Ova zlatna mobilna oaza nastavlja svoj put kroz grad i donosi besplatnu dozu pivskog osvježenja na najprometnije zagrebačke lokacije. Cilj je jasan, razveseliti prolaznike i nazdraviti zlatnim trenucima u danu.
„Zlatni Pan obogaćuje ono što vrijedi – druženja, predah i dobru atmosferu. Zato ovih dana idemo tamo gdje ljudi vole stati, popiti pivo i reći: ‘E ovo mi je trebalo, to te ja pitam’“, poručuje Iva Deak, brand managerica iz Pana.
Nakon City Centera East, Pan stiže na još tri zagrebačke lokacije:
7.6. – Bundek, od 10:00 do 15:00h
12.6. – City Center One West, od 13:00 do 20:00h
14.6 – Jarun, od 10:00 do 15:00h
Posjetitelji na svakoj lokaciji mogu besplatno uživati u Zlatnom Panu i opustiti se uz glazbu i ugodnu atmosferu.
Zlatni kamiončić dio je kampanje „Što je dobro, Zlatnog vrijedi“, koja kroz jednostavne, ali važne trenutke – poput hladnog piva na pravom mjestu – podsjeća da ne treba puno za uživanje.
Pan je dio Carlsberg Grupacije, jedne od vodećih svjetskih pivarskih kompanija s bogatom tradicijom i prisutnošću na više od 150 tržišta. Pan potiče odgovorno konzumiranje alkohola i uživanje u umjerenosti.