Nakon dugog govorkanja i šuškanja o strateškim promjenama u poslovanju Netflixa, napokon je krenula eksperimentalna provedba onoga čega su se mnogi dugo bojali – Netflix je uveo reklame i oglase. Iako ova odluka još nije stupila na snagu za streaming servis u Hrvatskoj, već je pokrenuto lansiranje paketa Basic with Ads u kojem se na Netflixu za nižu cijenu pretplate prikazuju reklamni videozapisi u trajanju od 15 i 30 sekundi prije i tijekom odabranog filma ili serije. Ograničenje prikazivanja reklama je 4 do 5 oglasa po satu.
U sljedećih mjesec dana ovaj će paket biti dostupan diljem svijeta, a zasad je već startao u SAD-u, Kanadi i Meksiku. Prednost ovakvog Netflixovog programa je u tome što je cijena streaming servisa ako odaberete paket s reklamama značajno niža no dosad, a ako pak i dalje želite plaćati punu cijenu premium paketa, za vas se ništa neće izmijeniti.
Kako se trenutno radi o svojevrsnom eksperimentu da se vidi kako će novi i dosadašnji korisnici reagirati na opciju paketa s reklamama, rezultati i statistike o korisnicima i promjenama njihovih navika uvelike će utjecati na finalni plasman ovog paketa s reklamama diljem svijeta.
No, ovo nije jedina novost koja nam dolazi iz Netflixa. Ovaj megapopularni streaming servis mijenja svoju politiku dijeljenja lozinki te će početi korisnicima naplaćivati dijeljenje računa. Kako se godinama događalo da jedna osoba plaća jedan račun za više osoba, sada bi se toj politici trebalo stati na kraj. Pretplatnici će tako morati unijeti točnu lokaciju svog doma, a za sve dodatne račune izvan njega će se naplaćivati posebni dodatni iznosi.
Ono što zasad provjereno znamo je sljedeće – osnovni paket (Basic) moći će se nadoplatiti samo za još jedno dodatno kućanstvo. Oni koji se odluče na srednji (Standard) plan imat će mogućnost uključiti do dva dodatna doma, a pretplatnici najviše razine (Premium) do tri dodatna kućanstva. Cijena dodatne pretplate za svako kućanstvo iznosit će 2,99 američkih dolara na mjesec.