U IKEA-u je stigla kolekcija koja će vas osvojiti prirodnim i održivim materijalima

Nova kolekcija VÅRDANDE inspirirana je njegom o sebi, a nastala je u suradnji s pet azijskih društvenih poduzeća koja stvaraju bolji svakodnevni život pružanjem dugoročnih prilika za zapošljavanje i egzistenciju ranjivih skupina.

Riječ VÅRDANDE na švedskom znači brižan. U skladu sa svojim značenjem, kolekcija uključuje tekstilne proizvode kao što su kimono, prostirke za jogu, ali i košaru za nošenje, meko rješenje za pohranu proizvoda, zdjele i tegle za biljke. Dizajnirali su je IKEA dizajneri Akanksha Deo i Sarah Fager, a velik dio asortimana izrađen je ručno ili u održivom industrijskom okruženju društvenih poduzeća s kojima IKEA surađuje.

Većina materijala dolazi iz lokalnih izvora, poput vlakana banane, gline i jute blizu mjesta gdje se nalaze IKEA-ini partneri iz društvenih poduzeća. Pamučni proizvodi izrađeni su od pamuka iz održivijih izvora. To znači da se pamuk koji je korišten, u usporedbi s konvencionalnim uzgojem, uzgaja s manje vode, kemijskih gnojiva i pesticida, dok se povećavaju profitne marže za poljoprivrednike. Materijal dolazi iz Bangladeša, Vijetnama, Tajlanda i Indije gdje se nalaze partnerska društvena poduzeća.

Kolekcijom VÅRDANDE tvrtka IKEA želi nastaviti stvarati radna mjesta i ekonomske prilike za one kojima je to najpotrebnije. Suradnjom s lokalnim društvenim poduzećima, koja zapošljavaju osobe koje teže pronalaze posao na tržištu rada, mnogima se može poboljšati svakodnevica. Konačno, kao rezultat suradnje, u robnim kućama IKEA diljem svijeta moguće je kupiti ručno izrađene proizvode.

“Kolekcijom VÅRDANDE želimo što većem broju ljudi omogućiti da se opuste i pronađu unutarnju snagu. U kolekciji je sadržan niz proizvoda koji pomažu u stvaranju malih promjena sa značajnim učincima – i za one koji ih koriste, i za one koji su ih napravili. Stvorena je u partnerstvu s društvenim poduzećima Classical (Bangladeš), Ramesh Flowers, Doi Tung (Tajland), Spun (Indija) te SAITEX (Vijetnam) – pet poduzeća posvećenih izgradnji dugoročnih prilika za marginalizirane skupine i ranjiva područja“, istaknula je Lena Sörmon, poslovna voditeljica IKEA društvenog poduzetništva.

Kolekcija je u Hrvatskoj dostupna od kolovoza, 2022. godine.

FotoPromo
Jolie domJolie biraU IKEA-u je stigla kolekcija koja će vas osvojiti prirodnim i održivim...

Prvi program prevencije rizičnog ponašanja u virtualnom okruženju u osnovnim školama

Hrvatski Telekom je u suradnji s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom (ERF) Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo projekt „Alati za moderno doba“, prvi strukturirani i znanstveno utemeljeni program...

Predstavljen branding otoka Hvara

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji...

Pitali smo stručnjaka kako riješiti problem osjetljivosti zuba

Ovaj neugodan osjećaj može značajno utjecati na svakodnevni život, ometajući uživanje u hrani i piću te čak izazivajući nelagodu prilikom obavljanja osnovnih oralnih higijenskih...

Joker Out imaju novi singl! Dobro došli u „Sunny Side Of London“!

Brza, rasplesana i, posebno, raspjevana nova pjesma Jokera obraća se svima, bez obzira tko su i što su, pozivajući ih da viču iz sveg glasa! „Breaking news,...

Sanjate o popularnim Louboutin štiklama? Zara ima kopiju jednog modela

Posljednjih godina neprestano se priča o 'duplićima' odnosno 'dupe' trendu koji zapravo označava tendenciju high street brendova da kopiraju luksuzne, 'IT' modne artikle te...

U Hrvatsku je stigla najnovija serija iPhonea i Apple Watcha. Imamo sve detalje i cijene

Današnja iSTYLE-ova prezentacija u Zagrebu donijela je uzbuđenje i inovacije, predstavljajući hrvatskoj publici osvježene verzije dvaju omiljenih uređaja – iPhonea i Apple Watcha. Događanju...

Facebook

91,192FanovaLajkaj

instagram