Bezvremenske vjenčanice Sandre Haddad stvorene su za vječne romantičarke

Svaka nova kampanja dizajnerice Sandre Haddad pod nazivom “Vjerujete li u vile?” sanjiva je i romantična bajka koja donosi čarobnu kolekciju vilinskih vjenčanica u koje se lako zaljubiti na prvi pogled.

Kreirane za vječne romantičarke, lepršave i lagane vjenčanice Sandre Haddad naglasit će prirodnu jednostavnost svake mladenke. Izrađene od najfinije čipke, prozračnog tila i delikatne svile ove vilinske vjenčanice naglašavaju ženstvenu gracioznost onih koje ih nose. Modeli A kroja s korzetom kao gornjim dijelom naglasit će struk, podignuti grudi i otkriti ramena.  Osobita pažnja posvećena je prepoznatljivim cvjetnim detaljima ručno apliciranima na vjenčanice.

Uz tradicionalno bijelu, proljeće 2020. donosi nježnu paletu pastelnih nijansi u kojima posebno mjesto zauzimaju boja šampanjca kao i sve popularnija boja pudera. Silueta je ženstvena, a kolekciju odlikuje snažan osjećaj nesputanosti, lakoće i prozračnosti.

Sama dizajnerica za svoju novu kolekciju kaže da je romantična, sanjiva, čarobna, vilinska, nježna i bajkovita. Posebno je ponosna na udobnost haljina te naglašava kako će u svim modelima mladenke moći nesputano plesati cijelu večer.

Kako bi svaka mladenka imala vremena za uživanje u odabiru ovih neodoljivih vjenčanica, dovoljno je unaprijed rezervirati termin za isprobavanje, a sama dizajnerica svojim savjetima svaki put će vam pomoći da odaberete vjenčanicu koja savršeno odgovara ne samo vašoj silueti već i osobnosti, tipu i mjestu vjenčanja.  Ipak dizajnerica kaže da je kod  odabira vjenčanice najvažnije da vas već sama pomisao na nju čini sretnom.

LifestyleVjenčanjaBezvremenske vjenčanice Sandre Haddad stvorene su za vječne romantičarke

Prvi program prevencije rizičnog ponašanja u virtualnom okruženju u osnovnim školama

Hrvatski Telekom je u suradnji s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom (ERF) Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo projekt „Alati za moderno doba“, prvi strukturirani i znanstveno utemeljeni program...

Predstavljen branding otoka Hvara

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji...

U Hrvatsku je stigla najnovija serija iPhonea i Apple Watcha. Imamo sve detalje i cijene

Današnja iSTYLE-ova prezentacija u Zagrebu donijela je uzbuđenje i inovacije, predstavljajući hrvatskoj publici osvježene verzije dvaju omiljenih uređaja – iPhonea i Apple Watcha. Događanju...

Predstavljen branding otoka Hvara

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji...

Novi Garnierov noćni serum za posvjetljivanje radi dok vi spavate

Kao rezultat svakodnevnog suočavanja s mnoštvom vanjskih čimbenika, kao što su UV zrake, zagađenje i toksini naša koža s vremenom može izgubiti sjaj i...

Facebook

91,192FanovaLajkaj

instagram