrobacija i nevjerojatnog oružja, „Plaćenici 4“, napokon je stigao na filmska platna,...

Znanje za budućnost: ovogodišnja Game Changer konferencija fokus stavlja na primjenjivo, novo i korisno

Ovogodišnje izdanje Game Changer 2.0 konferencije održat će se 12.10.2023., u zagrebačkom Z Centru, a kao i do sada omogućit će: upoznavanje zanimljivih ljudi u jedinstvenoj...

Facebook

91,192FanovaLajkaj

instagram