Dječja utrka „Zdrav kao lav“ Zaklade Nora Šitum održat će se ove subote u parku Maksimir

Zaklada Nora Šitum, u subotu 25. svibnja, od 17 do 20 sati u Parku Maksimir organizira treću po redu dječju utrku pod geslom „Zdrav kao lav“. Bez obzira bodrite li svoje mališane dok samostalno trče, gurate kolica ili nosite dijete u naručju, cilj ove rekreativne utrke je samo jedan – sudjelovati i podržati djecu oboljelu od malignih bolesti kojima se donira sav prihod od startnih paketa.

Cilj utrke i druženja u prirodi je poticati zdrave životne navike u svrhu očuvanja zdravlja već od malih nogu jer su loša prehrana i nedostatak tjelesne aktivnosti uzroci brojnih bolesti pa i malignih. Zakladu će u ovoj misiji podržati i Hrvatski zavod za javno zdravstvo koji će u okviru Nacionalnog programa Živjeti zdravo dijeliti edukativne materijale te provoditi aktivnosti i igre za djecu i obitelj.

Dječji paketi za sudjelovanje uključuju majicu, koju je posebno za ovu prigodu oslikao naš poznati grafiter i umjetnik Slaven Lunar Kosanović, sok i poklon sponzora. Cijena startnog paketa je 10 eura, a svako dijete nakon utrke dobiva medalju!

Preuzimanje startnih paketa je od 17 sati ispred Male pozornice Parka Maksimir, dok utrka počinje u 18 sati. Osim same utrke, očekuje vas bogat i zanimljiv program poput sportskog poligona, likovnih radionica te predstave „Magični trenuci“ mađioničara Jape stoga je ova subota idealan dan za dolazak u Maksimir gdje će sve mališane, ali i odrasle čekati igra i veselje!

Dođite, sudjelujte i podržite ovu plemenitu akciju za one kojima je to najpotrebnije te provedite nezaboravan dan s obitelji u prirodi!

LifestyleDječja utrka „Zdrav kao lav“ Zaklade Nora Šitum održat će se ove...

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost...

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj