“Lažna” božićna reklama osvojila ljude diljem svijeta

Uskoro će nas zatrpati veliki broj božićnih reklama, a ona koja se posebno svake godine iščekuje jest robne kuće John Lewis…

Natjecanje u kojem brendovi pokušavaju imati što dirljiviju i zanimljiviju reklamu pretekao je student Nick Jablonka koji na svoj You Tube kanal stavio reklamu koja priča priču o dva snjegovića pod naslovom “John Lewis Christmas Advert”. Naslov je nagnao ljude da vjeruju da je spomenuti brend napokon otkrio ovogodišnju reklamu, no, kako se ispostavilo, Nick je reklamu napravio kao dio projekta na fakultetu.

To ljude nije spriječilo da gledaju reklamu i u komentarima mole robnu kuću da Nicku odmah ponude posao! Pogledajte:

LifestyleKultura"Lažna" božićna reklama osvojila ljude diljem svijeta

Otkrij Njemačku iz snova: Kultura, kreativnost i čarolija u srcu Europe

Njemačka turistička zajednica (German National Tourist Board) koristi ciljani tematski marketing kako bi dodatno učvrstila imidž Njemačke kao kulturno inspirirane, kozmopolitske i održive turističke...

„PJEVAMO ZA NJIH“ – Humanitarni koncert za troje mališana 11. svibnja u Tvornici kulture

U nedjelju, 11. svibnja 2025. godine, u zagrebačkoj Tvornici kulture održat će se veliki humanitarni koncert pod nazivom „Pjevamo za njih“, s ciljem prikupljanja sredstava za liječenje troje...

Facebook

100,860FanovaLajkaj