Znate li da su razlike u plaćama između muškaraca i žena još uvijek drastično različite?

Povodom Dana žena, Answear po drugi put uvodi popust kojim simbolično razbija razliku u primanjima između žena i muškaraca. Od 1. do 11. ožujka odabrani ženski i dječji proizvodi mogu se kupiti uz popust od 23 posto, dok su muški proizvodi sniženi "samo" 10 posto.

Čini li vam se to nepravednim?

Razlika u posebnom promotivnom popustu – 13 posto na odabrane ponude – odražava rodni jaz u plaćama u Europskoj uniji. To je referenca na stvarni jaz u plaćama. Žene još uvijek zarađuju manje u mnogim zemljama, s prosječnom razlikom u plaćama između spolova od 13 posto.

Akcija je izraz potpore i naglašava nejednakosti s kojima se žene susreću u svom radnom životu, ali ujedno nam daje i povod za širu akciju i raspravu u javnom prostoru.

Kao i prije godinu dana, kada je akcija prvi put pokrenuta, Answear se zalaže za borbu protiv diskriminacije jer je jedna od glavnih vrijednosti brenda težnja za ravnopravnošću – zajedničkim djelovanjem možemo izgraditi pravednije društvo.

Dan žena poslužio je kao podsjetnik na postojeće nejednakosti u plaćama

Iako žene postižu visoko obrazovanje, visoko su kvalificirane i rade jednako naporno kao i muškarci, zauzimaju iste pozicije i rade identičan posao, razlika u plaćama je prepreka koja onemogućuje puni razvoj i negativno utječe na živote mnogih žena.

Ono što je važno jest da Answear ima politiku jednakosti unutar svojih struktura. U tvrtki u kojoj su žene većina, odluke o plaćama temelje se na kvalifikacijama, iskustvu i predanosti, a ne na spolu zaposlenika. Interne revizije potvrđuju usporedivost plaća žena i muškaraca za slične pozicije, pokazujući predanost brenda uklanjanju svih oblika diskriminacije.

Nadamo se da će svi brendovi slijediti ovaj primjer.

LifestyleZnate li da su razlike u plaćama između muškaraca i žena još...

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram