Što kad nam vrijeme poremeti planove?

Novi član Pan ekipe, Filip Juričić, odnosno Zlatni, okrenuo je situaciju na bolje.

Proljetno vrijeme često zna biti nepredvidivo, kao da se voli poigravati s našim planovima. I baš kad smo isplanirali druženje na vikendici uz roštilj na otvorenom, iznenadi nas pljusak ili neočekivano zahlađenje.

No, upravo je to bila inspiracija za reklamu pivskog brenda Pan. Umjesto da dopusti vremenskim neprilikama da pokvare dan, novi član Pan ekipe, Filip Juričić, odnosno Zlatni, okrenuo je situaciju na bolje! Kako to Zlatni obogati svaku situaciju, pogledajte u novom videospotu…

Zlatne boje i bogatog okusa, Zlatni Pan je tu da obogati svaki trenutak. I zato, nazdravimo svim dobrim stvarima, jer sve što je dobro, Zlatnog vrijedi!

FotoPan
LifestyleŠto kad nam vrijeme poremeti planove?

Skintegra slavi 8. rođendan uz edukaciju, inovacije i nove formule

Povodom rođendana brenda Skintegra, 5. lipnja održan je edukativni online event FUTURESKIN koji je okupio više od 500 prijavljenih ljubitelja kvalitetne i znanstveno utemeljene...

Predstavljeni novi Somersby okusi

Brend poznat po osvježenju i dobroj atmosferi, Somersby, jučer je u Parku Želja predstavio dva nova okusa koji odgovaraju na sve raznovrsnije preferencije potrošača: Somersby...

Facebook

100,860FanovaLajkaj