“Beauty industrija se rapidno mijenja, društvene mreže nam diktiraju apsolutno sve”, Martina Kallos otkrila nam je tajne beauty biznisa

Iza beauty brenda i njegove osnivačice Martine Kallos još jedna je uspješna godina prepuna ostvarenih ciljeva i lansiranja novih beauty proizvoda. Već tradicionalno pred kraj godine porazgovarali smo s ovom svestranom poduzetnicom o tajnama beauty biznisa, ali i o tome kako održati motivaciju u dinamičnoj svakodnevici

Poduzetnicu Martinu Krajinović Gülsün, poznatija i kao Martina Kallos,  već godinama pratimo kroz njene uspješne poslovne pothvate, dijeljenje znanja u beauty svijetu i lansiranje novih proizvoda koji osvajaju beauty entuzijastice iz sezone u sezonu.

Još je jedna uspješna poslovna godina iza brenda Kallos, Martine i njezinog tima od lansiranja novih proizvoda – BLACK.ISH tubing maskare te BROW BOSS, savršenog spoja gela i voska za obrve do Martininog ponovnog aktivnog vraćanja edukacijama.

U intervjuu s Martinom Kallos, koji nam već postaje tradicija na kraju godine, popričali smo koje novosti u brendu priprema za iduću godinu, a uz najavu novog proizvoda kojeg svi željno iščekujemo, ova svestrana poduzetnica otkrila nam je tajne dinamičnog beauty biznisa i privatne planove za kraj godine.

  • Iako si jednom spomenula da uzimaš pauzu od edukacija, vidimo da im se polako vraćaš. Kako nakon burnouta vratiti ljubav prema određenoj sferi posla te se iznova motivirati? 

Nedavno sam čitala nešto jako zanimljivo vezano za burnout i pretjerivanje. Većina ljudi, poduzetnika i entuzijasta kao što sam i ja sama voli svoj posao. I upravo iz te ljubavi i želje za konstantnim stvaranjem ignoriramo granice zdravog života i eventualno neke signale koje nam tijelo šalje.

Mislim da postoje dvije vrste burnouta – onaj koji se dogodi kada si prisiljen raditi nešto što ne voliš i to postaje preveliko opterećenje. A drugi tip je upravo obrnuto – kada obožavaš svoj posao i ne želiš stati. Zajednička im je jedna stvar – STRES, konstantno gomilanje stresa za kojeg nismo spremni i teško se nositi sa njime.

I mislim da za burnout ne postoji jednostavno i univerzalno rješenje ili “lijek”. To je stanje. To su navike. To je mindset. I to se rješava godinama. Najbolje rješenje je zapravo – prevencija, barem u mom slučaju. Slušati intuiciju. Rješavati probleme sistematično. Biti svjestan i smiren u svakoj situaciji jer za sve postoji rješenje. I ono glavno , svaki dan obaviti razgovor sam sa sobom, podsjetiti se da ne možeš i ne moraš uvijek sve i da je sasvim u redu odmoriti i resetirati se. 

  • Nakon desetljeća u beauty industriji i edukacijama, koje su razlike koje uviđaš u usporedbi s edukacijama, ali i polaznicima prije pet godina? Što čini kvalitetnog edukatora, a što kvalitetnog učenika? Kako vidiš budućnost edukacija u beauty industriji? 

Beauty industrija se rapidno mijenja. Društvene mreže nam diktiraju apsolutno sve. Nove generacije su stvarno drugačije po pitanju svega i svakodnevno se moram navikavati na činjenicu da se toliko toga promijenilo.

Danas ljudi biraju edukacije po nekim čudnim kriterijima. Sve se svodi na estetiku i marketing, a vrlo malo se vodi računa o kvaliteti i sadržaju.

Edukatorima je najbitnije da su dobro “namontirani” i da prezentiraju luksuzan život jer to zapravo žele “prodati”. A studentima je najbitnije hoće li dobiti certifikat i da li će on biti A4 ili A3 formata. Jer to je ono što će njih “prodavati” daljnjim klijentima.

Ovo sam sad rekla brutalno iskreno i točno onako kako je i vjerujem da će se mnogi pronaći u tome, možda i uvrijediti. Nije mi to nikako namjera, svatko zna najbolje za sebe, ali mi koji smo započeli život i karijeru P.I. (prije instagrama) imamo izrazito čvrste temelje koji su bazirani na puno učenja, traženja informacija i educiranja i nije lako gledati kako sa napretkom svijeta i tehnologije zapravo gubimo na kvaliteti onog što je najvažnije, a to je usluga, intuicija, osobni pristup i logično razmišljanje.

Beauty industrija je ogromna, predivna, teška, ekstremna.  U ovoj industriji je sve moguće i nema limita. Pa ćemo tako i vidjeti kuda će nas odvesti. Online učenje je definitivno napredovalo i to me jako veseli što smo taj dio konačno prihvatili kao “novo normalno”.

  • Prošla godina je označila ulazak Kallos brenda u retail. Reci nam kako je to utjecalo na Kallos brend? Imaš li planova za dodatno širenje? Kakav je feedback kupaca?

Ulazak Kallosa u retail se desio doslovce preko noći. Jedan slučajan poziv, sastanak, brza reakcija i već smo se našli na policama Bipe. Ono što me još uvijek iznenađuje i iznimno me veseli, je to koliko su nas ljudi odlično prihvatili. Žene, muškarci, njihove kćeri i njihove mame, postali smo brand kojem ljudi vjeruju i znaju što očekivati od Kallosa. I na to sam posebno ponosna.

Planiranje mi nije najjača strana, više sam spontani tip pa čak i kada se radi o poslu.

Iako me istovremeno i jako plaši jer sam sama sebi nametnula neke kriterije i standard koji nije lako održavati, ali trudimo se. Slušam što ljudi govore. Tražim mišljenja. Tražim kritike. Cijeli team je posvećen tome da stalno tražimo nešto dobro i inovativno.

I kupci nas nagrađuju time što nam se vraćaju. To je bit svega. Planovi za širenje su uvijek tu. Uvijek se nešto radi i dogovara u pozadini, ali trudim se biti racionalna i paziti da ne “letim previsoko”. Najljepše imati neke želje u sebi, koje te tjeraju da radiš, a onda te to dovede do nekih ostvarenja.

  • Ove godine si predstavila još noviteta unutar Kallos linije proizvoda, BLACK.ISH Tubing maskaru te BROW BOSS savršen spoj gela i voska za obrve. Otkrij nam što pripremaš u bliskoj budućnosti? Imaš li još proizvoda koje želiš predstaviti u sklopu Kallos brenda?

Iskreno, ta dva proizvoda su nadmašila sva moja očekivanja. Dugo sam bila skeptična po pitanju lansiranja maskare jer stvarno nam je tržište krcato dobrim maskarama i nisam se htjela samo “utopiti” u masi toga svega. Ali TUBING tip maskare i to u korejskoj manufakturi – nije me trebalo dugo nagovarati.

Cijeli život imam iznimno masnu kožu, bavila sam se profesionalno sportom, a uvijek sam voljela imati maskaru na očima. Kada se pokazalo da ova maskara ne ostavlja crni trag niti nakon 24 sata, žene su poludjele za njom. Trebalo je par mjeseci, rekla bih da su žene onako oprezno čekale da netko drugi isproba, ali u jednom trenu se desio neki “klik” i BLACK.ISH je postalo THE proizvod.

A BROW BOSS, za njega ne trebam ništa govoriti. To je bio gel kojeg je brow industrija čekala. I ne znam hoću li više uspjeti izmisliti neki proizvod za obrve koji će imati smisla nakon njega.

Žena sam koja ima minimalno proizvoda u svojoj kozmetičkoj torbici, ali koristim isključivo svoje proizvode. Tu sam dosljedna i vjerujem u ono što prodajem jer ako nije meni dobro, ne bih se usudila prodavati nekome drugome.

Novitet koji upravo ovih dana lansiramo su RE LIFT EYE PATCHESI, ali oni mekani, puni hijaluronske kiseline, kolagena, peptida i zelenog čaja. Smanjuju otečenost, podočnjake, hidratiziraju i vraćaju svježinu očima i licu.

Držim ih u frižideru i obožavam efekt koji dobijem nakon 15 minuta ovih patchesa. Budući da želimo držati vodstvo kao brand koji se brine o obrvama, trepavicama, očima – ovaj proizvod je bio must have. Htjeli smo dobru formulu i učinkovitost. Sada ju imamo.

Iako je do kraja godine još jedva mjesec dana, još nešto je u pripremi i voljela bih otkriti što, ali ipak ću samo najaviti ovako: jedna od najvećih EU tvornica, koja proizvodi make up za najpoznatije svjetske brandove, napravila je za Kallos novi proizvod. Saznat ćete uskoro…

  • Svestrana si poduzetnica koja ne djeluje samo u beauty industriji. Kako organiziraš svoj dan? Postoji li sistem kako postavljaš dnevne, mjesečne, ali i godišnje prioritete? 

Kao što sam rekla, teško se držim planova. Kratkoročno da, ali dugoročno baš i ne. Moj dan nikada nije isti i zapravo se užasavam nekih rutina. Volim što mogu raditi i od kuće i iz ureda, ali i s plaže. Volim što mogu biti kreativna i baviti se i estetikom , ali i financijama i analizama.

Što sam starija, i što su mi djeca veća, počela sam više provoditi vrijeme kod kuće i sada me zapravo veseli i peglanje i kuhanje i sve ono što ranije, zbog poslovnoh ambicija, nisam stizala raditi. Danas je sve lakše. Kad imaš dobar team oko sebe i dostupan si putem svih kanala, svaki posao je izvediv i kada nisam fizicki prisutna u uredu.

Trenutni prioritet je da sačuvam sebe. Svoje zdravlje, svoj mentalni mir i da što duže uživam u ovome što radim. Na taj način ću biti dobra i korisna svima oko sebe i svi ćemo biti sretni i zadovoljni. Ja sam sa 20 godina imala neku viziju i ideju. I od tada, kada sam krenula u to, nisam stala. Nekada imam osjećaj kao da nisam disala godinama. Stalno sam nešto ganjala. Svake godine je bio neki novi poslovni cilj. I danas, sa 43 godine, vidim da sam ostvarila zapravo sve što sam si ikada zacrtala.

Pa onda treba malo stati, razmisliti, zahvaliti, uživati. Živjeti – to je ključna riječ. Treba znati prepoznati da upravo sada živiš ono o čemu si nekada sanjao.

  • U svakodnevnoj dinamici svakom je potrebno vrijeme za sebe, što radiš kad ništa ne radiš?

Ja sam onaj tip osobe koji jednako voli i samoću i društvo. Puno čitam i ovisnik sam o knjigama, Interliber mi je sajam draži od Fashion week-a. Ali nakon radnog tjedna najviše volim večer s društvom, uz hrpu hrane, pića i dobre muzike. I što manje priče o poslu, a što više smijeha. Obitelj i dugogodišnji prijatelji – recept za dobar odmor od stresa!

Volim putovanja. Obožavam plažu i more.

Često odem i u neki wellness. Ma ja stvarno živim. Radim da bih živjela, a ne obrnuto. Zar nije to poanta svega?!

  • Imaš li već isplaniranu 2026. ili više voliš spontanost? Koja tri cilja bi istaknula kao svoj fokus iduće godine?

Samo spontano (smijeh), ali evo ozbiljan odgovor: glavni cilj je da sam zdrava i da me glava dobro služi cijelu godinu. Prije 2 godine sam proživjela tihi moždani, a često imam glavobolje koje traju tjednima pa je logično da mi je zdravlje stvarno glavni prioritet.

Dok je tako, onda mi ne nedostaje ni kreative niti ideja. Naravno, želimo proširiti proizvode na što više tržišta i držati stabilnu poziciju Kallos beauty branda. Također, želimo i Akademiju proširiti novim članovima te organizirati lash&brow radionice i evente.

Kallos ima različite segmente djelovanja, i profesionala i beauty tako da mi stvarno uvijek imamo neki cilj kojeg treba ostvariti. Idemo polako, dan po dan. Sada ćemo uživati u završetku godine i blagdanima, a onda opet ispočetka u neke nove izazove.

Lifestyle"Beauty industrija se rapidno mijenja, društvene mreže nam diktiraju apsolutno sve", Martina...

Premijera koja je osvojila i velike i male

Premijerno jutarnje druženje započelo je veselim obiteljskim dočekom – mali posjetitelji razveselili su se slatkim zalogajima, te raskošno uređenim foto-kutkom posebno pripremljenim za ovu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj