Atraktivne i moderne vjenčanice u novoj kampanji Ivana Alduka

Jolie

Vjenčanja

Atraktivne i moderne vjenčanice u novoj kampanji Ivana Alduka

Atraktivne i moderne vjenčanice u novoj kampanji Ivana Alduka

Uvijek inovativan i hrabar u modnom izričaju i načinu prezentacije svoga rada poznati modni dizajner Ivan Alduk i ovaj puta nadmašuje očekivanja, iznenađuje nas doista posebnom i netipičnom modnom kampanjom vjenčanica te pokreće trendove.

Kako izazvati reakciju u vrijeme kada su nam osjetila gotovo pa postala neosjetljiva na podražaje i kada jedina reakcija ostaje odmah rukom ili komentar «lijepo je». Baš to izvrsno polazi za rukom ovome hvaljenome dizajneru i njegovome timu koji nas s pet modnih kolekcija i izvrsno estetski osmišljenih kampanja iznenađuje na godišnjoj razini. Strah od nečeg novog i nepoznatog te pripadajuća reakcija javnosti nisu osujetili želju tima da novu kolekciju vjenčanica za proljeće i ljeto 2019. prikaže na novi, minimalistički i umjetnički način. Fotografkinja Jelena Balić objeručke je prihvatila ideju stvaranja nečeg novog i neobičnog, a u tome ju je vjerno slijedila i vizažistica Simona Antonović svojim smjelim pristupom.

“Postati predvidljiv i samim time dosadan jedna je od većih zamki modnog dizajna i stvaranja brenda u današnje vrijeme koja za sobom povlači brojne dugoročne posljedice. Upravo na tome tragu novu kolekciju vjenčanica, koja je već dostupna u našem showroomu za isprobavanje i naručivanje, željeli smo predstaviti u nimalo očekivanoj modnoj priči, pročišćenoj od suvišnih detalja i tako predvidljivih cvjetnih akcenata. Crno-bijeli ton koji odaje pomalo umjetnički dojam te predivan tamnoputi njemački model Rebecca N. (Stella Models) doista su naglasili ljepotu jednostavnosti i ne pretjerivanja koju zagovaramo i pri dizajnu Alduk vjenčanica”, izjavio je Ivan Alduk u povodu predstavljanja nove, vizualno neočekivane kampanje.

 

Alduk vjenčanice su i u novoj sezoni izuzetno moderne, pročišćene i nadasve udobne, a tkanine na podlozi od svile, tila i organze ručno su dorađivane i reljefne. Linije vjenčanica su uz tijelo, blagog sirena prizvuka te naglašavaju ženstvenost oblina i senzibilnost ili su pak šire A-linije, lepršave s vizualno istaknutim strukom. Decentno otvoreni dekoltei, leđa ili ramena daju posebnu čar novoj kolekciji koja se kroz ovu kampanju samo nagovješćuje u obliku efektna detalja ili teksture te nas upravo na taj način priziva da je upoznamo i uživo te isprobamo. Alduk vjenčanice izrađuju se prema mjerama klijentica, uz potrebnu personalizaciju koja uključuje manje promjene na modelu vjenčanice usuglašene na probama, a cijena im se kreće od 7 do 9 tisuća kuna.

  Za mladenke koje za ples biraju tenisice! Brend Shuz ima preslatku kolekciju

“Svrha modne kampanje je kreativno pozicioniranje brenda i prenošenje poruke – kolekcija je gotova, dostupna za isprobavanje i naručivanje, a upravo činjenica da nismo htjeli prikazati svaki detalj na haljini te na taj način izbjeći statičnost i efekt lookbooka, ostavlja dovoljno interesa i prostora za upoznavanje novih vjenčanica na samoj probi koja je u našem showroomu besplatna i može se rezervirati putem društvenih mreža ili na alduk.hr”, rekao je Alduk.

 


20 prekrasnih haljina za svaki dan koje možete pronaći u novim kolekcijama
Monokromatske adidas tenisice s baršunastom kapicom
Nova multikorektivna linija iz NUXE-a suzbija posljedice umora, stresa i onečišćenja na koži
Najljepše natikače s mašnom iz high street ponude
Najzanimljiviji (i pomalo zločesti) citati Karla Lagerfelda
Rodila glumica Nataša Janjić!
Rim – grad u kojem ćete se osjećati opušteno i domaće, i grad iz kojeg ćete teško otići…
Preminuo je legendarni Karl Lagerfeld
Britanski modni div ASOS ima odličnu vijest za svoje kupce u Hrvatskoj!
Tko se krije iza podmornice koja je oduševila Hrvatsku?

Pročitajte


<
Jolie preporuka