Bili smo na predstavljanju knjige koja na potpuno iskren i osvježavajuć način govori o seksualnim užicima

Ovog je tjedna održan jedan jako poseban i senzualan književno-parfemski event – naime, u prekrasnoj atmosferi zagrebačkog konceptualng prostora Stankoncept predstavljena je knjiga "Klub zadovoljstva – kartografija užitka", francuske autorice June Pla.

Knjiga “Klub zadovoljstva” izašla je u izdanju nakladničke kuće Poetika, a riječ je o svjetskom fenomenu koji je globalno prodan u više od 17 milijuna primjeraka. Ovaj erotski priručnik je duhovit, edukativan, oslobađajuć, zabavan i prije svega – koristan – za sve one koji žele slobodno uživati u seksu, nesputano, bez tabua i suzdržavanja.

Tko je June Pla?

June Pla je francuska grafička dizajnerica koja stoji iza popularnog Instagram profila Jouissance Club (prema kojem je knjiga i dobila ime). Ova svestrana mlada Francuskinja rodom iz Marseillea, zaposlena je u industriji računalnih igara, a osim svoga posla najviše voli R’n’B glazbu i seks. Shvativši kako joj je seks u dugoj vezi s dečkom postao pomalo monoton počela je crtati sjajne erotske ilustracije, uz duhovite komentare i savjete, kako bi začinila vlastiti erotski život te svom partneru objasnila da je seks beskrajna igra, s puno više mogućnosti od same penetracije. Svoje je ilustracije na Instagramu podijelila s cijelim svijetom i doživjela ogroman uspjeh – tako je rođena knjiga “Klub zadovoljstva”.

Zora Bjelousov

Na eventu knjigu je predstavila glavna urednica portala Femina.hr, Zora Bjelousov, koja sa svojim timom dugi niz godina kroz medijsku platformu koju uređuje, sustavno radi na seksualnoj detabuizaciji, seksualnoj edukaciji i seksualnom osnaživanju žena, ali i isticanju važnosti očuvanja spolnog zdravlja i seksualno odgovornog ponašanja. Književna blogerica Alis Marić napomenula je kako nije čudo da je ovakvu knjigu napisala upravo Francuskinja – u knjizi se osjeti tipična francuska libertarijanska slobodoumnost, samopouzdanje i neopterećenost tabuima. – istaknula je Alis.

Čitavu večer dodatno je začinio brend Lelo, najuspješniji svjetski proizvođač luksuznih erotskih gadgeta, koji je definitivni lider po pitanju fantastičnog inovativnog dizajna, napredne tehnologije i visokokvalitetnih materijala, koji prolaze složene ekspertize. Za one koji ne znaju, Lelo u svojoj ponudi ima i prekrasnu kolekciju senzualnih mirisnih svijeća koje su podarile mirisne arome prostoru tijekom događanja. Mirjana Vukelić Haluška, voditeljica globalne PR službe brenda Lelo, istaknula je činjenicu da iako je tvrtka švedska, njeno sjedište za cijeli svijet je upravo u Hrvatskoj. Na taj način hrvatski tim brenda Lelo surađuje s medijima iz cijeloga svijeta. “U Hrvatskoj intenzivno surađujemo s portalom Femina.hr već niz godina – radimo na naglašavanju važnosti spolnog zdravlja i odgovornosti, ali prije svega na detabuiziranju seksa – važno je naglasiti da je tjelesni užitak nešto prekrasno, polje nesputane slobode u kojem treba uživati bez osjećaja krivnje.”.

Kod igre privlačnosti miris je itekako važan

Kako bi atmosfera ovog posebnog eventa bila potpuna i u skladu s temom “Mirisnih priča”, organizatori eventa spojili su temu erotskog užitka s najsenzualnijim parfemima na svijetu. Kod igre privlačnosti miris je itekako važan – mirisom nekoga možete dodatno privući ili ga odbiti. Istraživanja i statistike pokazuju da muškarci na ženama najviše vole slatkasto-voćne parfeme, a žena na muškarcima najviše vole svježe sportske mirise i elegantno drvenaste. Naravno, u igri zavođenja sve je jako individualno pa tako i mirisi koji nam se sviđaju, ali neke generalne i opće smjernice ipak postoje. Hrvoje Vukov, domaćin Mirisnih priča i Stankoncepta, začinio je atmosferu svojim nesvakidašnjim odabirom niche mirisa, istaknuvši da odmah na prvi dejt voli staviti dramatičan i snažan miris – jer nema smisla da bude nešto što nije i da stvari od početka moraju biti jasne (slažemo se :).

Uzvanici su mirise testirali s povezima na očima kako bi olfaktorno iskustvo bilo što intenzivnije, potpunije i lišeno svih drugih osjeta. Kako bi blindfold testiranje bilo što senzualnije i ugodnije, pobrinuo se hrvatski brend Starslik koji u svojoj ponudi ima maske za spavanje i poveze za oči od najkvalitetnije svile.

Uz svilu, parfeme i književni razgovor, gosti su uživali u prekrasnoj afrodizijačkoj torti koju je za ovu priliku kreirala poznata zagrebačka slastičarnica Orijent, naravno, uz višnjice na svemu. Za pjenušave kapljice užitka zaslužan je bio brend Pienna – Sparkling Happiness.

 

FotoPress
LifestyleBili smo na predstavljanju knjige koja na potpuno iskren i osvježavajuć način...

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram