Nova kolekcija brenda DeLight posvećena je ženstvenoj silueti i eleganciji

Bojana Gregorić Vejzović, jedna od najboljih hrvatskih glumica prepoznatljiva je i po svom profinjenom i elegantnom stilu, stoga ne čudi upravo ovaj spoj nje i DeLighta.

Brend kojemu je od prve kolekcije naglasak na ženi koja nosi njihove komade i koji svoj uspjeh na tržištu postiže neupitnom kvalitetom svojih proizvoda, upravo ovom kolekcijom potvrdio je status vodećeg modnog imena kada su u pitanju elegantni, luksuzni komadi namijenjeni samopouzdanim i modernim ženama.

U kolekciji za proljeće – ljeto 2019. dominiraju pastelne boje i luksuzni materijali kao što su svila, štikano pamučno tkanje i čipka. Svaki komad potpuno je posvećen ženstvenoj silueti i eleganciji te osjećaju snage i samouvjerenosti koji izaziva kod klijentica koje suvereno savladavaju sve dnevne izazove. Dašak romantike vidljiv je u bijelim haljinama obogaćenim volanima i zanimljivim detaljima, a statement odijelo ovaj put je izrađeno od crvene čipke. Mekane i prozračne tkanine garancija su udobnosti, a kvalitetna izrada garantira izdržljivost. Svečane haljine u crnoj boji izrađene su od čipke i šljokica.

“Ivanov rad pratim od samih njegovih početak i s velikim zadovoljstvom sam prihvatila poziv da budem dio ove prekrasne modne priče. Estetika koju DeLight stvara je i moja estetika – elegantno, ženstveno, profinjeno i nosivo godinama. Ono što je meni osobno važno je da DeLight i Ivan promišljaju i stvaraju za žene koje su u pokretu cijeli dan i čija uloga se mijenja iz sata u sat pa u odijelu možemo juriti s jednog sastanka na drugi, a u večernjim satima zablistati u elegantnoj večernjoj haljini na crvenom tepihu.”, komentirala je Bojana ovu suradnju.

Luksuzni Falkensteiner Hotel & Spa Iadera bio je idealan odabir za kulisu ove kampanje jer kao i u DeLightu, ne pristaju na kompromise te svojim gostima nude samo najbolju uslugu u predivnom okruženju koje se svake godine nadopunjuje novim sadržajima.

Autor fotografija je poznata fotografkinja Matea Smolčić Senčar. Make-up osmislila je Ines Krajnović, a za frizuru se pobrinuo poznati frizerski salon Ruža Institut Kerastase.

 

ModaNova kolekcija brenda DeLight posvećena je ženstvenoj silueti i eleganciji

Domenica otkrila svoju Prvu ljubav!

Domenica, mlada glazbenica s otoka Korčule, izazvala je veliko zanimanje svojom novom pjesmom ”Prva ljubav, prva bol”. Ovaj ljetni hit predstavlja Domenicu u potpuno...

Neuspjeh je normalan dio biznisa i života, osvijestim ga, prožvačem i s više mudrosti nastavim dalje

Odlasci na terene, traženje dobrih lokacija i nekretnina, razgovori i savjetovanje klijenata, prodaja… Svakodnevna je to dinamika Martine Naletilić, suvlasnice agencije za prodaju nekretnina...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram