today-is-a-good-day

Andrea Tintor otkriva kako je usred pandemije pokrenula vlastiti posao, i zašto kriza može biti poslovna prilika

Naša kolumnistica, Andrea Tintor ispričala nam je kako je u jeku globalne pandemija odlučila pokrenuti posao i zašto bi ohrabrila druge da što prije krenu ostvarivati svoje snove

Početkom ožujka globalna pandemija koronavirusa natjerala nas je da u kratkom roku mijenjamo svoje ustaljene životne i radne navike ostavljajući nas u neizvjesnosti o tome što nas čeka u budućnosti. Ono što je bilo sigurno, naši životi te percepcija o planiranju morala se promijeniti.

Shvativši da je vrijeme za životne promjene, naša kolumnistica Andrea Tintor nakon višegodišnjeg rada u novinarstvu i stečenog agencijskog iskustva odlučila je pokrenuti vlastiti posao – agenciju za promidžbu i promociju PopTalks Media. Ubrzo nakon pokretanja biznisa kreirala je vlastitu platfomu na kojoj svojim čitateljima i svim entuzijastima popularne kulture pruža uvid u behind the scenes showbusiness industrije, marketinga i digitalnih komunikacija.

Kao glavni razlog koji ju je motivirao da pokrene svoj posao Andrea ističe motiviranost da upravlja svojim vremenom te načinom rada: “Nakon višegodišnjeg pisanja kolumni, rada u redakcijama različitih portala i u agenciji rekla bih da sam napravila krug u istraživanju kakav tip rada mi odgovara te se pokretanje vlastitog posla nametnulo samo od sebe. Oduvijek sam težila samostalnosti, maksimalnoj kreativnosti i karijeri koja će mi omogućiti da radim od doma, iz kafića, Zagreba ili Los Angelesa. Odlučna sam, držim se vlastitih ciljeva još od tinejdžerskih dana i volim dinamičnost života pa pokretanje posla u bilo koje doba smatram još jedinim izazovom koji uspješno savladavam.”

Na karijerni zaokret Andrea se pripremala nekoliko mjeseci te da je od početka ove godine postavljala posao na noge rješavavši birokraciju, definirala ciljanu skupinu klijenata, formirala poslovni plan: “Proces pokretanja posla ne događa se preko noći… Moja ideja se zapravo ‘kuhala’ minimalno godinu dana. Ipak, globalna pandemija nam je pokazala da je izrazito bitno imati dugoročnu viziju, ali i kratkoročne rezervne planove ako nam planirano propadne. U vrijeme kada sam krenula u samostalne poslovne vode najavljivali su globalni lockdown te u tim trenucima sam odustati ili nastaviti u zacrtanom smjeru.”

Andrea govori kako je s klijentima tijekom ožujka i travnja radila na prilagodbi njihove komunikacije prema njihovim klijentima ili potrošačima, a kratkoročne ciljeve su ispunjavali dan po dan: “Moja strast je prenošenje znanja, educiranje o benefitima popularne kulture, kreiranje komunikacijskih strategija i strukturiranje procesa osobnog brendinga te online sadržaja. Glavna misao vodilja posla koji radim i živim je – pružiti ljudima feel good komunikaciju i proširiti vidike da mogu stvoriti brend na svjetskoj razini. S vanjskim suradnicima, ekspertima različitih područja nudim široki spektar usluga od strateškog planiranja, social i content marketinga, odnosa s javnošću te event managementa.”

Konzultantica za brending i digitalne komunikacije ističe kako je kriza je pokazala što odlikuje poslove koji će biti održivi, a to su kreativnost, agilnost, remote rad i digitalizacija: “Ono što će se događati u budućnosti je da će sve više klijenata tražiti personaliziranije kampanje i komunikaciju nego do sada. Prošlo je vrijeme generičnosti jer potrošači sada formiraju vrijednosti koje su im doista važne. Vidimo to i na primjerima kako se brendovi danas zauzimaju za važna politička pitanja da ne izgube kupce. Male i srednje tvrtke će krenuti u jačanje brenda. Influenceri moraju osmisliti održive poslovne planove koji ne obuhvaćaju samo promociju preko društvenih mreža i ovisnost o oglašivačkim budžetima već moraju usmjeriti fokus na online i offline proizvode poput e-bookova, radionica, vlastitog mercha, nove vrste sadržaja poput podcasta. Također, influenceri koji se nišno pozicioniraju s jasnom ciljanom skupinom, konzistentnom komunikacijom te vrijednostima mogu računati na vjernost publike.”

Kroz razgovor mlada kreativka objašnjava kako je svaka kriza zapravo prilika da sagledamo sebe, svoj posao i život iz drugačije perspektive te se možda čak i prisilno odlučimo na promjene koje smo godinama odgađali: “Smatram da ne treba čekati globalne pandemije, ratove ili krize da propitamo vlastite navike, vrijednosti, karijeru… Nisam fan ni postavljanja novogodišnjih nerealnih ciljeva, ali vjerujem da treba redovito zastati i objektivno pogledati kamo idemo te je li to doista pravi smjer. Ako nije, uvijek je pravo vrijeme za promjenu. Istina je, promjene bole, ali jednako boli i toksično radno okruženje, navike koje nas ne ispunjavaju, kronično nezadovoljstvo tako da bi računica trebala biti jasna…”

Andrea zaključuje da pojedinci koji ne odustanu od sebe tijekom ove dinamične godine će izaći jači, hrabriji, odlučniji i spremniji pobjediti sve privatne i poslovne izazove: “Klišej je, no nekad jednostavno treba prestati odgađati i čekati ‘bolja vremena’ i odvažiti se napraviti nešto za sebe. Kome posao stagnira ili je tek na početku poručila bih da ne gubi vjeru u sebe, da dozira količinu vijesti koje pročita i da svakodnevno razmišlja kako može unaprijediti poslovanje svoje tvrtke, svojih klijenata u ovoj situaciji, ali i za nekoliko mjeseci. Tko god razmišlja pokrenuti posao, pošto trenutno još uvijek traju određene birokratske blokade savjetujem da ponovno analizira poslovni plan, ponovno istraži tržište, stvara vrijednosti tvrtke koje će ponosno komunicirati, dodatno se educira… Trenutno je idealno vrijeme za pokretanje bloga i stvaranje sadržaja na društvenim mrežama koji može biti prvi korak prema kreiranju vlastitog brenda.”

Andreu pratite na službenoj stranici, Facebooku i Instagramu te čitajte njezine tjedne kolumne na Jolieu o fenomenima pop kulture.

LifestyleAndrea Tintor otkriva kako je usred pandemije pokrenula vlastiti posao, i zašto...

Iz Pan-peka stiže recept za slasnu deliciju poznatiju kao pinca

Blagdanski stol u društvu obitelji nezamisliv je bez tradicionalnog uskrsnog kolača – pince ili sirnice. Iako izgleda kao jednostavan kolač za pripremu, zahtijeva dosta...

Proljeće u boji ružičaste: Ovih 15 high street pink komada želimo u ormaru

Ružičasta je definitivno jedna od najpozitivnijih i najvedrijih boja, a mnoge žene ju obožavaju. Ta nijansa koja simbolizira djevojaštvo, mladenačku energiju, nježnost i senzualnost...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram