Tomislav Krajačić: “Iznimno sam ponosan na sve svoje padove i smatram da su oni dio puta”

Tomislav Krajačić, vlasnik i CEO brand agencije Kofein, personificira spoj kreativnosti, strateškog razmišljanja i poslovne intuicije.

Tomislav je kroz godine rada stekao reputaciju stručnjaka koji ne samo da razumije potrebe tržišta, već ima sposobnost da brendove transformira u autentične priče koje odjekuju među potrošačima. Njegov najnoviji projekt, Brandly Talk by Kofein, pruža inspirativnu platformu za dijeljenje ideja i najboljih praksi u industriji.

U ovom intervjuu, Tomislav dijeli svoja iskustva, izazove i filozofiju koja ga vodi kroz dinamični svijet brand marketinga, te otkriva kako balansira između zahtjevne uloge CEO-a i privatnog života, uvijek ostajući vjeran svojim vrijednostima i viziji i autentičnom lifestyleu.

  • Možete li nam reći nešto o svom profesionalnom putu i kako ste postali CEO Kofein agencije? Što Vas je motiviralo da se fokusirate na brand marketing?

Moj profesionalni put je bio sve samo ne jednoličan. Ne smatram se klasičnim agencijskim “čovjekom”, jer sam se razvijao kroz različite industrije, ali jedna stvar je uvijek bila jasna, strategija i komunikacija je bilo nešto gdje sam se osjećao doma.

Prvi uspješni poduzetnički pothvat kreće sa nepunih 11 godina, dok sam prvi uspješan rebranding napravio s nepunih 24 godine. Većinu stvari kroz koje sam prolazio morao sam učiti sam, jer u to vrijeme nisam imao priliku formalno se obrazovati u smjeru koji sam želio. Jednostavnije rečeno učio sam većinom na svojim greškama.

Fokus na brand marketing je došao prirodno, jednostavno kao kompilacija biznis iskustva kroz različite industrije.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tomislav Krajačić (@tom_krajacic)

  • Kako pristupate definiranju i razvijanju jedinstvenog identiteta brenda za Vaše klijente? Koji su ključni elementi koje smatrate najvažnijima u tom procesu?

Kada radimo na brendu, prvo što činimo jest dubinsko razumijevanje poslovnog modela i tržišnog konteksta u kojem naš klijent djeluje. Ključni elementi su jasno definirane vrijednosti brenda, dosljednost u komunikaciji te sposobnost brenda da se poveže s ciljanom publikom na emocionalnoj razini. Uvijek nastojimo pronaći autentičnu priču koja će biti temelj za izgradnju brenda i koja će omogućiti dugoročnu relevantnost na tržištu.

  • Koji su najveći izazovi s kojima se susrećete u radu s klijentima na razvoju njihovih brendova? Možete li podijeliti neki posebno uspješan projekt na koji ste ponosni?

Izazovi su razni, ali nakon velikog broja odrađenih projekata nekako lakše kroz njih prolazimo. Obično i prvenstveno, to je strah od promjene. Kada klijenti dodu po “novi brend” nisu ni svjesni koja ih pitanja čekaju te tada ulazimo deep dive u poslovni model, tako da se nerijetko pojavi strah, ali on prođe kada klijent shvati da je s druge strane empatija i da znamo kroz kakve probleme prolazi.

Zaista smo radili s različitim industrijama i specijaliziranim projektima, od experience designa za hospitality industriju do sukreiranja novih proizvoda. Neki klijenti s kojima smo radili i postigli veliki uspjeh su Old Pilot’s te Antique pelinkovac, ali sam isto tako ponosan na neke klijente kojima smo pomogli transformirati obiteljske kompanije na način da zadržimo tradicionalne vrijednosti, a istovremeno moderniziramo brand te mu damo zamah za naredni period.

Takoder kada vidimo da je biznis model potentan nerijetko predlažemo pripremu branda za mogućnost franšiziranja u budućnosti.

  • Kako uspijevate balansirati između zahtjevne uloge CEO-a i privatnog života? Koje su Vaše strategije za održavanje ravnoteže?

Ako pričamo o mom pozivu, on je dio mene, odnosno dio mog života i moja obitelj to prihvaća kao dio mene. Tako dolazi inspiracija i vizija koja se poslije s timom pretapa u strategiju i stavlja na papir. Ja nisam od papira, ja sam od intuicije, iskustva i vizije i do sada mi je to bilo dovoljno. Keeping it simple and effective.

  • Kako se nosite s neuspjehom? Što kada stvari u radu s klijentima ne ispadnu onako kako ste zamislili ili očekivali?

Neuspjeh je moj najveci učitelj. Neuspjesi nas educiraju i jačaju. Ja sam iznimno ponosan na sve svoje padove i smatram da su oni dio puta. Dapače nerijetko pričam o njima. Što se klijenata tiče, naš posao je svesti očekivanja u realni okvir za početak. Isto tako s obzirom da se agencijski posao više ne može adekvatno raditi na principu pitcha sve manje je faktora razočaranja za jednu i drugu stranu. Kada kreativa ima uporište u strategiji, rijetko se dovodi u pitanje.

  • Što biste izdvojili kao najveću lekciju koju ste naučili tijekom svog profesionalnog puta? Postoji li nešto za čime žalite u profesionalnom smislu?

Ne žalim ni za čim, jer kao što sam rekao, sve je to dio puta i ja osobno svoj ne bih mijenjao. Jedna od najbitnijih lekcija koju sam naučio  je vjerovati u sebe i u svoje suradnike, te naći svoju pravu vrijednost, pozicionirati svoj brand kroz stvarne vrijednosti i držati se istih.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kofein (@kofein.agency)

  • Kako gledate na konkurenciju? Sigurno morate pratiti kako drugi rade i što rade, osjećate li pritisak s te strane? Gura li Vas to prema naprijed?

Imam respect prema konkurenciji i naravno da popratim što se radi na tržištu, ali ne volim komentirati tuđi rad. Volim vidjeti uspješne radove kolega, ali to je to. Moj put u industriji je bio drugačiji i samim time postoji ta diferencijacija. Uglavnom mislim da naša industrija prolazi kroz velike promjene koje su naravno nekima teške, ali su neophodne za preživljavanje.

  • Koji su Vaši savjeti za mlade profesionalce koji teže postati lideri u području brand marketinga?

Tretirajte to kao biznis, a ne kao umjetnost. Gradite vrijednosti za klijenta, a ne za svoj portfolio. Naravno, lijepo je dobiti priznanje u obliku nagrade, ali naša nagrada mora biti uspjeh brandova na kojima radimo.

LifestyleTomislav Krajačić: "Iznimno sam ponosan na sve svoje padove i smatram da...

Ružičasta povorka podrške obilježila 25. Dan ružičaste vrpce

Tradicionalnim okupljanjem ispred Hrvatskog narodnog kazališta, 25. put zaredom, obilježen je Dan ružičaste vrpce u organizaciji udruge Europa Donna Hrvatska. Ova emotivna i plemenita manifestacija okupila je brojne...

Nova kolekcija nakita Iva Viljevac Jewellery osvojit će ljubiteljice delikatne ženstvenosti

Iva Viljevac Jewellery, pod kreativnim vodstvom dizajnerice Ive Viljevac Toš, poznat je po svojoj jedinstvenoj estetici te predstavlja suvremenu ženstvenost kroz prepoznatljiv minimalistički pristup. Svaki...

Facebook

99,687FanovaLajkaj