Mare Milin o spotu koju je izazvao veliko zanimanje: “Modrice dolaze, prolaze, hematomi se raspadaju, ali oni mentalni ostaju dugo i predugo”

"Nasloni se" nova je pop balada Matije Cveka u suradnji s eminentnim pijanistom Matijom Dedićem za koju spot potpisuje poznata fotografkinja Mare Milin.

Već po svom izlasku pjesma je rekordnom brzinom osvojila slušatelje, a spot je ovog vikenda ušao u Youtube trending. Ovaj uradak odlikuje promišljanje koje dotiče aktualna društvena pitanja, a u nastavku pročitajte osvrt autorice Mare Milin na ovaj zaista poseban video koji već danima izaziva ogromnu pažnju.

Najsigurniji smo u majčinoj utrobi. Tih 9 mjeseci kojih se ne sjećamo je doba čiste nevinosti.

Ako je sve u redu, nema tog zla koje nam može naškoditi. Dišemo toplu vodu, plutamo u mlačnom mraku i dobro nam je. Uronjeni smo u sigurnost plodne vode i naslonjeni o stjenke maternice, koja je poput čvrstog mjehura, u kojem nemamo strah niti svijest o patnji.

Matija Cvek pjeva o utjesi za sve one koji su patili ili pate.

Utjeha je vizualno, za mene, uranjanje u topli mrak, u taj mjehur sa čvrstom stjenkom, koji će me sačuvati od daljnje patnje. Pjesma se odnosi na sve ljude napaćene duše, bez obzira na spol i dob, te na porijeklo masnica koje nose ispod kože, ali i na koži.

„Nasloni sese odnosi na ljude čija se patnja vidi golim okom, ali i ne vidi. Modrice dolaze, prolaze, hematomi se raspadaju, ali oni mentalni ostaju dugo i predugo.

Koliko smo se puta pitali da li je lakše dobiti batine ili trpjeti verbalno zlostavljanje. S tim da i jedno i drugo na kraju sjedne na dušu, i bode ju i gnječi. Tada nam ne trebaju nikakvi savjeti s visoka „onih koji ne pate, niti će, jer su pametniji od nas i znaju se čuvati, već utjeha, zagrljaj i empatija bližnjih. 

I sama sam prošla momente kad mi je trebalo baš to, a dobila sam povišen ton, okrenuta leđa, bijeg, hladne komentare „pametnijih, boljih, normalnijih. Ljudi misle da ti treba pljuska, kao kad prekidaš nečiju histeriju.  Ne, napaćenoj duši treba samo utočište. Savjete će slušati kada se iscijeli i zaliječi. Tada ćemo zajedno brojati nove bore, kao svjedoci boljeg i sretnijeg vremena.

Moj vizualni obol ovoj pjesmi sastoji se od prizora senzualnog, vrlo svijetlog ženskog tijela koje govori pokretom, plutanjem, plivanjem, kretanjem u mraku i polumraku. Sve je u minimalnim pokretima.

Oni su, ovisno o izražajnim sredstvima same pjesme, meki i oštri. Nema kronologije, dramaturgije, samo osjećaj. Matija je narator koji svjedoči tome da ima ljudi koji razumiju i tješe. Ne treba puno riječi niti velikih gesta da pokažeš neke stvari.

Pokušala sam učiniti da u ovoj pjesmi govorim jezikom razumljivih simbola i jednostavnosti. Bez velike filozofije. Govorimo tijelom, licem, kosom, kožom. I chiaro-scuro estetikom svijetlog naspram mračnog.

Nekim ljudima utjehu donosi povlačenje u komorno, mračno i toplo, a nekima bijeg u otvoreno, zračno i svijetlo.

Scene su kao yin-yang, univerzalne, možete ih shvatiti na ovaj ili onaj način.

Svjetlo u tami ili mrak u svjetlu. Ili svjetionik koji pleše lijevo-desno, otkriva i sakriva.

Kako god vam paše. Nismo svi isti i ne liječimo se na isti način.

Nadam se da smo svi skupa poslali neku poruku nade i empatije za sve koji pate ili zacjeljuju.

La vita e bella.

To uvijek kažem.

Ili, kao u Matijinoj pjesmi: “sve će proći…

Lifestyle Kultura Mare Milin o spotu koju je izazvao veliko zanimanje: "Modrice dolaze, prolaze,...

povezano

jolie preporuke

Najljepše cipele za svaki dan

Proljetne kolekcije poznatih high street brendova donijele su pregršt odličnih modela cipela s niskom petom – od balerinki do mokasina. Cipele dolaze u cijelom...

Ella Dvornik rodila djevojčicu!

Ella Dvornik rodila je djevojčicu prije četiri dana, a dolazak druge kćeri na svijet odlučila je tajiti od javnosti da bi se stigla malo...

Prokletstvo pobjednika talent showova: Thank you, next

Prokletstvo talent showa kaže da pobjednik istog na sceni neće izdržati više od deset minuta. Razlozi? Instant slava + pritisak javnosti i medija = Britney...

Sjećate se viralne pjevačice? Otpjevala je cijeli Shallow u showu Ellen DeGeneres

Charlotte Awbery bila je na putu da se nađe s prijateljima kada ju je u londonskoj podzemnoj zaustavio Youtuber i zamolio da dovrši stihove...

U H&M-ovim novitetima našlo se nekoliko jako kul opcija obuće za nadolazeće tople dane

Iako nas još vremena dijeli od dana kada ćemo čizme i konkretne tenisice zamijeniti ponešto otvorenijim cipelama i sandalama, naši omiljeni high street brendovi...

Žene, ovaj video morate pogledati!

Magazin Girls.Girls.Girls. objavio je video kampanju naziva "Be A Lady, They Said" u kojoj ćete kao naratoricu prepoznati Cynthiu Nixon, najpoznatiju po ulozi Mirande...

Trending

Ako volite cipele s mašnom, obavezno zavirite na Asos

Ako je mašna jedan od onih detalja koji volite vidjeti na odjeći i obući, sigurno će vas zanimati ponuda cipela s mašnom koje nudi...

Film “Roma” napokon možete pogledati na velikom platnu

Šećer na kraju ciklusa kina Kinoteka posvećenog oscarovcima svakako je kinopremijera filma Roma koja je na rasporedu u subotu 29. siječnja u 20 sati. S prvim prikazivanjem Rome u...

Nova Reserved Premium Sustainable kolekcija dizajnirana u duhu održive mode

Iako na prvu zvuči monotono i nezanimljivo, održiva moda postala je koncept kojeg modna industrija sve više podržava i to u obliku estetski primamljivih...

Crveni lak na noktima uvijek izgleda poželjno, kako ga nositi na drugačiji način?

Crveni lak jedan je od onih koji ne nosi sezonski predznak, a sve varijacije kroz sezone odnose se na promjenu nijansi pa ćemo u...

Sjećate se viralne pjevačice? Otpjevala je cijeli Shallow u showu Ellen DeGeneres

Charlotte Awbery bila je na putu da se nađe s prijateljima kada ju je u londonskoj podzemnoj zaustavio Youtuber i zamolio da dovrši stihove...

Jennifer Lopez opet je zaštitno lice Guessa i izgleda wow!

Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu...

Facebook

81,812ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

Ako volite cipele s mašnom, obavezno zavirite na Asos

Ako je mašna jedan od onih detalja koji volite vidjeti na odjeći i obući, sigurno će vas zanimati ponuda cipela s mašnom koje nudi...

Film “Roma” napokon možete pogledati na velikom platnu

Šećer na kraju ciklusa kina Kinoteka posvećenog oscarovcima svakako je kinopremijera filma Roma koja je na rasporedu u subotu 29. siječnja u 20 sati. S prvim prikazivanjem Rome u...

Nova Reserved Premium Sustainable kolekcija dizajnirana u duhu održive mode

Iako na prvu zvuči monotono i nezanimljivo, održiva moda postala je koncept kojeg modna industrija sve više podržava i to u obliku estetski primamljivih...

Crveni lak na noktima uvijek izgleda poželjno, kako ga nositi na drugačiji način?

Crveni lak jedan je od onih koji ne nosi sezonski predznak, a sve varijacije kroz sezone odnose se na promjenu nijansi pa ćemo u...

Sjećate se viralne pjevačice? Otpjevala je cijeli Shallow u showu Ellen DeGeneres

Charlotte Awbery bila je na putu da se nađe s prijateljima kada ju je u londonskoj podzemnoj zaustavio Youtuber i zamolio da dovrši stihove...

Jennifer Lopez opet je zaštitno lice Guessa i izgleda wow!

Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu...