Zagasita crvena kao glavni motiv božićne kampanje Zare Home

Zara Home je predstavila divan božićni editorial.

Najčarobniji dio godine nam kuca na vrata pa je Zara Home predstavila svoj božićni editorial pod nazivom – I´m dreaming of a red ChristmasZara Home je ove godine klasičnu crvenu zamijenila zagasitijim tonom crvene koji daje dozu elegancije, a tu su i dalje neoizostavni zlatni detalji. Uz dekoracije za jelku, tu su i svijećnjaci, svijeće, prigodno posuđe poput crvenih čaša i tanjura sa zlatnim detaljima, stolnjaci… U nastavku pogledajte sve vizuale, nadamo se da će vam poslužiti kao inspiracija za ovogodišnje uređenje vašeg životnog prostora.

Jolie domJolie biraZagasita crvena kao glavni motiv božićne kampanje Zare Home

Answear odijeva život dragocjenim stvarima

"Moda je oblik vanjskog manifesta koji odražava naše stavove, humor i samopouzdanje ili nedostatak istog", kaže Marta Sawicka, direktorica image marketinga u Answearu. "Ona...

Djelo Miroslava Kraljevića iz 1910. na Artmarkovoj ljetnoj aukciji

Početak ljeta 2024., Artmark obilježava izložbom Ljetne aukcije u Galeriji Artmark koja uključuje 108 djela najvećih imena hrvatskog slikarstva i kiparstva od modernizma do...

Rooftop bar art’otel Zagreb novo je IT mjesto u centru grada

Moderni Rooftop bar art'otel Zagreb s predivnim pogledom u centru grada službeno je otvoren! Rooftop bar art'otel Zagreb idealno je mjesto za ljubitelje modernog...

Napokon u Zagrebu! Otvoren je jedinstveni FABU spot & studio

Regionalno poznati beauty multibrend FABUspot svečano je otvorio jedinstvenu parfumeriju i studio u centru Zagreba. Na čak 400 kvadrata i dvije etaže, na adresi...

Sunčane naočale nisu samo zaštita od sunca!

U svijetu mode, sunčane naočale nisu samo zaštita od sunčevih zraka, već su postale esencijalni modni dodatak koji podiže svaki outfit na potpuno novu...

Facebook

99,687FanovaLajkaj

instagram