Fjällräven ponovno proglašen brendom koji najviše brine za održivost u svojoj industriji

Sustainable Brand Index™ drugu je godinu zaredom ocijenio Fjällräven brendom koji najviše brine o održivosti u Švedskoj, i to u kategoriji „Odjeća i moda - brend“. Fjällräven je tako ponovio uspjeh iz 2020. godine, dok je sestrinski brend Naturkompaniet isto priznanje dobio u industriji "Odjeća i moda - trgovine". Oboje su dio grupe Fenix ​​Outdoor.

Sustainable Brand Index™ najveća je europska studija o održivosti, s 58.000 potrošača u osam zemalja koji procjenjuju preko 1.400 brendova u 35 industrija. Provodi se svake godine od 2011. godine i pokazuje kakva je percepcija brenda po pitanju održivosti.

Christiane Dolva Törnberg, voditeljica sektora održivosti u Fjällrävenu, izrazila je zadovoljstvo što ljudi i dalje prepoznaju napore brenda: „Oduševljeni smo što se Fjällräven doživljava kao lider po pitanju održivosti među brendovima u svojoj industriji. Rezultat je to napornog rada koji smo uložili kako bismo postali bolji. Održivost za nas nije zaseban koncept, već princip koji je u potpunosti integriran u sve što radimo. Vjerujemo da djela govore više od riječi, pa je zahvalno vidjeti da potrošač prepoznaje naporan rad i napredak koji postižemo“.

S željom da ostane lider po pitanju održivosti među outdoors brendovima, Fjällräven proizvodi izdržljivu, funkcionalnu i bezvremensku opremu koja potiče ljude da više vremena provode u prirodi. To je okosnica pristupa brenda razvoju proizvoda, uključujući istraživanje, dizajn i proizvodnju.

Primjerice, Fjällräven daje prednost upotrebi recikliranih, organskih i obnovljivih materijala. Od 2015. svi proizvodi koriste metode impregnacije bez fluorougljika, a tkanina G-1000 – osnovna  tkanina brenda –  izrađena je od recikliranog poliestera i organskog pamuka. Dobrobit životinja i društvena odgovornost također su u prvom planu aktivnosti brenda koji je prepoznat kao lider po pitanju održivosti i zbog sveobuhvatnog, etičnog i transparentnog pristupa proizvodnji vune.

FotoPR
LifestyleFjällräven ponovno proglašen brendom koji najviše brine za održivost u svojoj industriji

Keramičarska radionica kojom pomažemo napuštenim psima? Odmah se prijavljujemo!

Poznati zagrebački keramičarski studio Morra ovog mjeseca organizira jako poseban događaj, odnosno kreativnu radionicu keramike u suradnji s Udrugom Dog&Go, s ciljem skupljanja novca...

Domenica otkrila svoju Prvu ljubav!

Domenica, mlada glazbenica s otoka Korčule, izazvala je veliko zanimanje svojom novom pjesmom ”Prva ljubav, prva bol”. Ovaj ljetni hit predstavlja Domenicu u potpuno...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram