Panel #breastfriend obilježio je početak listopada – mjeseca borbe protiv raka dojke

Panel je organiziran u suradnji Tekstilprometa i udruge Europa Donna Hrvatska, a ujedno je predstavljen i projekt posebno dizajniranih platnenih torbi sa svrhom pomoći oboljelima od raka dojke.

Mjesec listopad tradicionalno je posvećen podizanju svijesti o raku dojke i promicanju važnosti ranog otkrivanja i prevencije ovog zdravstvenog problema. U sklopu obilježavanja ovog značajnog mjeseca, u organizaciji udruge Europa Donna Hrvatska i Tekstilprometa, u dvorani Kaptol Boutique Cinema održan je panel #breastfriend. Glavna tema panela bila je „Kako biti podrška u trenutku suočavanja s dijagnozom“, a okupljeni su imali prilike čuti različite perspektive i stajališta te zaroniti dublje u samu srž tematike.

Panelisti koji su se pridružili ovoj diskusiji donijeli su značajno iskustvo i znanje, a njihova izlaganja i rasprave bili su uistinu inspirativni i informativni. Doc.dr.sc. Vesna Ramljak, dr.med., predsjednica udruge Europa Donna Hrvatska i voditeljica odjela za citologiju KBC Sestre milosrdnice, dr.sc. Andrej Roth, dr.med., spec. kirurg, subspecijalist plastične i rekonstruktivne kirurgije, izv.prof.dr.sc. i klinički psiholog Lovorka Brajković, pacijentica Sanja Šutej, i mađioničar Luka Vidović razgovarali su o psihološkoj podršci oboljelima i njihovim obiteljima. Tema ima dubok i širok utjecaj na naše društvo, ključna je za razumijevanje i suočavanje s izazovima koji nas okružuju, a ova vrsta otvorene razmjene informacija pomaže u kreiranju pozitivnih promjena u našem društvu.

Docentica Ramljak osim s liječničke i stručne strane strane, osvrnula se na osobno iskustvo liječenja raka dojke, a iznijela je i niz problema s kojima se oboljele žene suočavaju. Financijski problemi, dostupnost odgovarajuće njege i terapije, stigma s kojom se pacijentice suočavaju – sve navedeno dodatno otežava već tešku situaciju mnogih žena koje su dobile dijagnozu raka dojke. Doktor Roth je istaknuo kako pacijentice prihvaćaju činjenicu da će ostati bez jedne ili obje dojke te naveo kako danas sve veći broj žena pristaje na rekonstrukciju dojke nakon liječenja. Klinička psihologinja Lovorka Brajković istaknula je kako maligne bolesti ne pogađaju samo oboljelu osobu, već i obitelj, prijatelje i kolege. Posebno se osvrnula na način kako pomoći djetetu čiji je roditelj bolestan. Sanja Šutej, pacijentica oboljela od raka dojke iznijela je svoje iskustvo o nošenju s bolesti te objasnila što za nju znači biti članicom udruge koja se bavi podizanjem svijesti o raku dojke. Poznati mađioničar, Luka Vidović, podijelio je svoje iskustvo sa strane osobe čija je majka preminula od raka dojke, ali i savjetovao prisutne kako da se lakše nose sa situacijom. Zaključak svih panelista bio je jednak: oboljele žene ne trebaju se sramiti svoje bolesti, već o njoj glasno progovoriti. Samim time borba protiv raka dojke postaje borba cijelog društva, a ne pojedinca, te poziva na solidarnost.

Odlična inicijativa Tekstilprometa ne prestaje ovdje, već se nastavlja tijekom čitavog listopada. U suradnji s poznatim dizajnerom, Ivanom Friščićem, koji stoji iza domaćeg modnog brenda Delight Luxury, tvrtka Tekstilpromet kao simbol podrške oboljelima, pokrenula je inicijativu prodaje posebno oblikovane platnene torbe na kojoj se nalazi ružičasta vrpca, simbol borbe protiv raka dojke. Svi oni koji žele sudjelovati i pomoći oboljelima, torbu će moći kupiti u svim trgovinama Tekstilprometa i putem web trgovine, a sav prihod od prodaje bit će doniran udruzi Europa Donna Hrvatska.

Panelisti, organizatorice Tamara Grgić Erdeljac i Mate Škaberna Opačić iz Tekstilprometa, Antonija Blaće

Torbe su dostupne su svim trgovinama Tekstilprometa, ali i online putem Brands&Trends.com.

LifestyleZdravljePanel #breastfriend obilježio je početak listopada – mjeseca borbe protiv raka dojke

Volite vrhunski gin? Zanimat će vas ova limitirana Old Pilot’s edicija

Već itekako poznata i višestruko svjetski nagrađivana, hrvatska craft destilerija, poznata po svojoj izuzetnoj kvaliteti i bogatoj avijatičarskoj baštini, specijalizirana za proizvodnju vrhunskog gina...

Facebook

99,687FanovaLajkaj