Nova Alduk kampanja vjenčanica kao vjesnik modne jeseni

Uspješni južnoafrički model Nicole Meyer u divnoj kampanji Alduk vjenčanica koju potpisuje Jelena Balić.

Kontinuitet kojeg nalazimo kao temeljnu premisu u radu poznatog dizajnera Ivana Alduka je i ovog puta pokazao svoje plodove. «Da i najveći talenti propadaju u neradu» nikako nije nit vodilja ovog modnog brenda s desetogodišnjom tradicijom koji godišnje prezentira pet modnih kolekcija i kampanja. Ritam rada kojeg su nametnula velika modna imena, Ivan i njegov tim objeručke drže u svojim kreativnim rukama te nas često iznenade i oduševe rezultatima. Svaka kolekcija i kampanja je jedna nova priča estetski dorađena do najsitnijih detalja. Ni ovog puta nije ništa drukčije!

Minimalistička kulisa u sivome tonu, filmsko poigravanje svjetlom, izvrstan južnoafrički model Nicole Meyer i prepoznatljiva Alduk estetika bili su dovoljni da fotografkinja Jelena Balić uplete svoj ženstveni pristup i stvori doista divnu modnu kampanju. Prozračan make-up Dajane Pajkić i jednostavna firzura Studija Marcela stavili su naglasak na prirodnu ljepotu modela. Senzualna, istovremno krhka i jaka, putena, svjesna sebe i pomalo zaigrana – sve su to karakteristike nove kampanje Alduk linije vjenčanica koja uspješno postoji punih pet godina.

«Nova kampanja je stilski nastavak na sve ovogodišnje projekte koji su minimalističke estetike, vrlo jednostavnog pristupa, ali s težnjom ka savršenstvu u dizajnu modela i njihove prezentacije. Stava sam da je izvrsna haljina na predivnome modelu sasvim dovoljno elemenata za ispričati jednu posebnu modnu priču. Manje je više.» kratko je izjavio dizajner povodom izlaska nove kampanje za jesen i zimu.

Alduk vjenčanice su moderne, lišene klasičnih ukrasa i bazirane na udobnim krojevima i tkaninama s ručnom doradom. Silueta je uvijek ženstvena i laska tijelu, u struku ga akcentira upečatljivim detaljom ili pojasom, a u svakoj novoj kolekciji dizajner dodaje posebne elemente u vidu teksturiranih tkanina, poigravanja naborima, veza ili tonova.

Vjenčanice s potpisom ovog domaćeg dizajnera kojeg godinama nose i obožavaju ne samo pripadnice javnog života, već i brojne klijentice, se izrađuju isključivo prema mjerama klijentica te uz nekoliko proba, a cijena im se kreće od sedam do deset tisuća kuna. Svoj termin je potrebno rezervirati na web stranici alduk.hr jer ovaj modni brend njeguje osoban pristup svakome klijentu.

LifestyleVjenčanjaNova Alduk kampanja vjenčanica kao vjesnik modne jeseni

Publika nagradila „Bumbarovo ljeto“ ovacijama

U impresivnoj atmosferi pulske Arene, u sklopu 72. Pula Film Festivala, svečano je premijerno prikazan dječji film „Bumbarovo ljeto“, novi projekt nagrađivanog redatelja Danijela Kušana. Film...

Savršen osmijeh za ljeto: Izbjeljivanje, ljuskice ili smile design – što odabrati?

U potrazi za blistavim osmijehom pred ljeto, mnogi se dvoume između profesionalnog izbjeljivanja zubi https://mbdent.com/hr/usluge/stomatologija/izbjeljivanje-zubi/ , zubnih ljuskica https://mbdent.com/hr/usluge/stomatologija/ljuskice-za-zube/  ili Digital Smile Designa (kreiranja...

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Tommy Hilfiger ljetno sniženje do -50% – stil za sezonu koja traje!

Kolekcija donosi lagane i sofisticirane komade u prepoznatljivom Hilfiger duhu: profinjene lanene košulje, polo majice, chino hlače, lepršave haljine i ljetne jakne – idealne za sezonsku...

Facebook

100,860FanovaLajkaj