Poznati europski sportski lanac dućana Sportisimo stigao je u Hrvatsku

Nakon web shop-a, otvorena je i prva trgovina!

Jedan od najvećih sportskih lanaca, češki Sportisimo nedavno je započeo s poslovanjem na hrvatskom tržištu prvo lansirajući svoj webshop, a vrata svoje prve trgovine otvorio je i u shopping centru u Gospiću. Na 650 kvadrata trgovačkog prostora, češki brend nudi široku ponudu sportske opreme, trendi odjeće i dodataka za sve vrste sportova. Kupci mogu birati između najnovijih trendova i proizvoda, a prednjači odjeća i obuća više od stotinu brendova, kao i veliki izbor opreme za razne indoor i outdoor sportive – od nogometa i košarke do planinarenja. Koncept uređenja prostora kupcima pruža jednostavan i vizualno pregledan užitak kupovanja uz moto Život je u pokretu, što je ujedno i filozofija kompanije.

“Drago mi je što smo samo nekoliko dana nakon ulaska u schengensku zonu u Hrvatskoj krenuli s maloprodajom u Hrvatskoj i veselimo se našem daljnjem razvoju na ovom novom tržištu. Ove godine očekujemo otvaranje još najmanje tri trgovine. Sada ćemo se prvenstveno fokusirati na gradove i regije s više od petnaest tisuća stanovnika. Što se tiče asortimana, sve trgovine bit će slične onima u drugim zemljama, naravno s ciljem prilagodbe hrvatskom kupcu“ – rekao je Berberi Erion Janis, direktor ekspanzije za maloprodajno tržište.

Ovaj sportski div počeo je s radom kao mala tvrtka 2000. godine, a sada se nametnuo kao jedan od glavnih lidera u prodaji sportske opreme. Osim trgovine aktivan je i webshop koji također nudi veliki izbor sportskih brendova na jednom mjestu. S obzirom na bogatu ponudu i činjenicu da se atraktivni artikli često mogu naći po povoljnim cijenama, sportisimo.hr je polako, ali sigurno u kratkom razdoblju postao jedan od omiljenih online destinacija.

Kontinuiran rast na europskom tržištu rezultirao je porastom broja zaposlenih, a s Hrvatskom sad broji ukupno 221 trgovinu u 6 europskih zemalja. Do kraja 2023. godine tvrtka planira otvoriti još tri trgovine na hrvatskom tržištu.


Sigurni u svoje poslovanje, o kojima govore rezultati češke tvrtke, otvorenje trgovine u Lici jedan je od njihovih strateških poteza nastao u suradnji s brendom shopping parkova Stop Shop koji posluje u srednjoj i istočnoj Europi.

FotoPromo
LifestylePoznati europski sportski lanac dućana Sportisimo stigao je u Hrvatsku

Marginalci nagradili 50.000-og gledatelja

Hit komedija, najgledaniji film godine, samo su neki od epiteta koji krase film “Marginalci”. Ako se želite nasmijati kao nikada do sada, najbolje je...

Nova formula koja osvaja i profesionalce i klijente – iNOA boja za kosu

Ubrzan način života, brojne obaveze, bile one privatne ili poslovne, mnogima danas ne ostavljaju previše slobodnog vremena. Upravo to isto slobodno vrijeme želimo provesti...

Kako sigurno igrati online?

Igranje u online casinu može biti uzbudljivo, ali važno je osigurati da igrate na sigurnom online casinu. Sigurnost bi trebala biti glavni prioritet za...

Kako je C&A zamislio prve proljetne dane?

C&A predstavlja kolekciju Proljeće/Ljeto 2023 pod nazivom “Love the future again”. Nova kolekcija slijedi novi smjer brenda u ponudi kvalitetne, pristupačne odjeće za svakodnevnu...

Facebook

90,374FanovaLajkaj

instagram