Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Koliko ste puta izgovorili: "Umirem od žeđi"? Iako tu rečenicu svi koristimo u prenesenom značenju, posljedice dehidracije nisu bezazlene. Zato se voda Studena u novoj ljetnoj kampanji odlučila pozabaviti temom žeđi iz drugačijeg kuta – s dozom crnog humora, ali i jasnom porukom o redovitom ispijanju vode. Jer kad se "umire od žeđi", neće vas oplakati bilo tko, nego Studena Narikače.

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost suncu, fizički napor, umor, pad koncentracije i sve ono što često povezujemo s vrućinom u gradu, ali prerijetko s dehidracijom.

Kampanja je lansirana netipičnim spotom u kojem StudeNarikače oplakuju svakodnevne situacije poznate svima: “kuhanje” u tramvaju, pregrijavanje na biciklu ili sunčanje bez vode na vidiku.

Zabavni video koji se isplati pogledati do kraja možete pronaći ovdje:

Tijekom godina, ovaj brend vode istaknuo se kampanjama koje se ne boje izaći izvan očekivanog. U novoj kampanji s naricanjem, zavijenoj u crni humor, Studena se stvarno nada konačnom oproštaju – ali samo s dehidracijom kod svoje publike. Zato nam svima poručuje – da ne umreš od žeđi, uzmi GUC GUC!

LifestyleUmirete od žeđi? Narikače će vas "oplakati" i pozvati na hidraciju

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Glazba koja nas je oblikovala: Croatia Records slavi rođendan uz antologiju najvećih hitova svih vremena!

Croatia Records, baštinik slavne Jugotonove tradicije, već gotovo osam desetljeća djeluje kao ključna okosnica domaće glazbene industrije. Tijekom desetljeća izdali su desetke tisuće albuma, stotine hit-singlova...

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj