Vožnju na četiri kotača kroz povijest filma nastavlja se s Tata, kupi mi auto!, u kojem se kroz pet filmskih naslova istražuje uloga koju su automobili imali u oblikovanju slobodnog vremena, dokolice te društvenog i klasnog statusa u potrošačkoj kulturi. Tjedan kreće s Američkim grafitima, rado gledanim klasikom Georgea Lucasa, koji istražuje supkulture američkog potrošačkog društva 1950-ih, okupljene oko rock ‘n’ rolla, buntovne mladeži i automobila.
U Imam 2 mame i 2 tate Krešo Golik provest će nas svakodnevicom tržišnog socijalizma, a gorko-slatku priču o odrastanju dva brata koristi kako bi ukazao na klasno raslojavanje društva, transformaciju tradicionalne obitelji te kulturu dokoličarenja i slobodnog vremena u socijalizmu, u kojoj je i automobil odigrao važnu ulogu.
Francuski ikonoklast Jean-Luc Godard u Vikendu će se pozabaviti naličjem poslijeratnog optimizma. Smješten u postapokaliptični pejzaž prepun slupanih automobila, Godardov Vikend je subverzivni pogled na dotrajalost društvenih i političkih sustava koji su oblikovali povijest zadnjih nekoliko stoljeća te najava revolucionarnih događaja koji će 1968. godine promijeniti političku sliku Europe.
Tjedan završava s dva filma u kojima automobil predstavlja statusni simbol, a prvi od njih je Goldfinger Guya Hamiltona, treći i dotad najuspješniji film iz serijala o Jamesu Bondu. Riječ je o nastavku koji je u serijal uveo većinu elemenata po kojima ga i danas pamtimo: od elaborirane uvodne špice praćene glazbenom temom, preko tehničkih novotarija, pa sve do Astona Martina – automobilske marke kojoj će se agent 007 tijekom svoje gotovo 50 godina duge povijesti često vraćati.
U subotu možete pogledati Cosmopolis Davida Cronenberga. Ova adaptacija istoimenog romana Dona DeLilla mračna je satira na temu ekonomske krize koja je obilježila kraj prošloga desetljeća, a u kojoj je Robert Pattinson izrsno odigrao prvu u nizu intrigantnih uloga po kojima je danas poznat.