Upoznajte polja i šume, grebene i jezera, brda i travnjake prekrasne regije Allgäu u Njemačkoj!

Čuveni outdoor brend Fjällräven svoju misiju i viziju već godinama izražava jednostavnom, ali značajnom porukom: priroda vas očekuje. No u situaciji u kojoj je u pitanju očuvanje zdravlja cjelokupnog čovječanstva, prioriteti su se ipak morali promijeniti, a s njima i citati.

Otkada je počela nezapamćena svjetska kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa jedna od najcitiranijih izreka bila je ona velikog Alberta Einsteina: usred teškoće leži prilika. U Fjällrävenu su se odlučili povesti za tom mudrom mišlju, a rezultat je Fjällräven Classic TV: odgovor brenda na trenutnu situaciju koja omogućuje zaljubljenicima u prirodu da dožive virtualno trekking iskustvo u prvom licu. Fjällräven Classic TV će gledatelje diljem svijeta digitalno smještati na lokacije Fjällrävenovih uspješnih trekking evenata. Prva epizoda vodi nas u Njemačku, a kreće s prikazivanjem u srijedu, 27. svibnja točno u podne, na Fjällrävenovim društvenim mrežama te na Fjällräven Classic web-stranici. Pokrit će se 57 kilometara zavojitih staza kroz polja i šume, uz grebene i jezera, preko brda i travnjaka prekrasne regije Allgäu u Njemačkoj. Gledatelji će se moći uključiti na nekoliko sati ili na cijeli trodnevni trek uz doživljaj iz prvog lica, sve do petka, 27. svibnja.

Originalni koncept Fjällräven Classica predstavljen je 2005. godine, a cilj je bio ohrabriti što više ljudi na trekking u švedskim planinama. Tijekom godina je evoluirao u događanje koje svake godine okupi više od dvije tisuće ljudi iz cijelog svijeta koji su spremni uživati u 110 kilometara dugoj trekking stazi Kungsleden (Kraljevska staza) od Nikkaluokte do Abiska, noseći sve što im treba na vlastitim leđima. S rastom eventa rastao je i sami koncept Fjällräven Classica. Tako se nakon nekoliko godina proširio iz Švedske u Dansku, a zatim 2016. godine i u Sjedinjene Američke Države. Godinu dana nakon toga Fjällräven Classic se održava u četiri lokacije diljem svijeta, kada se Švedskoj, Danskoj i SAD-u pridružio i Hong Kong.

Fjällräven u 2020. godinu ušao s velikim ambicijama širenja Classica na više država i kontinenata nego ikad prije uz planirano proširenje na Njemačku, Ujedinjeno Kraljevstvo, Kinu i Južnu Koreju. Povratne informacije su bile nevjerojatne i karte za navedene evente su rasprodane velikom brzinom. No 2020. godina se od svog početka pokazuje iznimno kompliciranom na sve moguće načine, pa je Fjällräven s velikom žalošću morao otkazati Classic u Njemačkoj, Danskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, SAD-u, Kini i Švedskoj zbog pandemije koronavirusa: Više pročitajte ovdje.

Situacija u kojoj smo se našli nalaže kreativna rješenja koja bi omogućila koliko-toliko normalan život, a to za Fjällräven svakako podrazumijeva i uživanje u prirodi. Stoga su prionuli stvaranju digitalne serije trekking evenata koji bi trebali pružiti barem naznaku Fjällräven Classic iskustva ljubiteljima prirode ma gdje bili. Emitiranje druge epizode ovog jedinstvenog serijala planirano je od 1. do 4. srpnja 2020. godine, kada će trekking entuzijasti iz cijeloga svijeta digitalno otputovati u Dansku, prateći 75 kilometara puta preko travnatih brda, kroz mračne šume i uzduž obale. Stoga odaberite kanal, spakirajte svoj vjerni ruksak i uključite se u jedinstveno trekking iskustvo koje vam Fjällräven Classic ekipa donosi ravno u vaše domove.

FotoPR
Lifestyle Putovanja Upoznajte polja i šume, grebene i jezera, brda i travnjake prekrasne regije...

povezano

jolie preporuke

Jedan poseban oblik francuske manikure idealan za svaki dan

Iako francuska manikura više nema slavu kakvu je imala prije, brojne izvedenice upravo tog tipa manikure uživaju jednaku popularnost kao nekada, makar među ljubiteljima...

Limitirana kolekcija Kånken ruksaka dolazi s predivnim ilustracijama

Umjetnost ne mora biti pretenciozna, komplicirana i ohola, barem ako pitate njezine iskrene ljubitelje. Tako je Svensk Form, švedska organizacija za umjetnost i obrt...

Trending

U zagrebačkoj Martićevoj ulici osvanuo je zanimljiv mural

Tijekom srpnja 2020. Igor Taritaš izveo je street art intervenciju u Martićevoj ulici u okviru EU projekta CreArt. Mural Igora Taritaša nalazi se na križanju Martićeve...

18 raskošnih topova za upečatljive ljetne kombinacije

Traperice i top jedna su od kombinacija kojima često pribjegnemo u ljetnim mjesecima. Naizgled jednostavna kombinacija može postati jedna od upečatljivijih ako trapericama pridružite...

Četiri svakodnevne stvari koje svi radimo, a uzrokuju bore

Pokreti koje radimo svaki dan i koje smatramo potpuno bezazlenima, dugoročnim ponavljanjem mogu biti krivci za pojavu bora. Mi vam donosimo njih četiri. Stavljanje šminke Sljedeći...

Sočni ljetni biskvit sa smokvama, bademima, narančama…

Iako tijekom cijele godine možemo koristiti suhu verziju, svježe smokve u kolaču su poseban gastronomski doživljaj. Smokve, bademi, naranča, limun samo su neki od...

Facebook

82,943ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

U zagrebačkoj Martićevoj ulici osvanuo je zanimljiv mural

Tijekom srpnja 2020. Igor Taritaš izveo je street art intervenciju u Martićevoj ulici u okviru EU projekta CreArt. Mural Igora Taritaša nalazi se na križanju Martićeve...

18 raskošnih topova za upečatljive ljetne kombinacije

Traperice i top jedna su od kombinacija kojima često pribjegnemo u ljetnim mjesecima. Naizgled jednostavna kombinacija može postati jedna od upečatljivijih ako trapericama pridružite...

Četiri svakodnevne stvari koje svi radimo, a uzrokuju bore

Pokreti koje radimo svaki dan i koje smatramo potpuno bezazlenima, dugoročnim ponavljanjem mogu biti krivci za pojavu bora. Mi vam donosimo njih četiri. Stavljanje šminke Sljedeći...

Sočni ljetni biskvit sa smokvama, bademima, narančama…

Iako tijekom cijele godine možemo koristiti suhu verziju, svježe smokve u kolaču su poseban gastronomski doživljaj. Smokve, bademi, naranča, limun samo su neki od...