Muzej za umjetnost i obrt ima novo lice

Šesnić & Turković kreirali novi vizualni identitet Muzeja za umjetnost i obrt

Povodom velike obljetnice u kojoj MUO obilježava 140 godina postojanja kao jedan od najvećih i najstarijih hrvatskih muzeja, predstavljen je novi vizualni identitet koji potpisuju cijenjeni kreativci iz studija Šesnić & Turković.

„Svjesni smo zahtjeva koje nove generacije i dinamičan tehnološki napredak postavljaju pred muzeje. Stoga smo pokrenuli niz aktivnosti s ciljem osuvremenjivanja postava koristeći nove IT tehnologije i interpretacije muzejskih sadržaja kao dijaloga inspirativne prošlosti i dinamične sadašnjosti u kojoj se intenzivno mijenjamo za izazove u budućnosti. Novi vizualni identitet samo je korak k ostvarenju naših ciljeva i ispunjenju potencijala koji muzej ima‟, istaknuo je ravnatelj Muzeja Miroslav Gašparović.

 „Novim identitetom Muzej predstavlja novi pravac u radu, ali ne odbacuje svoje temelje kao sakupljača umjetnosti iz svih povijesnih razdoblja – jednakim će žarom prezentirati dizajn i fotografiju iz 21. stoljeća! Nama je čast da smo u društvu Ivana Picelja i Borisa Ljubičića kao treći dizajneri njihovog vizualnog identiteta‟, istaknuo je Goran Turković.

„Što se tiče dizajna, logotip je dizajniran po istim uzusima koji su vrijedili prije 60 godina, a vrijede i danas. Tako da se nadamo da će i naš logo živjeti bar 25 godina, kao prethodna dva. Vizualni identitet je zamišljen kao crno-bijela platforma koja služi za isticanje iznimno bogatog i raznolikog sadržaja koji muzej nudi. Iako je vizualni identitet podređen sadržaju koji prezentira, on neupitno ima snagu kojom jasno komunicira s javnošću te jednako tako dovoljno karaktera da gradi brand. Kao korporativna tipografija odabran je Brenner nagrađivanog hrvatskog tipografa i profesora Nikole Đureka‟, nadovezao se njegov kolega iz studija Marko Šesnić.

Dizajnerski studio Šesnić & Turković

Dizajnerski studio Šesnić & Turković osmislili su i novi krovni slogan ‘See Art Where Others Don’t’, odnosno ‘Vidi umjetnost gdje drugi ne vide’. Brojne inačice tog slogana bit će baza buduće komunikacije Muzeja za umjetnost i obrt. Novim sustavom slogana, Muzej postaje jedna od rijetkih muzejskih kuća koja predstavlja najraznolikije vidove umjetničkog rada te njime pozivaju javnost da dijele njihovu vizuru.

Muzej pored novog vizualnog identiteta 140. godišnjicu obilježava i brojnim planovima za budućnost, a pripremaju se brojne izložbe, novi postavi u Zbirci dizajna i Zbirkama fotografije i fotografske opreme, izmijenjeni postavi u zbirkama satova, bjelokosti, stakla, metala i keramike, izložbu donacije visoke mode cijenjenog baletana hrvatskih korijena Yelka Yureshe, izdavanje prve monografije o povijesti Muzeja te međunarodni simpozij na temu uloge stalnih postava muzeja u suvremenom svijetu.

„Planovi za budućnost usmjereni su ka kontinuiranom razvoju, osuvremenjivanju i transformiranju MUO-a u mjesto susreta prošlosti i budućnosti različitih generacija posjetitelja s različitim interesima‟, dodao je ravnatelj Gašparović.

FotoPR
Lifestyle Kultura Muzej za umjetnost i obrt ima novo lice

povezano

jolie preporuke

Najljepše cipele za svaki dan

Proljetne kolekcije poznatih high street brendova donijele su pregršt odličnih modela cipela s niskom petom – od balerinki do mokasina. Cipele dolaze u cijelom...

Ella Dvornik rodila djevojčicu!

Ella Dvornik rodila je djevojčicu prije četiri dana, a dolazak druge kćeri na svijet odlučila je tajiti od javnosti da bi se stigla malo...

Prokletstvo pobjednika talent showova: Thank you, next

Prokletstvo talent showa kaže da pobjednik istog na sceni neće izdržati više od deset minuta. Razlozi? Instant slava + pritisak javnosti i medija = Britney...

Sjećate se viralne pjevačice? Otpjevala je cijeli Shallow u showu Ellen DeGeneres

Charlotte Awbery bila je na putu da se nađe s prijateljima kada ju je u londonskoj podzemnoj zaustavio Youtuber i zamolio da dovrši stihove...

U H&M-ovim novitetima našlo se nekoliko jako kul opcija obuće za nadolazeće tople dane

Iako nas još vremena dijeli od dana kada ćemo čizme i konkretne tenisice zamijeniti ponešto otvorenijim cipelama i sandalama, naši omiljeni high street brendovi...

Žene, ovaj video morate pogledati!

Magazin Girls.Girls.Girls. objavio je video kampanju naziva "Be A Lady, They Said" u kojoj ćete kao naratoricu prepoznati Cynthiu Nixon, najpoznatiju po ulozi Mirande...

Trending

Ako volite cipele s mašnom, obavezno zavirite na Asos

Ako je mašna jedan od onih detalja koji volite vidjeti na odjeći i obući, sigurno će vas zanimati ponuda cipela s mašnom koje nudi...

Film “Roma” napokon možete pogledati na velikom platnu

Šećer na kraju ciklusa kina Kinoteka posvećenog oscarovcima svakako je kinopremijera filma Roma koja je na rasporedu u subotu 29. siječnja u 20 sati. S prvim prikazivanjem Rome u...

Nova Reserved Premium Sustainable kolekcija dizajnirana u duhu održive mode

Iako na prvu zvuči monotono i nezanimljivo, održiva moda postala je koncept kojeg modna industrija sve više podržava i to u obliku estetski primamljivih...

Crveni lak na noktima uvijek izgleda poželjno, kako ga nositi na drugačiji način?

Crveni lak jedan je od onih koji ne nosi sezonski predznak, a sve varijacije kroz sezone odnose se na promjenu nijansi pa ćemo u...

Sjećate se viralne pjevačice? Otpjevala je cijeli Shallow u showu Ellen DeGeneres

Charlotte Awbery bila je na putu da se nađe s prijateljima kada ju je u londonskoj podzemnoj zaustavio Youtuber i zamolio da dovrši stihove...

Jennifer Lopez opet je zaštitno lice Guessa i izgleda wow!

Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu...

Facebook

81,812ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

Ako volite cipele s mašnom, obavezno zavirite na Asos

Ako je mašna jedan od onih detalja koji volite vidjeti na odjeći i obući, sigurno će vas zanimati ponuda cipela s mašnom koje nudi...

Film “Roma” napokon možete pogledati na velikom platnu

Šećer na kraju ciklusa kina Kinoteka posvećenog oscarovcima svakako je kinopremijera filma Roma koja je na rasporedu u subotu 29. siječnja u 20 sati. S prvim prikazivanjem Rome u...

Nova Reserved Premium Sustainable kolekcija dizajnirana u duhu održive mode

Iako na prvu zvuči monotono i nezanimljivo, održiva moda postala je koncept kojeg modna industrija sve više podržava i to u obliku estetski primamljivih...

Crveni lak na noktima uvijek izgleda poželjno, kako ga nositi na drugačiji način?

Crveni lak jedan je od onih koji ne nosi sezonski predznak, a sve varijacije kroz sezone odnose se na promjenu nijansi pa ćemo u...

Sjećate se viralne pjevačice? Otpjevala je cijeli Shallow u showu Ellen DeGeneres

Charlotte Awbery bila je na putu da se nađe s prijateljima kada ju je u londonskoj podzemnoj zaustavio Youtuber i zamolio da dovrši stihove...

Jennifer Lopez opet je zaštitno lice Guessa i izgleda wow!

Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu...

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/joliehr/public_html/wp-includes/functions.php on line 4552