Radenska Adriatic pokrenula kampanju Kap po kap – šuma

Prirodu nismo naslijedili od svojih predaka, već posudili od svojih unuka. To je misao koja nadahnjuje Radensku ADRIATIC na platformi Srcem za sutra, koja postaje mjesto predstavljanja projekata za bolju budućnost.

Prvi korak u tom smjeru je Kap po kap – šuma, vrijedan projekt pokrenut u suradnji sa Savezom izviđača Hrvatske i njihovom volonterskom kampanjom pošumljavanja Boranka. Suradnja Radenske kao stručnjaka za vodu te Saveza izviđača Hrvatske odnosno Boranke kao stručnjaka za pošumljavanje rezultirat će s 10 000 stabala posađenih na požarom opustošenim područjima Žrnovnice i Mosora – kod splitskog naselja Sitno Donje. Vrijedi istaknuti i da će u razdoblju od kolovoza do listopada, sve prodane boce Radenske Kraljevi Vrelec 1l doprinijeti sadnji 10 000 stabala u Hrvatskoj, stoga pozivamo naše vjerne kupce da nam pomognu u činjenju dobra kupovinom vrhunskog proizvoda u povratnoj staklenoj ambalaži koja je zbog višestruke upotrebe bolja opcija za prirodu. Radenska Adriatic ovu hvalevrijednu akciju održava i u Sloveniji, gdje će se 10 000 stabala posaditi u Pomurju, području čiji je šumski fond oštećen biljnim bolestima i nametnicima.

„Nama izviđačima šuma je drugi dom i kada nestaju šume mi osjećamo kao da nestaje i dio nas. Uz to, šume su i najbolji čovjekov saveznik u borbi protiv klimatskih promjena pa sadnjom stabala direktno pomažemo našoj prirodi, ali i cijelom planetu. Upravo zato smo i pokrenuli Boranku kako bi iz crnih požarišta ponovno stvorili nove šume i vratili zelenilo na vatrom opustošena područja. Raduje nas što se Radenska uključila u ovu akciju te što ćemo zajedno posaditi tisuće novih stabala kako bi generacijama koje nas nasljeđuju ostavili zdravije i zelenije mjesto za život.“ – rekao je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i glavni koordinator kampanje Boranka.

Okoliš, proizvodi i ljudi, tri su srca Radenske, tri temeljne vrijednosti te ključni prioriteti u poslovanju. Uz rastuće ekološke izazove te ulogu koju tvrtka ima u Adriatic regiji, Radenska je odlučila i formalno preuzeti svoj dio odgovornosti donošenjem dugoročne strategije održivog poslovanja, koja je rezultat dugogodišnjih napora uloženih u odgovorno poslovanje Radenske Adriatic. “Šume su pluća majke Zemlje, zato im želimo pomoći da dišu punim kapacitetom. Kampanja pošumljavanja u Sloveniji i Hrvatskoj samo je prva u nizu aktivnosti kojima ćemo smanjiti svoj ugljični otisak, pridonijeti obnovi prirodnih resursa i osigurati bolje sutra za nas i našu djecu. Jedno drvo proizvodi dovoljno kisika za život dvoje ljudi, zamislite što tek može cijela šuma”, istaknuo je Marián Šefčovič, predsjednik uprave Radenske Adriatic, predstavljajući održivu strategiju tvrtke.

Svatko od nas može pomoći prirodi. Kako? Šumama možete olakšati prilagodbu na klimatske promjene tako što ćete se počastiti Radenskom Kraljevi Vrelec u staklenoj povratnoj ambalaži od jedne litre te zatvorite krug održivosti odgovornim vraćanjem ambalaže na prodajno mjesto kako bi se reciklirala. Više o akciji Kap po Kap – šuma i projektu Srcem za sutra saznajte na: https://srcemzasutra.hr/

FotoPR
LifestyleRadenska Adriatic pokrenula kampanju Kap po kap – šuma

Donna Vekić u rodnom Osijeku nastavlja misiju izgradnje javnih teniskih terena

Nakon dva uspješno održana turnira, 2020. i 2022. godine, Premier Tennis Tournament i ove se godine održava u Osijeku. O uspješnosti prethodnih turnira govore i dva, već...

Nikolina i Sonja obožavaju odvažne okvire naočala

Naše oči su naš prozor u svijet. Omogućuju nam da istražujemo, čitamo, vozimo, obavljamo poslove i sudjelujemo u mnogim drugim svakodnevnim aktivnostima. No, često zaboravljamo...

BIPA Pharma novi je prodajni koncept na tržištu

BIPA Pharma novi je prodajni koncept kojeg austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska uvodi u svoje poslovnice na hrvatsko tržište, a namijenjen je prodaji specijaliziranih...

Nova kolekcija Anite Pokrivač oda je bojama, uzorcima i ženstvenosti

Anita Pokrivač s ponosom najavljuje lansiranje svoje nove kolekcije za proljeće/ljeto 2024. pod nazivom SS24, koja obiluje živahnim bojama, uzorcima te cvjetnim lepršavim haljinama,...

U Hrvatsku stigao najveći hollywoodski hit: dermatolozi i nutricionisti oduševljeni suplementom koji usporava starenje

Svjetski poznati brend spermidineLIFE® napokon je stigao u Hrvatsku, a na predstavljanju u Zagrebu uživali su ugledni hrvatski dermatolozi, nutricionisti i farmaceuti. Autofagija – usporite process biološkog...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram