Karlo Hubak i još jedna Ana Karenjina

Živa izvedba genijalne glazbe Sergeja Rahmanjinova i tragično duhovit plesni performans idealno će uokviriti jednu tipično zagrebačku romantičnu jadikovku koju ne smijete propustiti!

Karlo Hubak u dvorani MM Studentskog centra (Savska 25) 3. i 4. travnja premijerno pokazuje novu Anu Karenjinu, autorsku predstavu u kojoj polemizirajući sam sa sobom za klavirom izvodi skladbe Sergeja Rahmanjinova, dok usporedno s njim svoju perspektivu karenjinske problematike donosi plesačica suvremenog plesa Gendis Putri Kartini.

Vječito nezadovoljan, u traženju jasnijeg i neposrednijeg izraza umjetničke ideje, Karlo Hubak je svoju prošlogodišnju predstavu iz Zagrebačkog plesnog centra temeljito preradio, te novu interpretaciju sada predstavlja u koprodukciji sa Studentskim centrom u Zagrebu.

“Govoreći o premijeri prošle godine govorio sam o Ani Karenjinoj, ali i o klasičnom djelu uopće kao neiscrpnom izvoru inspiracije, koji čovjeka poziva uvijek na novi dijalog, novo istraživanje, u potrazi za dubljim razumijevanjem – i djela i samog sebe. U skladu s tim nastaje i ova moja nova Ana Karenjina: Hoću ljubav, a ljubavi nema.

Živa izvedba mora biti u dosluhu sa svijetom u kojem nastaje, mora ga u nekom njegovom dijelu fokusirati, odražavati, osporavati, afirmirati, svejedno što, ali ne može ga ignorirati. A vrijeme ne stoji i igrati jučerašnju predstavu danas već je pomalo prevara. Zato mi je bilo važno svoju Anu Karenjinu ažurirati.

Osim interpretacije Tolstojevog romana dramaturgiju predstave u velikoj mjeri određuje i odabir klavirskih skladbi Sergeja Rahmanjinova. Iz potrebe polemičkog zaoštravanja diskursa izvedbe klasične glazbe došlo je do ideje ovakve predstave, koja ni na koji način ne intervenira u glazbeno djelo, već ga scenskim kontekstom na željeni način osvjetljava, naglašava, i zapravo vrlo konkretno subjektivno interpretira.

Rečenica Ane Karenjine iz zadnjeg dijela romana, “Hoću ljubav, a ljubavi nema.”, sigurno izražava jednu temeljnu ljudsku frustraciju, koja neshvaćena, i u raznim slučajnim pravcima usmjerena dovodi do svakog vida agresije, destrukcije ili autodestrukcije. Lav Tolstoj je u svom romanu ispratio liniju frustracije od njenog rađanja, posljedica nerazumijevanja njene stvarne prirode, racionalizacije i negacije, do eventualnog suočavanja, shvaćanja i otpuštanja frustracije. Tu sam liniju u predstavi pokušao odraziti.”

Genijalna glazba Sergeja Rahmanjinova u živoj izvedbi Karla Hubaka i tragično duhovit performans plesačice suvremenog plesa Gendis Putri Kartini idealno će uokviriti jednu tipično zagrebačku romantičnu jadikovku, koju ne smijete propustiti!

LifestyleKulturaKarlo Hubak i još jedna Ana Karenjina

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost...

Glazba koja nas je oblikovala: Croatia Records slavi rođendan uz antologiju najvećih hitova svih vremena!

Croatia Records, baštinik slavne Jugotonove tradicije, već gotovo osam desetljeća djeluje kao ključna okosnica domaće glazbene industrije. Tijekom desetljeća izdali su desetke tisuće albuma, stotine hit-singlova...

Facebook

100,860FanovaLajkaj