Zagasita crvena kao glavni motiv božićne kampanje Zare Home

Jolie

Jolie bira

Zagasita crvena kao glavni motiv božićne kampanje Zare Home

Zagasita crvena kao glavni motiv božićne kampanje Zare Home

Zara Home je predstavila divan božićni editorial.

Najčarobniji dio godine nam kuca na vrata pa je Zara Home predstavila svoj božićni editorial pod nazivom – I´m dreaming of a red ChristmasZara Home je ove godine klasičnu crvenu zamijenila zagasitijim tonom crvene koji daje dozu elegancije, a tu su i dalje neoizostavni zlatni detalji. Uz dekoracije za jelku, tu su i svijećnjaci, svijeće, prigodno posuđe poput crvenih čaša i tanjura sa zlatnim detaljima, stolnjaci… U nastavku pogledajte sve vizuale, nadamo se da će vam poslužiti kao inspiracija za ovogodišnje uređenje vašeg životnog prostora.







Iznenada preminuo osnivač brenda Deceim
Kakve nam kožne jakne donose nove kolekcije high street brendova?
Točkice na noktima izgledaju privlačno u svakoj sezoni!
Mango je u ponudu vratio jedne od najpopularnijih natikača prošle sezone
Sarah Jessica Parker pokazala kako bi Carrie izgledala danas
Beauty poslastice koje nam stižu iz Chanela za proljeće
Što točno napraviti kada se “probudite” nakon neprospavane noći?
Pinterest formula za savršeno udobnu sobu u kojoj ćete poželjeti provoditi vrijeme
#10yearschallenge ili – zašto bez srama nema napretka
Kako uvijek mirisati savršeno bez obzira na to koji parfem nosite?

Pročitajte


<
Jolie prepopruka