Nova kolekcija brenda DeLight posvećena je ženstvenoj silueti i eleganciji

Bojana Gregorić Vejzović, jedna od najboljih hrvatskih glumica prepoznatljiva je i po svom profinjenom i elegantnom stilu, stoga ne čudi upravo ovaj spoj nje i DeLighta.

Brend kojemu je od prve kolekcije naglasak na ženi koja nosi njihove komade i koji svoj uspjeh na tržištu postiže neupitnom kvalitetom svojih proizvoda, upravo ovom kolekcijom potvrdio je status vodećeg modnog imena kada su u pitanju elegantni, luksuzni komadi namijenjeni samopouzdanim i modernim ženama.

U kolekciji za proljeće – ljeto 2019. dominiraju pastelne boje i luksuzni materijali kao što su svila, štikano pamučno tkanje i čipka. Svaki komad potpuno je posvećen ženstvenoj silueti i eleganciji te osjećaju snage i samouvjerenosti koji izaziva kod klijentica koje suvereno savladavaju sve dnevne izazove. Dašak romantike vidljiv je u bijelim haljinama obogaćenim volanima i zanimljivim detaljima, a statement odijelo ovaj put je izrađeno od crvene čipke. Mekane i prozračne tkanine garancija su udobnosti, a kvalitetna izrada garantira izdržljivost. Svečane haljine u crnoj boji izrađene su od čipke i šljokica.

“Ivanov rad pratim od samih njegovih početak i s velikim zadovoljstvom sam prihvatila poziv da budem dio ove prekrasne modne priče. Estetika koju DeLight stvara je i moja estetika – elegantno, ženstveno, profinjeno i nosivo godinama. Ono što je meni osobno važno je da DeLight i Ivan promišljaju i stvaraju za žene koje su u pokretu cijeli dan i čija uloga se mijenja iz sata u sat pa u odijelu možemo juriti s jednog sastanka na drugi, a u večernjim satima zablistati u elegantnoj večernjoj haljini na crvenom tepihu.”, komentirala je Bojana ovu suradnju.

Luksuzni Falkensteiner Hotel & Spa Iadera bio je idealan odabir za kulisu ove kampanje jer kao i u DeLightu, ne pristaju na kompromise te svojim gostima nude samo najbolju uslugu u predivnom okruženju koje se svake godine nadopunjuje novim sadržajima.

Autor fotografija je poznata fotografkinja Matea Smolčić Senčar. Make-up osmislila je Ines Krajnović, a za frizuru se pobrinuo poznati frizerski salon Ruža Institut Kerastase.

 

ModaNova kolekcija brenda DeLight posvećena je ženstvenoj silueti i eleganciji

Novo Wonderlux Swarovski prodajno mjesto u Arena centru zrači čarolijom

Obitelj Swarovski, još od pokretanja poslovanja, svojim kupcima nudi jedinstvene komade nakita koji pričaju posebnu priču. Kroz sve ove godine obitelj je nastavila njegovati...

Francuski brend Mixa predstavio novitete za njegu suhe i osjetljive kože

Jučer je u divnom ambijentu hotela Amadria u središtu Zagreba održan panel brenda Mixa - “Koža bira #LabProvenLifeProven”. Panel je moderirala glumica i voditeljica...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram