Kampanja LADIES FIRST ne samo da podsjeća na ovo pitanje, već i inspirira na djelovanje, ističući važnost edukacije i otvorene rasprave o ovom problemu.
„Prava promjena počinje s malim koracima, a svaki korak nas približava cilju jednakosti“, izjavila je Sandra Gašparić Zoković, Country Managerica za Answear.
U razdoblju od 27. veljače do 10. ožujka, Answear će nuditi 23 posto popusta na ženske i dječje kolekcije, dok će muški proizvodi biti sniženi za 10 posto. Ovaj simbolični iznos od 13 posto odražava stvarnu razliku u plaćama između spolova koja još uvijek postoji u Hrvatskoj i Europi.
„Ova kampanja nije samo prilika za kupovinu, već i povod za otvaranje važne rasprave o nejednakostima koje svakodnevno utječu na živote žena“, dodala je Gašparić Zoković.
Iako se proces izjednačavanja plaća za žene i muškarce odvija sporo, to ne znači da nije vrijeme za promjene. Prema novim regulativama Europske unije, od 2026. godine poslodavci će biti obvezni izvještavati o razlici u plaćama između žena i muškaraca. Tvrtke s više od 250 zaposlenih izvještavat će jednom godišnje, dok će manje tvrtke (od 50 do 249 zaposlenih) izvještavati svake tri godine. Cilj ovih regulativa je povećati transparentnost plaća i učinkovito se boriti protiv rodne diskriminacije. Iako su ove promjene nesumnjivo korak u pravom smjeru, s obzirom na trenutačnu stopu promjena, još uvijek je dug put pred nama do potpune jednakosti.
Zajednički napori ključni su za ubrzanje promjena prema potpunoj jednakosti.
„Zakon nam može pomoći, ali istinska jednakost zahtijeva promjene u svijesti i postupcima svih nas“, zaključila je Country Managerica za Answear. Sudjelovanjem u kampanji LADIES FIRST, Answear poziva sve da doprinesu stvaranju pravednijeg društva.