Retreat, povlačenje iz svakodnevne rutine koje kombinira opuštanje, osobni razvoj i profesionalne radionice kako bi sudionici unaprijedili svoje vještine i poslovne strategije postaje sve popularniji među poduzetnicima i kreativcima. Kroz aktivnosti poput mastermind sesija, brainstorminga i poslovnih radionica sudionici na licu mjesta uz pomoć mentora izgrađuju nove vještine, dobivaju nove perspektive u vlastite biznise te razvijaju inovativne strategije koje su odmah primijenjive.
Upravo jedan takav retreat održan je prošli tjedan na prekrasnoj lokaciji u Sloveniji, u Bohinju. Poduzetnica i osnivačica brenda #radimposvom Tea Zavacki organizirala je svoj prvi trodnevni retreat u Hotelu Bohinj.
Trodnevni događaj u jesenskom okruženju osmišljen je kao ekskluzivno iskustvo za poduzetnice, kreativke i mentorice koje žele podići svoj biznis na višu razinu i usvojiti premium pozicioniranje, što je ujedno bila i glavna tema retreata. Retreat je osmišljen kao kombinacija poslovnih radionica, brainstorming sesija s članovima #radimposvom tima i osobnog povezivanja s Teom i njenim najužim krugom.
Glavna tema retreata bila je usmjerena na kreiranje autentičnih brendova i primjenu netradicionalnih marketinških strategija, a sudionice su imale priliku sudjelovati u nizu radionica, strukturiranih u biznis-blokove, koje su im pomogle da unaprijede svoje poslovne modele i pozicioniraju se kao liderice na tržištu.
Nakon povratka Tea je s nama podijelila svoje dojmove i otkrila nekoliko behind the scenes posebnosti #radimposvom retreata.
Zašto se #radimposvom brend odlučio na organizaciju retreata?
Brend #radimposvom podržava poduzetnice koje grade velike biznise, a ideja o organizaciji retreata prirodno je proizašla iz te misije: “Željela sam okupiti poduzetnice koje stvaraju promjenu i stvoriti prostor za razmjenu iskustava i rast u jedinstvenom okruženju,” – kaže Tea. Retreat je prilika da sudionice izađu iz rutine i dožive novo iskustvo koje postaje temelj za daljnji rast.
#radimposvom retreat zamišljen je kao godišnji događaj
kojem se poduzetnice s uzbuđenjem vraćaju.
Posebnosti retreata
Retreat je osmišljen kao ekskluzivno i intimno iskustvo s ograničenim brojem sudionica. “Kako je tema ovogodišnjeg retreata bila premium pozicioniranje, važno nam je bilo da svaki aspekt iskustva odražava tu temu. Od lokacije u prekrasnom okruženju Bohinja, preko biznis radionica i grupnih aktivnosti, sve do personaliziranih iznenađenja – pažljivo smo promišljali o svakom detalju,” naglašava Tea.
Dojmovi sudionica to potvrđuju, a jedna od njih je iskustvo opisala na sljedeći način: “Imala sam osjećaj kao da sam na zabavnom i inspirativnom putovanju s prijateljima. Kroz opušteni razgovor dolazile smo do fantastičnih uvida i osjećam da me ovo iskustvo obogatilo u svakom smislu.”
Dok inače poduzetnice brinu o kupcima, klijentima, partnerima, zajednici, timu, retreat im pruža priliku da se opuste i usmjere na vlastiti rast te definiraju jasnu viziju za daljnji razvoj svog biznisa i brenda.
Tein osvrt
U rutini svakodnevnih obveza, retreat poput ovog pruža nešto nezamjenjivo – prostor za refleksiju i rast. Kao poduzetnice, često zaboravljamo na važnost povezivanja sa sobom i svojim brendom i retreat je idealna prilika za to. Sama promjena uobičajene lokacije i rutine potiče nas da budemo otvorenije, kreativnije, sklonije iskusiti nešto novo i testirati tko želimo biti u biznisu i životu.
“Osobno sam uživala u atmosferi međusobnog razumijevanja i podrške i zahvalna sam svakoj sudionici koja je podijelila svoje jedinstveno iskustvo i perspektivu. Zahvalna sam i članovima tima koji su sudjelovali u organizaciji te partnerima koji su podržali projekt od samog početka: Estée Lauder, Jo Malone London, StarSilk, Olival, Skintegra & Skinlick, Almagea, Planetopija, Bréza Ceramics, ISA kombucha i Row Spirit.
Vjerujem da je ovaj retreat tek početak jedne nove priče koju nastavljamo graditi zajedno,” zaključila je Tea i otkrila nam da je već u pripremi retreat za 2025.