Dnevnik well-being brenda Materia osvaja konceptom i estetikom

Materia Daily Agenda x Well-being Diary platforma je za svakodnevni razgovor sa sobom - kad god to poželite!

Divan sunčan lipanjski dan, pozitivna energija okupljenih uzvanika i jedna pomalo skrivena, ali jako šarmantna lokacija u centru Zagreba poslužili su kao savršena kulisa za predstavljanje najnovijeg proizvoda hrvatskog well-being brenda Materia. Nakon premium japanske Ceremonial grade matche i pribora za njezinu pripremu, prostirke za vježbanje i eco-friendly boce za vodu, na red je došao divan proizvod koji će pisanje odvesti na jednu novu, podjednako funkcionalnu i estetsku razinu. Materia Daily Agenda x Well-being Diary moderan je rokovnik novog doba, jer fokus nije isključivo na dnevnim obavezama, već i na praćenju svakodnevnog well-beinga.

Strukturiran je tako da je na početku kalendar za narednih 5 godina, odnosno do 2027., zatim slijedi središnji dio – tjedni pregled za cijelu godinu (52 tjedna) i nakon toga su prazne stranice za pisanje, crtanje, planiranje, motiviranje, inspiraciju i sl. Također, kroz cijeli planer se provlači nekoliko quoteova, koji mogu biti odličan alat za promišljanje, potaknuti na akciju, a ponekad i na velike promjene.

Maja Blažević

„Materia Daily Agenda x Well-being Diary zamišljen je kao platforma gdje možemo zapisivati svoje dnevne obaveze, privatne ili poslovne, i pratiti svoj well-being. Ovo je meni jako poseban proizvod jer sam osobno radila na njemu mjesecima, zapravo sam ga u potpunosti iskreirala, a onda mu je naš dizajner dao formu i udahnuo život. Htjela sam da bude, kao i svi naši proizvodi, podjednako funkcionalan, da lijepo izgleda te ono najbitnije – da bude jednostavan i zabavan za korištenje. Nema zadanih datuma i godina, tako da nikad ne može biti outdated, možete mu se vratiti kad god poželite i uvijek će biti aktualan. – izjavila je osnivačica brenda Materia, Maja Blažević.

Posebne gošće eventa bile su četiri inspirativne žene, koje su dale osobni osvrt na quote iz agende koji je najviše rezonirao s njima i svojim riječima i poukama nadahnule sve prisutne: Hiam Hamed – mlada poduzetnica koja je nakon dugogodišnje korporativne karijere pokrenula vlastitu well-being priču, novinarka i medijska konzultantica Ana Muhar Blanquart, menadžerica u globalnoj korporaciji L’oreal – Ivana Petkovic Čevra i kolumnistica, pjesnikinja i DJ-ica Frida Sarar. Glavna misao vodilja koja se provlačila kroz njihov međusobni razgovor bila je da je važno slušati svoje srce, biti autentičan i krenuti – jer kad se odvažimo i napravimo prve korake, svemir nas dalje podržava.

Lokacija eventa bila je Mala biskupska vrtna kuća na Vlaškoj, djelo bečkog arhitekta Josepha Reymunda. U najfinijim slanim i slatkim zalogajima s potpisom jedinog restorana u Zagrebu s Michelinovom zvjezdicom – NOEL i njihovoj osvježavajućoj matcha kombuchi, kao i čarobnom rose vinu Whispering Angel iz MIVA Galerija Vina uživali su mnogi prijatelji i suradnici brenda Materia, poput Anite Dujić, Iris Cekuš, Tatjane Dragović, Alis Marić, Anamarije Brkić, Ivane Vukušić, Tine Bačić, Jane Fabijanić i dr.

Tatjana Dragović i Maja Blažević

„Želimo da živite svoj najbolji ŽIVOT i da ovaj dnevnik smatrate svojim alatom za vlastiti well-being. Pisanje ima brojne pozitivne učinke poput oslobađanja od stresa, jačanja kreativnosti, poboljšanog pamćenja i fokusa te povećane zahvalnosti. Zapisivanjem stvari povezujete se sa svojim ciljevima i snovima, a šanse su da ćete ih i ostvariti“. – rekla je nakraju druženja Maja, istaknuvši pritom kako je  Materia Daily Agenda x Well-being Diary inspirativan izbor za poklon sebi ili dragoj osobi, a možete ga kupiti na službenom webshopu.

LifestyleDnevnik well-being brenda Materia osvaja konceptom i estetikom

U četiri koraka do blistave kože uz nenametljiv make up za svaki dan

Ispravi, ujednači, poboljšaj i iznad svega zabavi se! Filozofija je to linije Avène Couvrance, visoko podnošljive medicinske korektivne šminke specijalizirane za korekciju svih vrsta...

Facebook

100,860FanovaLajkaj