Prva ulaznica za buduće doživljaje – Eventim je produljio valjanost svih poklon bonova na 24 mjeseca

Eventim, najveći prodavač i distributer ulaznica u Hrvatskoj, produžio je rok valjanosti svih poklon bonova na 24 mjeseca.

Riječ je o bonovima koje će kupci pokloniti svojim najmilijima na kraju godine, kao i o poklon bonovima koje su ove godine već kupili ili su ove godine istekli. Eventim je tako svoje usluge još više približio vjernim kupcima, koji sve više propuštaju koncerte, festivale, utakmice, kazališne predstave i druge masovne događaje. U nadi za bolja vremena mnogima je poklon bon prva ulaznica za buduće doživljaje.

 „Zato što smo u razdoblju kada nema puno dobrih vijesti i zato što godina koja se bliži kraju nije bila previše zabavna, odlučili smo produžiti rok valjanosti naših poklon bonova, koji su inače vrijedili 12 mjeseci, na 24 mjeseca. Isto se odnosi i na poklon bonove koji su već kupljeni ili su istekli ove godine. Nadamo se da ćemo ovime pomoći svima koji su željni doživljaja koji su nam zaista bili uskraćeni ove godine”, rekao je Damir Vranić, izvršni direktor Eventima Hrvatska.

U Eventimu, gdje se nadaju povratku javnim događajima 2021. godine, obavještavaju svoje kupce da će besplatno produžiti rok valjanosti već kupljenih ili isteklih poklon bonova. Sve što kupci trebaju je poslati im broj narudžbe ili fotografiju poklon bona na e-mail info@eventim.hr. Svi poklon bonovi kupljeni za poklon na kraju godine automatski će vrijediti 24 mjeseca.

 “Magija prosinca oduvijek je bila u ljubavi i nadi za sretnu budućnosti. Ove godine to želimo još snažnije. Želimo radost, osjećaj sreće, pa čak i ako se to u ovom trenutku čini potpuno besmisleno, ljudi žude za zabavom, opuštanjem, euforijom koju stvara gužva. Žele nove doživljaje s ljudima koje najviše vole. Zbog toga se također nadamo da ćemo im to moći omogućiti u narednoj godini ”, rekao je Vranić na kraju turbulentne i katastrofalne godine za event industriju.

LifestylePrva ulaznica za buduće doživljaje - Eventim je produljio valjanost svih poklon...

Od asfalta do posebnih događaja: Lokomotiva lansirala kolekciju za sve trenutke

Snimana na vrelom zagrebačkom asfaltu tijekom jednog sparnog ljetnog popodneva, kampanja savršeno utjelovljuje raskoš, razigranost i prepoznatljivu dinamiku Lokomotivine estetike. Pred objektivom fotografa Franje...

H&M Studio kolekcija pogađa točno kako želimo izgledati tijekom jeseni i zime

Nova H&M Studio AW25 kolekcija istražuje poveznice između kulturnog i modernističkog šarenila São Paula i oštre minimalističke estetike Stockholma. Brutalistička upotreba materijala i konstrukcija,...

Facebook

100,860FanovaLajkaj